-
Dobra konsumenckie: największe firmy 2013
... dokonuje decyzji zakupowych pod wpływem opinii, jakie znajdują o danym produkcie lub usłudze w Internecie. Aby do nich dotrzeć często korzystają z urządzeń mobilnych, które coraz powszechniej służą także do dokonania samego zakupu. Zdaniem ekspertów Deloitte udział zakupów on-line w najbliższych miesiącach dokonywanych za pośrednictwem ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... zawierającej link do rezerwacji jazdy próbnej. W idealnej sytuacji zakup przestrzeni reklamowej w takich odstępach czasowych powinien zwiększyć szanse ... Przełamanie ograniczeń mediów społecznościowych i technologii mobilnych Ali Rana Rozproszony i konkurencyjny rynek mediów społecznościowych i technologii mobilnych sprzyja innowacjom w reklamie, ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Malvertising: urządzenia mobilne zagrożone
... reklamy są zwykle umieszczane na stronie internetowej w jeden z następujących sposobów: Zakup bezpośredni – Początkowo oszuści umieszczają na zaufanych witrynach serię reklam ... urządzeń mobilnych poprzez wytworzenie dużego ruchu. W lutym 2014 roku reklamy internetowe zajmowały największą przestrzeń wśród zagrożeń użytkowników mobilnych. Co ...
-
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
... dalszy wzrost popularności aplikacji zakupowych będą wpływać inwestycje dużych sieci handlowych, zmiana podejścia do klienta mobilnego, a także ułatwienia w zakresie płatności mobilnych. Aplikacje – poza prezentacją aktualnej oferty promocyjnej – będą coraz częściej oferować „wartość dodaną”, dostępną jedynie dla swoich użytkowników. Mogą to być ...
-
Jakie zmiany w m-commerce w najbliższym czasie?
... za pośrednictwem stron mobilnych. To oznacza, że strony internetowe muszą być zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych i ... mobilnych. Funkcja przekłada się na wzrost sprzedaży, co potwierdził m.in. Amazon, który był pionierem rozwiązania na rynku. Jest to więc funkcja, która pomaga Klientom szybko przechodzić przez check-out i finalizować zakup ...
-
W końcu odbiliśmy się od dna - rynek IT rośnie
... obserwacje rynku wskazują na co innego: zawrotnego wzrostu tego sektora rynku dedykowanych urządzeń mobilnych nie ma. A co mamy i gdzie? Na razie wszystko wskazuje na to, ... małe. W efekcie zestaw telefon GSM i notebook zaspokaja praktycznie 100% tych potrzeb i zakup PDA staje się w wielu przypadkach wręcz bezcelowy. Posiadanie telefonu komórkowego to ...
Tematy: -
Smartfony wspomogą rynek detaliczny
... branży powinni pamiętać o zapewnieniu bezpieczeństwa swoim klientom– złamanie zasad dotyczących prywatności może zepsuć reputację i negatywnie wpłynąć na wprowadzanie dalszych rozwiązań mobilnych. Należy również pamiętać, że lepszy jest brak aplikacji niż złe doświadczenia klienta związane z jej używaniem”- mówi Dariusz Nachyła, partner Deloitte ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... zakup wg rzeczywistej stawki rynkowej, a co za tym idzie optymalizację kosztów – wyjaśnia Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. Prognozuje się, że w Stanach Zjednoczonych wydatki na taki rodzaj kampanii reklamowych, wzrosną w tym roku aż o 43,4% i osiągną kwotę 4,66 miliarda dolarów. Błąd 5. Brak rozwiązań mobilnych ... rozwiązań mobilnych, takich ...
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... tym najdynamiczniej rozwijającym się kanale sprzedaży. Na tym nie koniec. Oprócz tworzenia aplikacji lub wersji mobilnych strony e-sklepu w kilku wersjach językowych, trzeba pomyśleć o anglojęzycznej promocji na urządzaniach mobilnych, która precyzyjnie dotrze do zagranicznych klientów. Najlepiej taką reklamę, która na bazie informacji zostawianych ...
