-
Odbiór mieszkania od dewelopera: jak to zrobić i nie stracić?
... ryzyko wystąpienia kłopotów, które w ostatecznym rozrachunku mogą nas sporo kosztować. Zakup mieszkania to często jedna z najważniejszych decyzji finansowych, jakie przychodzi nam ... – potrzebne będą korekty. Nie można zapomnieć o instalacji pozwalającej na odbiór telewizji i radia oraz podłączenia do Internetu. Każdy budynek wielorodzinny powinien ...
-
Prezenty świąteczne. Dla kogo, za ile?
... ofert promocyjnych czerpiemy w głównej mierze z z gazetek. Taki sam odsetek respondentów (31%) dostaje sms od swoich ulubionych sklepów, a także obserwuje reklamy w telewizji, radiu czy prasie. Zdecydowanie najczęściej śledzimy informacje na stronach internetowych sklepów, w których planujemy zrobić świąteczne zakupy – robi tak aż 70 ...
-
W T-Mobile drugi nielimitowany abonament lub internet do domu gratis
... zł. Do tego T-Mobile dodaje dostęp do „Rozrywki Uwolnionej” na 12 miesięcy w prezencie. To usługa dająca użytkownikom dostęp zarówno do telewizji, streamingu wideo z ulubionymi serialami i filmami, ebooków, jak i najlepszej muzyki. Na liście dostępnych serwisów znajdują się HBO GO, Tidal Premium, Legimi ...
-
#BayraktarChallenge w mediach
... zorganizowana przez dziennikarza Sławomira Sierakowskiego miała na celu zebranie środków na zakup drona Bayraktar. Akcja #BayraktarChallenge przyniosła efekt w postaci kwoty 22,5 ... w mediach tradycyjnych (472 w Internecie, 27 w prasie, 322 w radio i 91 w telewizji). W mediach społecznościowych ukazało się 38 280 wzmianek, które wygenerowały 497 640 ...
-
Inflacja zmienia zachowania konsumentów. Polowanie na niskie ceny?
... miejscem, w którym klienci szukali najbardziej atrakcyjnych ofert i produktów, kolejne miejsca zajmowały e-maile: 21%, promocje w sklepach: 13%, reklamy w Internecie: 12% i w telewizji: 8%. Podczas gdy kupujący preferowali poniższe platformy mediów społecznościowych, kolejne 11% stwierdziło, że żadna z nich nie była odpowiednia: 34% