-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... firmowym W początkowej fazie blogi firmowe były głównie wykorzystywane przez firmy jako forma marketingowej promocji. Szybko jednak stwierdzono, że działania marketingowe lepiej jest prowadzić w oparciu o stronę firmową, a blog pozostawić działaniom z zakresu PR. Niemniej jednak blog firmowy może i jest wykorzystywany w celach czysto marketingowych ...
-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... z klientami. Nowy (mniej oficjalny) charakter komunikacji marketingowej – kontrolowany luz Firmy od dawna w komunikacji marketingowej wychodziły ze sztywnych ram oficjalnych komunikatów. ... Media społecznościowe w znacznym stopniu upowszechniły także działania z zakresu crowdsourcingu, wykorzystującego aktywność użytkowników do celów promocyjnych ...
-
Prezes UOKiK z nowymi uprawnieniami
... i Konsumentów (SOKiK), może się okazać, że blokowanie wprowadzania produktu na rynek lub jego akcji marketingowej może trwać przez kilka miesięcy lub lat. Instytucja decyzji tymczasowej funkcjonuje obecnie w sprawach z zakresu ochrony konkurencji, jednak w praktyce jest ona stosowana sporadycznie. Z zapowiedzi Prezesa UOKiK wynika, że ...
-
Rośnie wykorzystanie Internetu
... Digital zbadał stopień korzystania przez Polaków z Internetu, telewizji i prasy w realizacji potrzeb z zakresu najpopularniejszych zainteresowań. Coraz częściej Internet staje się medium dominującym ... wiąże się z zupełnym przewartościowaniem dotychczasowego myślenia o komunikacji marketingowej. Po drugie: obecnie kryzys finansowy zmusza marketerów do ...
-
Co nowe prawo komunikacji elektronicznej oznacza dla e-commerce?
... marketingową, obejmującą zarówno przesyłanie informacji handlowych, jak i działania z zakresu marketingu bezpośredniego. To znacząca zmiana w porównaniu z dotychczasowym systemem, ... ? Właściciele sklepów internetowych zyskają możliwość korzystania z jednolitej zgody marketingowej obejmującej różne kanały komunikacji, co uprości procesy marketingowe. ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... także uwzględnić uwarunkowania historyczne, kulturowe, religijne i społeczne w strategii marketingowej. Warto w takim przypadku skorzystać z profesjonalnego biura tłumaczeń. Tłumaczenie z błędami (lub po prostu przekład słabej jakości) może zniweczyć wszelkie wysiłki z zakresu reklamy w Internecie. Google to nie jedyna wyszukiwarka na świecie Przy ...
-
Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?
... , marketingowej i portalach o tematyce biznesowej. Autorzy przytaczają dziesiątki definicji i trudno zarzucić, że są one ze sobą sprzeczne ... "wiemy'' co się dzieje w firmie, lecz poza systemem pozostaje wiele innych istotnych informacji szczególne z zakresu wiedzy o kliencie. Zapytać należy jak to się dzieje, że mimo braku wiedzy o kliencie firmy ...
Tematy: -
Konsulting e-marketingowy K2 Internet
... doradczych z zakresu strategicznego zarządzania e-marketingiem. Podstawą tej działalności jest nowo utworzony dział konsultingu oraz ... w zarządzaniu marketingiem dużych firm oraz na najwyższych stanowiskach kierowniczych w agencjach komunikacji marketingowej. Przygotowania do uruchomienia działalności doradczej trwały w agencji od kilku miesięcy. ...
Tematy: k2 internet -
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... marketingowej w celu personalizacji przekazu jest obecnie „kryterium wejścia” – 34 proc. reklamodawców i marketerów wykorzystuje technologie cyfrowe do personalizacji komunikacji marketingowej ... . marketingu; 35% zajmuje stanowisko z zakresu zarządzania marketingiem firmy, a pozostałe 35% pełni role z zakresu reklamy digital lub online. 58% stanowią ...
-
PARP o funduszach europejskich na lata 2014-2020
... w ramach działania – Projekt będzie posiadał komponenty: szkoleniowo-doradczy, umożliwiający opracowanie strategii marketingowej skierowanej na rynek zagraniczny, dotacyjny - na zakup usług konsultingowych, marketingowych, prawnych oraz z zakresu ochrony praw własności przemysłowej na wybranym rynku, opracowanie i testowanie strategii sprzedaży ...
-
Szkolenia z marketingu kosztem podatkowym firmy
... chce uruchomić kurs języka angielskiego online. W tym celu musi zadbać o dobry marketing kursu. Nie chce jednak akcji marketingowej zlecać na zewnątrz, a odbyć dwudniowe szkolenie z zakresu storytellingu (jest to nowoczesna forma prowadzenia marketingu, która poprzez opowiadanie historii związanych z firmą i ciekawą narracją, skutecznie angażuje ...
-
Jakie debiuty na NewConnect w 2008r.?
... branżę marketingową. EM Lab - Agencja Marketingu Doświadczeń, należąca do Grupy komunikacji marketingowej Mothership, świadczy usługi z zakresu zarządzania wydarzeniami, oferuje niestandardowe aktywności z obszaru komunikacji marketingowej, field marketingu oraz programy motywacyjne. Kolejni debiutanci Top Consulting wprowadzi na NewConnect ...
-
Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?
... internetowej również może mieć bardzo duże znaczenie podczas przygotowywania skutecznej strategii marketingowej. Zaleca się wypisanie specyficznych celów, które powinna spełniać strona internetowa (np. dostarczanie znakomitych doświadczeń z zakresu obsługi klienta). Kolejnym krokiem może być opracowanie wskaźników (kluczowych czynników sukcesu ...
-
Znane marki a SEO
... to doskonały instrument sprzedażowy. SEO to niezbędny element każdej kampanii marketingowej dla firm, które Internet traktują jako główny kanał sprzedaży. Ale ... sprzedaż. Ostatnia strategia rozszerzająca w SEO będzie polegała na rozszerzeniu zakresu słów kluczowych - łączących okoliczności z produktem (np. kiełbasa na biwak, kosze biwakowe). ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... w praktyce, zwłaszcza dla małych firm. Przede wszystkim znalezienie odpowiedniej agencji marketingowej lub freelancera w budżecie małej firmy jest sporym wyzwaniem. Większość agencji ... czas i pieniądze przed nieskuteczną współpracą. Chcesz poszerzyć swoją wiedzę z zakresu digital marketingu? Czytając będziesz na bieżąco z nowinkami ze świata digitalu. ...
-
Konkursy i loterie a dane osobowe
... jaki sposób firma (w naszym przykładzie organizator konkursu oraz właściciel przyszłej bazy marketingowej) może współpracować przy przetwarzaniu danych z podmiotem trzecim. Gdyby ... uogólnienie np. osoby, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych) zakresu danych, które będziemy zbierali sposobów zbierania danych ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... się miejsce dla kreatywnych handlowców z zacięciem do pracy analitycznej i marketingowej, którzy potrafią pracować na kilku projektach jednocześnie i doskonale odnajdują się we współpracy z działami R&D, fabrykami i niekiedy poddostawcami. IT SALES - KOMPETENCJE Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA IT ROZWIĄZANIA IT DLA SEKTORA PUBLICZNEGO Na rynku inżynierów ...
-
Dotacje unijne na technologie informatyczne. Między prawdą a mitem
... uzyskać zwrot - warto je wkomponować w inne pozycje księgowe): 1. Przygotowanie części marketingowej do biznes planu, minimum 1.500,00 PLN netto. 2. Przygotowanie bilansów ... szukać pomocy na zewnątrz firmy. Wszystkich zainteresowanych dalszym zgłębianiem wiedzy z zakresu FUNDRAISINGU zapraszam do odwiedzenia strony PARP lub EFS . Fundraising - są to ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... niż dostateczną (średnia ocena 3,39). • Podstawowym narzędziem z zakresu kreowania wizerunku w Internecie w badanych przedsiębiorstwach okazał się press room ... • Stosowanie co najmniej jednego narzędzia służącego pozyskiwaniu informacji marketingowej w Internecie zadeklarowali wszyscy przedstawiciele polskich spółek giełdowych biorący udział w ...
-
16 porad dla start-upów jak zdobyć nowych klientów
... wideo w strategii marketingowej! Na kanale filmowym możesz umieścić zarówno szkolenia z zakresu wykorzystania produktu, jak również recenzje, opinie klientów itd. Znajdź gościnnych ... niewielką opłatą, jednak taktyka ta, pozwoli Ci znacznie zwiększyć zasięg komunikacji marketingowej. Pochwal się treściami PR oraz klientami Jeśli napisano artykuł o ...
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... taki, który posiada ograniczoną rolę w przedsiębiorstwie oraz realizujący zadania z zakresu sprzedaży. Najważniejsze zadania działu marketingu Osoby pracujące w dziale marketingu ... rynku i odnotowują wszelkie czynności związane z realizacją przyjętej strategii marketingowej. Specjaliści działu marketingu pracują przy realizacji strategii w zgodzie z ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... i procesy rekrutacji przy wykorzystaniu nowoczesnych metod z zakresu HR. Odpowiada także za bieżące doradztwo z zakresu spraw personalnych dla menedżerów oraz pracowników firmy, ... dla produktu/usługi/działu, budowaniem świadomości marki, opracowywaniem strategii marketingowej lub inwestycyjnej działu/firmy, ewentualnie planów sprzedaży. A także ...
-
Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?
... wcześniej założeń. Na samym końcu działania powinny być poddane analizie i raportowaniu. Podsumowanie Skuteczne działania z zakresu marketingu treści i social media wymagają zastosowania sprawdzonych zasad, opracowanych i doprowadzonych do perfekcji przez wielu ... pomysły i pomyśl nad tym, jak możesz je zastosować w kolejnej kampanii marketingowej ...
-
Pytania o CRM
... Management). Jest to, w skrócie mówiąc, oprogramowanie do obsługi klientów, działalności marketingowej i serwisowej. Dlaczego stosujemy CRM? W ostatnich czasach kształtuje coraz bardziej ... od kosztu utrzymania dotychczasowego (w różnych badaniach pojawiają się wielkości z zakresu 3-10). Wniosek nasuwa się sam: należy dokładnie badać potrzeby klientów ...