-
Sklep internetowy musi być przyjazny mobilnym
... też uniemożliwia klientom niezobowiązujące windows-shopping i szukanie inspiracji, które przecież zawsze poprzedzają zakup. O wpływie na pozycję w Google już nawet nie wspomnę - tłumaczy. Nieco bardziej krytyczni wobec sklepów niedostosowanych do urządzeń mobilnych są mężczyźni, ale oni też częściej niż kobiety wykorzystują mobilnie do zakupów ...
-
Zakupy online coraz bardziej mobilne. Szczególnie odzieżowe
... przesuwała się w stronę komputera - 71 proc. stwierdziło, że woli sfinalizować zakup na komputerze. - Jeszcze kilka lat temu usługi internetowe projektowano przede ... nic nie kupili, udział gadżetów z małym ekranem wyniósł 71 proc. - Część mobilnych zakupów pochodzi zapewne prosto z przymierzalni w tradycyjnych sklepach. Klienci po sprawdzeniu, ...
-
Omni zakupy. W sieci i stacjonarnie
Przed nami wyniki najnowszej, drugiej już, odsłony badania raportu Izby Gospodarki Elektronicznej poświęconego omnicommerce, czyli zakupom wielokanałowym. Do jakich wniosków prowadzi? Okazuje się m.in., że Polacy coraz chętniej korzystają z wielu kanałów, deklarując jednocześnie mniejszą liczbę preferowanych miejsc zakupowych. Sklepy stacjonarne, ...
-
Ile traci e-commerce na niedostosowaniu witryn do smartfonów?
... maksymalnie usprawnić proces zakupowy z poziomu telefonu. Usuwanie barier w korzystaniu z urządzeń mobilnych podnosi doświadczenia użytkowników i może znacząco przyczynić się do wygenerowania lepszych ... Google, przejście na stronę produktu, dodanie go do koszyka i zakup. W drugim scenariuszu audytor zaczynał wizytę na stronie głównej sklepu, ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... stała się szybsza i wygodniejsza. Co czeka nas w 2022 roku? 1) Rozwój aplikacji mobilnych Rynek e-commerce od kilku dobrych lat odnotowuje dynamiczne wzrosty. Ciągłe zainteresowanie ... Przyszłością są płatności mobilne: usługa skonfigurowana tak, że pozwala rozliczyć zakup niemal jednym kliknięciem. Uwagę należy zwrócić też na płatności odroczone ...
-
E-commerce na szczycie. Zakupy online robią już wszyscy Polacy
... Elektronicznej. Zakupy mobilne to must-be Biorąc pod uwagę ostatni zapamiętany zakup internautów, z użyciem urządzenia mobilnego zostało zrealizowanych 51% zakupów, a z użyciem laptopa bądź komputera stacjonarnego 50%. Widać zatem, że rola urządzeń mobilnych, w szczególności smartfonu w procesie zakupowym jest kluczowa. Podobne wnioski można ...
-
E-commerce: Polacy pokochali platformy marketplace
... Motoryzacja - 22% Moda damska - 20% Dom i ogród - 17% Wzrost sprzedaży przy użyciu urządzeń mobilnych Polski rynek e-commerce szybko zaadaptował strategię omnichannel i oferuje swoim ... Rozwijamy się szybciej niż średnia światowa, szczególnie w zakresie zakupów mobilnych i korzystania z okazji zakupowych, takich jak kupony rabatowe. Polska, z ...
-
Nowe tablety ASUS
... z ekranami o 3 różnych przekątnych oraz systemem Windows 7 Home Premium bądź Google Android, zapewniając elastyczność i wydajność w zastosowaniach mobilnych. Gdy chodzi o zakup innowacyjnego i technologicznie zaawansowanego komputera osobistego, możliwość wyboru jest szczególnie ważna. W przypadku tabletów istnieje zapotrzebowanie na urządzenia ...
-
Atrakcyjne środowisko pracy ważniejsze niż zarobki
... 81%) chciałoby samodzielnie wybrać sobie urządzenie do pracy - otrzymać z firmy pieniądze na zakup wybranego urządzenia lub przynieść własne urządzenie jako dodatek do ... sieci korporacyjne za pomocą swoich komputerów domowych (63%) i osobistych urządzeń mobilnych (51%). Nowa generacja pracowników spodziewa się, że w przyszłości będzie można mieć ...
-
Urządzenia mobilne a zakupy
... odpowiednio 57 proc. użytkowników tabletów i 46 proc. właścicieli smartfonów. – Ich popularność nie jest zaskoczeniem, gdyż dzięki rozwiązaniom wprowadzonym przez twórców mobilnych systemów operacyjnych, są one zdecydowanie najłatwiejsze do kupienia. Aplikacje, gry, e-booki czy książki można ściągnąć nawet w ciągu kilkunastu sekund, z pominięciem ...
-
Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista
... 1/5 e-klientów kupuje ubrania przez smartfon lub tablet. Trend mobile dominuje w branży modowej Badanie Criteo nie pozostawia wątpliwości - znaczenie urządzeń mobilnych w zakupach modowych ciągle rośnie. W Japonii, Korei Południowej i Wielkiej Brytanii już przeszło połowa ogółu e-zakupów w sklepach fashion dokonywana jest poziomu urządzenia ...
Tematy: branża modowa, moda, zakupy, zakupy przez internet, odzież, m-commerce, badania konsumenckie -
5 sposobów na wypromowanie aplikacji mobilnej
... zadbania również o ASO (App Store Optimalization), czyli optymalizację i pozycjonowanie aplikacji mobilnych. Wśród głównych czynników, które mogą wpłynąć na ASO, można zaliczyć ... się za ich pośrednictwem (o 50 proc. większa sprzedaż w stosunku do stron mobilnych). Ich olbrzymi potencjał w e-reklamie jest obecnie wykorzystywany w niewielkim stopniu. ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... , jak podaje firma SuperOffice.com, 84 proc. marek, które określają siebie mianem ‘customer-centric’, skoncentrowanych jest na budowaniu customer experience w kanałach mobilnych – komentuje Marek Safiejko, 9bits. Za złe doświadczenia w kontakcie z daną marką odpowiadają nie tylko wadliwe witryny internetowe. Problem dotyczy także aplikacji ...
-
Świąteczne zakupy online coraz częściej przez telefon
... wymienianą przez ankietowanych jest prostsza nawigacja (24%), zapewniana np. przez responsywne strony WWW czy aplikacje zakupowe. Ominąć przedświąteczne kolejki Zalety mobilnych zakupów internetowych są szczególnie doceniane w czasie przedświątecznej gorączki. Już prawie 4 na 10 polskich internautów (38%) deklaruje, że w tym roku kupi ...
-
Jak uwolnić potencjał m-commerce?
... komórkowego do robienia zakupów, a 81% indyjskich firm jest zoptymalizowana pod kątem zakupów mobilnych. W Europie przodują Włochy, gdzie 83% konsumentów robi zakupy online za ... tylko 57% firm deklaruje, że oferuje zakupy zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych. M-commerce - wielkie zakupy i wielkie obawy Bezpieczeństwo i zaufanie to główne ...
-
Korzystanie z internetu 60+. Jak seniorzy surfują w sieci?
... 60 roku życia, aby poznać potrzeby, potencjał oraz dowiedzieć się więcej na temat doświadczeń dojrzałego pokolenia w trakcie korzystania z internetu i aplikacji mobilnych oraz dokonywania zakupów online. Wyniki tegorocznego badania potwierdzają, że coraz więcej Seniorów korzysta z internetu codziennie. Widać wyraźny trend rosnący w porównaniu ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... e-commerce. Coraz więcej konsumentów preferuje zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych, dlatego sklepy internetowe coraz bardziej skupiają się na ... . konsumentów w Polsce dokonuje zakupów za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Ta statystyka wyraźnie dowodzi, że korzystanie z urządzeń mobilnych stało się nie tylko powszechne, ale jest już standardem ...
