-
7 trendów technologicznych. Co nam przyniesie IT?
... zdrowotnej czy logistyce. Jednym z przykładów wykorzystania inteligentnych urządzeń jest ich popularyzacja w marketingu, który do tej pory rozwijał się w sieci. Dziś już widzimy, jak ... fronty przeciwników i zwolenników ścierały się w dyskursie publicznym. Sam rynek rozwiązań z zakresu SI będzie wart około 5,05 mld dolarów w 2020 roku. Na świecie ...
-
System telematyczny w transporcie: jak wybrać?
... najważniejsze - na rozwijaniu biznesu. Marek Wiązowski, specjalista ds. Content Marketingu Quantum software. - Punkt wyjścia stanowi analiza przedwdrożeniowa, pozwalająca na ocenę ... danych pozwalających na jego ewaluację. Czas trwania zależy m.in. od skali wdrożenia i zakresu funkcji programu. W przybliżeniu można podać, że zajmują one przeważnie od ...
-
Trendy technologiczne SAS 2019
... sobie cyfrowe ślady, które następnie wykorzystywane są przez analityków i speców od marketingu. To właśnie na ich podstawie tworzone są zakupowe podpowiedzi ... , Accenture Applied Intelligence, Intela i Forbes Insights, 70% firm wdrażających projekty z zakresu sztucznej inteligencji szkoli pracowników z etycznego aspektu wykorzystania tej technologii. ...
-
Freelancerzy: kto zarabia 400 zł/h, a kto walczy o zlecenia?
... , które zdobywa się latami. To wiedza z obszarów finansów, biznesu, socjologii, marketingu, IT, zarządzania projektami, zespołami i firmami, branż i rynków. Nie sposób ... średnie stawki w danym obszarze specjalizacji motywują freelancerów do poszerzenia swojego zakresu pracy o te dziedziny. Jest to również ważna wskazówka dla junior specjalistów ...
-
Pracodawca Godny Zaufania 2024. Oto laureaci
... dostosowane do indywidualnych potrzeb Osób z Niepełnosprawnościami (OzN), takie jak: asystent ds. marketingu online czy specjalista ds. obsługi klienta. Każdy pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego dzięki dopasowanym szkoleniom z zakresu obsługi programów Microsoft Office, komunikacji interpersonalnej oraz zarządzania czasem. Co ważne, w ramach ...
-
Rynek pracy w branży przemysłowej
... techniczne, doświadczenie w dziedzinie, w której działa pracodawca, wiedzę z zakresu zasad projektowania z zastosowaniem narzędzi CAD oraz zdolności analityczne. Jeśli ... Oprócz typowych zawodów, które można spotkać w firmach każdej branży – specjalistów ds. marketingu czy księgowych – ważną grupą są handlowcy. Jednak handlowcy z branży handlowej ...
-
Promocje sprzedażowe a podatki
... , mniej podatny na oddziaływanie standardowych przekazów reklamowych. Dlatego też specjaliści od marketingu sięgają po bardziej atrakcyjne, „zaawansowane”, ale i co za tym ... rozumieć przez pojęcie „reklama publiczna”. 2. Szczegółowe informacje dotyczące zarówno zakresu czynności podlegających opodatkowaniu VAT, jak również prezentów o małej wartości ...
-
Organizacje sportowe: kreowanie silnej marki
... Marka jest spoiwem wszystkich działań organizacji sportowej, i to nie tylko z obszaru marketingu. To ona gwarantuje rozpoznawalność, jest oznaką prestiżu, często decyduje o wyborze ... atrakcyjnym partnerem, obiecaj satysfakcjonujący produkt i dotrzymaj słowa”. Dotychczasowe działania z zakresu kreowania marki sportowej powinny były doprowadzić nas do ...
-
Płace w Polsce: trendy I-VI 2009
... i dobrze opłacane .Obecnie można zaobserwować większe zainteresowanie osobami o specjalności z zakresu komercjalizacji powierzchni handlowych oraz utrzymania technicznego obiektów. W sektorze ... , Inżynier Projektu itp.) HAYS podaje, że osoby zatrudniane w sprzedaży i marketingu odczują spadek wynagrodzeń o ok. 10-20%. Dotyczy to zarówno kwoty ...