Tematy: -
Netia wdraża TYTAN Billing
... pozwolić ma na budowę atrakcyjnej oferty marketingowej oraz na wykreowanie produktów kierowanych bezpośrednio do abonentów sieci innych Operatorów Telekomunikacyjnych. W tym roku Prezes URTiP zatwierdził tzw. zasady RIO (Reference Interconnect Offer) obejmujące regulacje dotyczące pełnego zakresu usług telekomunikacyjnych w zakresie wymiany ruchu ...
-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
... , czy pomoc w promocji serwisów. Strategią BizOn media jest posiadanie kompleksowej i komplementarnej oferty z zakresu komunikacji marketingowej dla biznesu dlatego w ofercie nowego domu sprzedaży mediów znajdziemy rozwiązania z zakresu AMBIENT i PRASY. Uzupełnienie oferty internetowej o niestandardowe formy komunikacji i reklamę w prasie niszowej ...
-
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
... ograniczeniach wynikających z zakresu interwencji EFRR oraz regulacji dotyczących pomocy publicznej), dzięki czemu jest uzupełnieniem działań przewidzianych w 16 RPO oraz w pozostałych programach krajowych ujętych w NSS. W ramach POIG wspierane będą działania z zakresu innowacyjności produktowej, procesowej, marketingowej i organizacyjnej, które ...
-
Reklama jako propozycja zawarcia umowy
... zachowania stron w toku negocjacji, zakresu postanowień, których uzgodnienie jest konieczne dla uznania umowy za zawartą, zakresu zastosowania obydwu procedur. Strony ... należy jako skierowaną do nieoznaczonego kręgu osób, mimo że w tzw. strategii marketingowej większość reklam ma swoich określonych odbiorców np. młodzież, gospodynie domowe, ...
-
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
... marketingowych” – mówi Agnieszka Strzałka, Psycholog, Badacz komunikacji Marketingowej. Trzecia część badania poświęcona marketingowi ukierunkowanemu na płeć i ... polskimi oraz zagranicznymi, jak również pogłębiać swoją wiedzę na szkoleniach z zakresu marketingu skierowanego do kobiet” – dodaje Ewelina Kitlińska, Właścicielka oraz Redaktor ...
-
Kredyt jako źródło finansowania działalności
... . Instrument ten służy więc do intensyfikacji działalności inwestycyjnej, sprzedażowej lub marketingowej podmiotu. Często też pozwala na zwolnienie części środków własnych podmiotu, ... wykonania, a także obowiązki podmiotu względem banku odnoszące się do zakresu informacji i częstotliwości ich przekazywania bankowi. Czynniki te w pośredni sposób ...
-
Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?
... mniejszość polskich firm, szczególnie w sektorze MSP, nie posiada przemyślanej strategii marketingowej (rynkowej), to znaczy nie analizuje rynku, poczynań konkurencji, nie zastanawia ... niezadowolonych osób, które nie przemyślały odpowiednio ani sposobu, ani zakresu współpracy z firmami, które oferują taki rodzaj sprzedaży. Najczęściej popełniane ...
-
Sales Manager, kierownik sprzedaży
... firmy tworzenie i realizacja polityki marketingowej realizacja celów budżetowych szkolenie pracowników pozyskiwanie nowych klientów i budowanie relacji z obecnymi doradztwo w zakresie oferowanych produktów Wymagania Kierownik sprzedaży powinien legitymować się wykształceniem wyższym, najlepiej z zakresu ekonomii, zarządzania, marketingu lub ...
Tematy: Sales Manager, kierownik sprzedaży -
Marketing wspiera rebranding starszych biurowców
... wypracować odpowiednią strategię rebrandingu i repozycjonowania nieruchomości na rynku dopasowaną do zakresu modernizacji i przyjętej przez właściciela strategii. Ma to szczególne ... przyszłe biuro. Taką powierzchnię można oczywiście wykorzystać również w komunikacji marketingowej, na przykład przy prowadzeniu prezentacji sprzedażowych, czy kampanii w ...
-
Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych - kiedy jest obowiązkowy?
... danych osobowych (z uwzględnieniem: imienia i nazwiska osoby upoważnionej, zakresu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, nr identyfikatora); powołanie Inspektora ... podmiotem (kontrahentem, klientem) bez możliwości wykorzystania we własnej działalności marketingowej oraz w celach reklamowych; dla wykorzystania w celach marketingu i reklamy, ...
-
Rekrutacje pracowników wcale nie zamarły. Kto potrzebuje specjalistów?
... menedżerów”, z którego wynika, że blisko połowa firm z branży handlowej i marketingowej nadal aktywnie poszukuje pracowników średniego i wyższego szczebla, a przedsiębiorstwa ... pandemii Najwięcej respondentów (62%) wskazuje, że wyzwaniem dla ich działalności jest dostosowanie zakresu obowiązków pracowników do wymogów jakie niesie za sobą praca ...