-
MNI przejmuje MoCoHub
... Sp. z o.o. na zakup 100% udziałów w tej spółce. MoCoHub funkcjonuje na rynku od kilku lat jako dostawca treści mobilnych usług multimedialnych dla niemal 90% ... Wirtualny). Zakup spółki MoCoHub przybliża MNI do finalizacji projektu powołania wielopłaszczyznowego Centrum pozyskiwania i przygotowywania treści do usług multimedialnych, zarówno mobilnych ...
-
Linie lotnicze: porzebne spersonalizowane usługi
... na temat podróżnych – w tym informacje dotyczące zachowania klientów w obszarze mobilnych aplikacji i mediów społecznościowych, historii sesji z połączeń w trakcie lotu, ... lotnicze muszą zredukować złożoność i przedstawić wartości każdego pakietu w jasno sprecyzowany sposób. Zakup dodatkowych ofert jest najwyższy w momencie dokonywania rezerwacji. ...
-
60% Polaków robi zakupy online. Co i jak kupują?
... tego przeglądarki na smartfonie lub tablecie, a niemal ⅕ korzysta z aplikacji mobilnych i platform zakupowych. Coraz więcej osób, szczególnie młodych, ceni sobie wygodę robienia ... , zwany też mCommercem, jest dziś niezwykle ważnym aspektem działań proklienckich. Z mobilnych aplikacji zakupowych, które w Polsce dopiero rosną w siłę, korzysta już 70 ...
-
Jakie szanse ma sektor PRS wg deweloperów?
... na potrzeby młodych i mobilnych Polaków. W dzisiejszej sytuacji rynkowej PRS spełnia potrzeby młodych rodzin, których nie stać na zakup własnego mieszkania. Grupa klientów ... na politykę banków. Dodatkowym wspomagającym czynnikiem jest podejście osób młodych, bardziej mobilnych, którzy nie chcą wiązać się na stałe z żadną lokalizacją. Warto zauważyć, ...
-
Marketing mobilny: jak dogonić klienta?
... 60 proc.). Przykład ten pokazuje, że połączenie poczucia przynależności i wyjątkowości (z racji specjalnych ofert skierowanych tylko do subskrybentów klubu), SMS-ów oraz mobilnych kuponów daje szybkie i dobre efekty. Oczywiście efektywność tego typu rozwiązań zależy również od zaangażowania marki. W przypadku Maurice klient atakowany był ...
-
Kompleksowa bankowość mobilna w PEKAO SA
... otrzymują zniżki nawet do 50% u ponad 150 partnerów programu w 1500 punktach w Polsce. Osoby szukające oferty kredytowej mogą od ręki skorzystać z mobilnych serwisów pożyczki ekspresowej lub kredytu mieszkaniowego. Specjalne strony internetowe dedykowane dwóm najpopularniejszym kredytom są również dostępne w wersji mobilnej. Dzięki nim ...
-
Więcej funkcji w BZWBK24 mobile
... grono użytkowników BZWBK24 mobile będzie dynamicznie rosnąć. Klienci cenią sobie wygodę i szybkość operacji, które zapewnia bank w smartfonie, dlatego rozwój usług mobilnych jest jednym z najważniejszych długoterminowych celów strategicznych banku. Mamy ambicję, aby do końca 2015 r. liczba aktywnych klientów naszej bankowości mobilnej wzrosła ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: konsument digitalny
... tak dużej próbie badawczej wywiadów pogłębionych z użytkownikami, a zarazem konsumentami o tym, jakie towarzyszą im emocje i zwyczaje zakupowe. Zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych stają się naszą codziennością. I nie chodzi tylko o drobne transakcje (gazeta, kosmetyk, płyta CD), ale o konkretne produkty codziennego użytku takie, jak ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... bowiem aż trzycyfrowe wzrosty. Największą dynamiką charakteryzuje się właśnie reklama w urządzeniach mobilnych, social mediach oraz wideo online - czytamy w najnowszym raporcie z ... .), TVN, TVP, Vivaki. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody ...