-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... . Podczas gdy 3% konsumentów ogranicza wiedzę o produktach i zakupy wyłącznie do wizyt w sklepach stacjonarnych, zaś 57% korzysta jedynie z Internetu, pozostałe 40% z nich łączy ... z którego korzysta wprawdzie wciąż nieznaczny odsetek polskich użytkowników, jednak dla zagranicznych marek jest już narzędziem nowatorskiej obsługi klienta i prezentacji ...
-
Hotele w Polsce nie świecą pustkami
... roku. W 2015 r. w województwie mazowieckim odnotowano 3,5 miliona wizyt i 5,7 miliona noclegów, co oznacza wzrost odpowiednio o 8% i 9% w stosunku do 2014 r. Dzięki silnemu popytowi wewnętrznemu polski rynek nie odczuł tak mocno spadku zainteresowania ze strony klientów zagranicznych podczas światowego kryzysu gospodarczego, w przeciwieństwie do ...
-
Ubezpieczenie OC: kiedy zapłacimy mniej?
... – zwiększonych wymogów regulacyjnych. Wojna cenowa Przed kilkoma laty oddział jednego z zagranicznych ubezpieczycieli wchodzących na polski rynek postanowił zawalczyć o klienta ceną. Strategia o ... nikt praktycznie nie myślał o korzystaniu z usług bankowych bez regularnych wizyt w oddziale, a dzisiaj wielu z nas pojawia się tam niezwykle rzadko, a ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 25/2017
... płacenie kartą jest bezpieczniejsze i wygodniejsze niż korzystanie z gotówki. Widać to szczególnie w przypadku wyjazdów zagranicznych: karty nie tylko są akceptowane na całym świecie, ale płacenie nimi pozwala też uniknąć wizyt w kantorze. Przed wyjazdem z kart korzystamy rzadziej niż inni Europejczycy (45% vs. 55% wydatków ...
-
Wojna handlowa? USA i Chiny raczej wybiorą rozejm
... znaczenie, równo 40 lat temu doszło bowiem do nawiązania kontaktów dyplomatycznych między mocarstwami. Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Spraw Zagranicznych Chin, w 1979 r. odbyło się ledwie kilka tys. wizyt pomiędzy krajami, tymczasem obecnie jest ich ok. 5,3 mln rocznie. Wymiana handlowa sprzed czterech dekad wynosiła 2,5 mld ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w III kw. 2021 r.
... Która z transakcji na polskim rynku M&A zasługuje na największą uwagę? Jaki był udział zagranicznych kupujących w polskich fuzjach i przejęciach? Jak pandemia COVID-19 wpłynęła na rynek M&A w Polsce ... wykazała się Booksy, polska firma zajmująca się oprogramowaniem do umawiania wizyt w salonach usługowych, która 15. września przejęła spółkę branżową ...
-
Rynek handlowy 2021: 300 tys. mkw. nowej powierzchni i 11 nowych marek
... robili większe zakupy podczas jednej wizyty. W tym roku częstotliwość wizyt w sklepach wciąż będzie skorelowana z zachorowalnością na koronawirusa, ale sprzedaż detaliczna będzie rosła ... minionym roku na polskim rynku pojawiło się 11 nowych marek zagranicznych, w tym 5 modowych, m.in. Camicissima, Yargici, Bimba y Lola. Wciąż intensywnie rozwija się ...
1 2