-
Rynek outsourcingu szybko się rozwija
... branża, w której do tej pory nie było potrzeby prowadzenia intensywnych i profesjonalnych działań prosprzedażowych. Dlatego w sektorze brakuje ekspertów z zakresu sprzedaży i marketingu, a firmy odczuwają brak kompetencji i doświadczenia w ofertowaniu, pozyskiwaniu, obsługiwaniu i utrzymywaniu klientów oraz prowadzeniu negocjacji. Wszystko to mogą ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów 2011
... i marketingu również zaczęły rozwijać się na rynku coraz bardziej prężnie. Na szczególną uwagę zasługuje dynamiczny rozwój działów sprzedaży i marketingu w ... . W branży Sprzedaż i Marketing odnotowaliśmy znaczące różnice w wynagrodzeniach – wynikały one m.in. z różnego zakresu obowiązków na stanowiskach menedżerskich oraz wielkości i zasięgu ...
-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... ”, na G+ dzięki „+1”). Z początku wygraną były nagrody materialne. Kiedy specjaliści ds. marketingu zorientowali się, że takim nagrodami przyciągają tylko „łowców okazji”, ... miejsce. Media społecznościowe w znacznym stopniu upowszechniły także działania z zakresu crowdsourcingu, wykorzystującego aktywność użytkowników do celów promocyjnych oraz ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... każdy pracownik Starbucks – marki sprzedającej kawę – odbywa 150 godzin specjalistycznych szkoleń z zakresu rozpoznawania potrzeb klienta i odpowiadania na nie, to dlaczego podobnego ... dla bycia konkurencyjnym. Teraz ma kolosalne, dlatego czas odrobić kolejne lekcje z marketingu, które nasi koledzy od dawna stosują w praktyce. Chcąc zwrócić uwagę ...
-
Pozycjonowanie: abonament czy płatność za pozycję fraz?
... jest prowadzenie szerokiego zakresu działań, których kierunek coraz bardziej przesuwa się z obszaru link building w stronę content marketingu oraz budowania marki. ... konsultacji z dedykowanym opiekunem SEO. Agencja SEO realizuje także działania w zakresie content marketingu, które obejmować mogą zarówno samą stronę jak i witryny zewnętrzne. W ...
-
PKPP Lewiatan: Czarna Lista Barier 2015
... oraz składki ZUS, szara strefa, zbyt mało elastyczne przepisy z zakresu prawa pracy, nazbyt skomplikowane procedury administracyjne, brak stabilności regulacji prawnych, ... końcowych (urządzeń podłączonych do sieci telekomunikacyjnej, jak telefon czy komputer) w celach marketingu bezpośredniego jest dopuszczalnej tylko wtedy gdy osoba, z którą się ...
-
Praktyki i staże: ofert coraz więcej
... kapitałowymi czy analizami. Dużą popularnością ciszą się także przyszli specjaliści z zakresu handlu i sprzedaży, do których skierowano 523 oferty praktyk i staży ... marketingu mają powody do zadowolenia – ich pracodawcy także chętnie poszukują. W ostatnim kwartale skierowano do nich w przypadku specjalizacji HR 362 ogłoszenia, a w przypadku marketingu ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... 1. – PR nam niepotrzebny Gdy przedsiębiorca po usłyszeniu pytania: „Czy prowadzą państwo działania z zakresu PR?” bez namysłu odpowiada, że go nie potrzebuje, można ... 6. – Po co komu PR w dobie content marketingu? Content marketing stał się jednym z kluczowych trendów w marketingu, a o jego skuteczności najlepiej świadczą liczby. Dobre jakościowo ...
-
Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie
... - światowa agencja badań rynku, która wyspecjalizowała się w zagadnieniach z zakresu neurobiologii, psychologii behawioralnej oraz ekonomii. Zebrała ona opinie przeszło ... świecie to konsumenci z Generacji Z najszybciej zauważają i żywo reagują na elementy marketingu sensorycznego w sklepie (1,4 razy silniej niż ogół przebadanych dorosłych). Podoba im ...
-
Za ile wykończenie mieszkania od dewelopera?
... czy klimatyzacją określają te rozwiązania mianem inteligentnego domu. Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest Ściśle współpracujemy z firmą wykończeniową Decoroom, która ma w swojej ofercie ... opcję wykończenia pod klucz. Cena wykończenia zaczyna się od 850 zł/mkw. i zależy od zakresu prac, którego oczekuje klient. Opcje ...
-
Praca w e-commerce. Co można robić i za ile?
... marketing, e-mail marketing – wszystkie te specjalizacje są odmianami digital marketingu. Specjaliści tych dziedzin są „towarem deficytowym” na rynku pracy ... wykonywania któregoś z wyżej opisywanych zawodów. Wykształcenie wyższe z zakresu nauk informatycznych, matematyki połączone z praktyczną znajomością machine learningowych framework-ów czy ...
-
Prawnik na rynku pracy. Kancelaria prawna potrzebuje nowych kompetencji
... mniej merytorycznie, bowiem większość czasu poświęcają na działania z zakresu rozwoju biznesu. O partnerskim awansie coraz rzadziej decydują kwestie merytoryczne czy odpowiednia ... chętniej wykorzystują nowoczesne narzędzia marketingowe i inwestują w powstawanie wyspecjalizowanych działów marketingu oraz sprzedaży. Coraz częściej w kancelarii prawnej ...
-
Pandemia zmienia zachowania konsumentów. Jak reaguje biznes?
... sprzedaży i marketingu, hologramy jako wizualne formy instrukcji obsługi, asystentów głosowych wbudowanych w produkty i usługi, AR i VR wykorzystywane w procesie obsługi klienta. Przeprowadzone przez SAS globalne badanie „The Experience 2030” wykazało, że w najbliższej dekadzie biznes planuje duże inwestycje w technologie z zakresu customer ...
-
Gdzie w Polsce ubezpieczenie nieruchomości jest najdroższe?
... pociąga za sobą wyższe składki – ocenia Marcin Dyliński, członek zarządu ds. marketingu i e-commerce w CUK Ubezpieczenia. Tylko dwa województwa poniżej 400 zł – wzrost cen ... będąca pochodną wartości nieruchomości, jej lokalizacja i metraż. Podrożyć składkę mogą poszerzanie zakresu o różne dodatkowe klauzule, ale także wcześniejsze szkody, w tym ...
-
Dotacje unijne dla firm
... do MSP, wzornictwo i własność przemysłowa, rozwiązania zwiększające produktywność, wdrażanie rozwiązań z zakresu ochrony środowiska) - kwota dotacji może wynieść od 1 500 do ... prowadzenia działalności gospodarczej oraz zarządzania przedsiębiorstwem (z dziedziny prawa, marketingu, finansów i podatków, produkcji, itp.), jak również informacje o ...
-
Debiut na NewConnect za pół ceny?
... dokumentów informacyjnych). Oznacza to, że refundacja może objąć działania z zakresu przygotowania do przeprowadzenia emisji na rynku publicznym, jakim jest ... lub znacząco ulepszonego rozwiązania w odniesieniu do produktu (towaru lub usługi), procesu, marketingu lub organizacji.” Na koniec warto wskazać najczęściej popełniane we wnioskach błędy. ...
-
NewConnect: emisja prywatna warta uwagi
... Inwestor kwalifikowany musi charakteryzować się dużym kapitałem oraz wiedzą z zakresu rynków finansowych. Wobec tego funkcję tę pełnią głównie duże instytucje finansowe: domy ... sobą dotarcie konkurencji do tych wiadomości. Ograniczeniu ulegają także koszty marketingu, gdyż promocja firmy skierowana jest do wąskiej, ściśle określonej grupy docelowej, ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... pozycję na arenie międzynarodowej. Nowi inwestorzy, nowi klienci i rozszerzanie zakresu działania już obecnych w Polsce centrów sprawią, że będzie to jeden ... i zwiększenie swojej konkurencyjności rynkowej – komentuje Anna Zawadzka, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju ArchiDoc S.A., ekspert Instytutu Outsourcingu. Powyższą tendencję potwierdzają również ...
