-
Cyberbezpieczeństwo: kopia zapasowa to tylko początek, poznaj 4 kolejne kroki
... pierwsze zadanie dla działów informatycznych, tym bardziej że praca zdalna będzie zapewne odgrywać w przyszłości jeszcze większą rolę. Dobrym początkiem jest wyposażenie korporacyjnych sieci w technologię VPN, aby w ten sposób chronić poufne dane. Równie ważne są jednak kolejne kroki. Zaawansowane narzędzia do zarządzania ...
-
Ekwiwalent za media dla pracowników zdalnych bez podatku dochodowego
... pracownikowi pracującemu zdalnie narzędzi i materiałów potrzebnych mu do wykonywania tej pracy. Zapewnienie to może mieć zatem charakter rzeczowy, poprzez wyposażenie stanowiska pracy w narzędzia i materiały, jak i wypłatę świadczenia za używanie własnych materiałów i narzędzi pracownika. Niezależnie od formy zapewnienia przez pracodawcę ...
-
Początek roku szkolnego pod znakiem zaległości
... w jakość kształcenia, z czego skorzystaliby uczniowie. Placówki edukacyjne mogłyby przeznaczyć je na przykład na zakup kilku tysięcy nowych komputerów, remonty czy wyposażenie pracowni naukowych – stwierdza Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Najliczniejszą grupą dłużników (5265) są byli uczniowie ...
-
Najlepsze Miejsca Pracy na świecie: jak osiągają przewagę?
... Pracy na świecie) wdrożyła politykę „Pledge to Flex” – w 100% elastyczne i oparte na zaufaniu miejsce pracy. W ten sposób kierownictwo zadeklarowało odpowiednie wyposażenie pracowników, tj. dopasowane do potrzeb każdego stanowiska, stylu pracy i lokalizacji. W nowej rzeczywistości nowe zasady wprowadziła także firma rekrutacyjna Addeco (#19 ...
-
Praca w wysokiej temperaturze. Co proponują związkowcy?
... produkcyjno-magazynowych ciekawym rozwiązaniem jest wdrożenie dodatkowych przerw w pracy, które pracownik może spędzić w klimatyzowanym pomieszczeniu. Systemowym rozwiązaniem będzie wyposażenie biur w klimatyzację a hal produkcyjnych w efektywne systemy wentylacji. W przypadku, kiedy na stanowisku pracy przewiduje się występowanie mikroklimatu ...
-
Praca w finansach, marketingu i sprzedaży: co ją wyróżnia?
... rekrutacji. By ułatwić firmom dostosowanie się do nadchodzących zmian, No Fluff Jobs rozpoczął akcję edukacyjną „Widełki wszędzie”. Jej celem jest wyposażenie pracodawców i pracodawczyń w wiedzę o tym, jak projektować poziomy wynagrodzeń w firmie i jak je komunikować wewnętrznie oraz w ogłoszeniach. Aby ułatwić pracodawcom wejście w świat ...
-
5 rzeczy, które warto wiedzieć o regulaminie pracy
... pracy powinien regulować przynajmniej takie kwestie, jak: organizacja pracy, warunki przebywania na terenie zakładu pracy w czasie pracy i po jej zakończeniu, wyposażenie pracowników w narzędzia i materiały, w tym w odzież i obuwie robocze oraz w środki ochrony indywidualnej i higieny osobistej, systemy i rozkłady czasu pracy oraz przyjęte okresy ...
-
Złośliwe oprogramowanie atakuje polskie firmy 5 razy częściej niż rok temu
... zainteresowanie cyberprzestępców prowadzących swoje działania po prostu dla zysku. Najważniejsze zasady, których trzeba przestrzegać, to regularne aktualizowanie systemów i wyposażenie się w renomowaną ochronę antywirusową. Kluczowa pozostaje edukacja pracowników - człowiek jest zwykle najsłabszym ogniwem nawet najlepiej chronionej firmy. Regularne ...
-
3 filary cyberbezpieczeństwa firm
... jest o wiele bardziej skuteczna – mówi Michał Michał Bukontt, Dyrektor Działu ICT w Sprint S.A. Endpoint Security – pierwszy filar ochrony Kluczowym krokiem jest wyposażenie stacji końcowych użytkowników w zaawansowane oprogramowanie ochronne. Najbardziej efektywne okazują się systemy typu EDR (Endpoint Detection and Response). Te systemy mają ...
-
Zarządzanie w pracy hybrydowej. Na co zwracać uwagę?
... pracy, również w domach osób pracujących zdalnie, w tym m.in. ponieść część kosztów związanych ze zużyciem prądu czy abonamentem internetowym, zapewnić odpowiednie wyposażenie miejsca pracy. Z drugiej strony może zoptymalizować wykorzystanie przestrzeni biurowej, a nawet docelowo ją zmniejszyć. Praca hybrydowa – warianty Hybrydowa formuła pracy ...
-
Wykończenie mieszkania? Przygotuj minimum 60 tys. zł
... zostaną podstawowe materiały oraz wyposażenie, które kupimy na przykład w marketach budowlanych. Jeśli zdecydujemy się na dobrej jakości materiały i wyposażenie ze średniej półki, cena ... . Im wcześniej, tym lepiej Warszawska projektantka wnętrz Justyna Burdow-Gołoś z pracowni bohema.projekt podpowiada, że wielu deweloperów umożliwia przearanżowania ...
-
Zaangażowanie pracowników w rękach menedżerów
Firmy powinny aktywniej włączać menedżerów w proces budowania zaangażowania pracowników. Wyposażenie menedżerów w odpowiednią wiedzę i narzędzia, a także stawianie jasnych celów z nim związanych pozwala organizacjom efektywniej zwiększać zaangażowanie pracowników na każdym szczeblu organizacji - ...
-
Kara porządkowa dla przewodniczącego związku zawodowego
Przepisy kodeksu pracy tj. art. 108-113 k. p. zawierają postanowienia o odpowiedzialności porządkowej pracowników. Celem tych przepisów jest wyposażenie pracodawcy w środki umożliwiające dyscyplinowanie pracowników w związku z określonymi negatywnymi zachowaniami, które mogą wpłynąć na zaburzenie procesu pracy. Kodeks pracy przewiduje takie ...
-
JTT uniewinnione
... JTT nie odprowadzenie należnego podatku VAT, gdy cały mechanizm, dzięki zwolnieniu komputerów z VAT, obniżał cenę sprzętu i pozwolił na wyposażenie 500 dodatkowych pracowni komputerowych. Sposób dostarczania komputerów do szkół był doskonale znany Ministerstwu Edukacji Narodowej. Podobny mechanizm stosowało wiele polskich firm, a wrocławska ...
Tematy: jtt computer, jtt computer s.a. -
JTT niewinne
... wówczas przepisami, komputery dla szkół sprowadzone z zagranicy były zwolnione z podatku VAT. Mechanizm, który obniżał cenę sprzętu i pozwolił na wyposażenie 500 dodatkowych pracowni komputerowych, zakwestionował jednak Urząd Kontroli Skarbowej, a równolegle sprawą zajęła się policja i prokuratura. Firma musiała zapłacić sporny podatek wraz ...
Tematy: jtt computer, jtt -
Wysoka sprzedaż Microsoftu
... roku finansowym Microsoft aktywny był nie tylko na płaszczyźnie handlowej, ale i społecznej. Najważniejszym wydarzeniem było wyremontowanie i pełne wyposażenie dwóch pracowni komputerowych dla wychowanków warszawskiego Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom "Gniazdo". W zakończonym roku finasowym firma Microsoft udzieliła pomocy charytatywnej o łącznej ...
Tematy: microsoft -
BHP w firmie: praca przy komputerze- podnóżek
Przyjrzyjmy się następującej sytuacji: jeden z grafików komputerowych poprosił pracodawcę o wyposażenie jego stanowiska pracy w podnóżek. Uważał, iż pomoże mu to odciążyć kręgosłup podczas czasu, który spędza przed komputerem. Szef nie przychylił ...
-
Outsourcing kadr i płac: rozwiązanie na czas kryzysu?
Coraz częściej słyszy się lub czyta o outsourcingu. Pojęcie nie jest już nowe, ale nadal wielu z nas nie wie czym tak naprawdę jest outsourcing i z czym się wiąże. Słowo outsourcing powstało z połączenia dwóch słów: outside (zewnętrzny) oraz resources (zasoby, dostępne środki). Jedna z najpopularniejszych definicji została wprowadzona przez ...
-
Office Manager, kierownik biura
... i archiwizację dokumentów. Odpowiada też za prawidłowy obieg dokumentów oraz za sprawny przepływ informacji. Planuje i nadzoruje zaopatrzenie w materiały biurowe, wyposażenie i urządzenia biurowe. Planuje i kontroluje koszty w zakresie działalności administracyjno-biurowej. Zarządza pracą podległych mu pracowników. Office manager może współpracować ...
Tematy: Office Manager, kierownik biura -
(Nie)bezpieczeństwo informacji - 10 błędów
... . – to współcześnie najcenniejsze zasoby każdej firmy. Pracowników, nawet tych najlepszych, wcześniej czy później uda się zastąpić. Siedzibę firmy można zmienić. Wyposażenie biur czy najdroższy nawet sprzęt elektroniczny również są do odtworzenia. Jednak w przypadku utraty lub wycieku kluczowych dla firmy danych, straty ...
-
Eden Włodarzewska. Nowe mieszkania na Ochocie
... samochodów. Na potrzeby mieszkańców zarówno domów, jak i budynku wielorodzinnego, architekci warszawskiej pracowni Foroom zaprojektowali wspólny wjazd do podziemnego garażu dla 113 aut. ... Jednym z elementów przyjaznego dla środowiska charakteru inwestycji będzie też wyposażenie w standardzie wszystkich mieszkań i domów w pakiety systemu smart home. ...
-
Prywatna opieka medyczna na fali, a jej zadłużenie rośnie
... . Ludzie coraz częściej korzystają z prywatnych przychodni, gabinetów lekarskich, pracowni rehabilitacyjnych i fizjoterapeutycznych czy praktyk pielęgniarek i położnych. Jak wynika z danych ... do oddania ponad 2 mln złotych m.in. firmom faktoringowej i wydawniczej. Kosztowne wyposażenie Niemal 69 mln zł branża medyczna jest winna wtórnym wierzycielom, ...