-
Otwarcie granic a emigracja zarobkowa
... firmy niemieckie są inżynierowie, informatycy, osoby gotowe podjąć pracę w usługach czy handlu. Wrocławskie centrum HP zatrudnia przede wszystkim specjalistów z zakresu finansów, księgowości, marketingu, sprzedaży czy HR, dlatego nie spodziewamy się odpływu kadr. Są jednak takie działy jak wsparcie IT czy administracja i pracownicy ...
-
Przedsiębiorstwa w Polsce a wykorzystanie papieru
... papieru, oraz handlowe (43,4%). Przedsiębiorstwa działające w Polsce coraz częściej prowadzą działania z zakresu ochrony środowiska, rozumiejąc znaczenie ekologii oraz jej wpływ na ... efektów posadzimy nowe drzewa – mówi Magdalena Maruszczak, Szef zespołu ds. marketingu i komunikacji w KPMG w Polsce. Udział w akcji jest bezpłatny, a dołączyć do niej ...
-
Poszukiwani wyspecjalizowani pracownicy IT
... zamiast całych systemów IT – mówi Przemysław Berendt, Globalny Wiceprezes ds. Marketingu w Luxoft, firmie zajmującej się m.in. dostarczaniem platform i systemów IT dla ponad 100 ... Nowo tworzone stanowiska będą coraz częściej wymagać od informatyków nie tylko wiedzy z zakresu nowych, zyskujących na popularności dziedzin IT, ale także licznych ...
-
Małe firmy a e-marketing
... źródeł wiedzy, które w przystępny sposób przybliżą im informacje z zakresu e-marketingu i pomogą pokonać bariery przed korzystaniem z bardziej ... udział przedsiębiorcy? Przede wszystkim w branżowych (25,06 proc.), z zakresu finansów i podatków (13,78 proc.) oraz IT i marketingu (po 9,77 proc. wskazań). Z kolei do najchętniej odwiedzanych ...
-
Ubezpieczenie na życie i zdrowotne warto mieć
... do 200 tysięcy złotych) oraz dodatkowego zakresu ubezpieczenia obejmującego poważne zachorowania (wypłata świadczenia następuje po zdiagnozowaniu jednej z 10 chorób, w tym raka), a także hospitalizację(stałe świadczenie za każdy dzień spędzony w szpitalu). Jarosław Rutkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Credit Agricole Ubezpieczenia na Życie ...
-
Sales Manager, kierownik sprzedaży
... wyższym, najlepiej z zakresu ekonomii, zarządzania, marketingu lub z branży, w której działa firma. Niezbędna jest umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i znajomość przynajmniej jednego języka obcego (z reguły angielskiego). Pożądane jest posiadanie prawa jazdy kategorii B, ukończenie szkoleń z zakresu sprzedaży i zarządzania kapitałem ...
Tematy: Sales Manager, kierownik sprzedaży -
Trendy HR: nowe technologie i pracownik jak klient
... pracodawcom powinno zależeć, by umieć sprostać ich potrzebom. „Wzorem specjalistów od marketingu i rozwoju produktów, którzy nie skupiają się już jedynie na satysfakcji klienta ... rozwiązania z zakresu nowych technologii odbiorą im ich obecne stanowisko pracy. Za to niemal co druga osoba odczuwa potrzebę odbycia szkoleń z zakresu nowych technologii. ...
-
4 główne trendy w HR 2018
... Strategiczne podejście do employer brandingu Ponad połowa badanych deklaruje, że na działania z zakresu employer brandingu przeznaczy w tym roku więcej pieniędzy, a ponad 58% ... m.in. spójny wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny firmy jako pracodawcy. W marketingu rekrutacyjnym zapewne będziemy obserwować coraz większą transparentność organizacji. Będzie ...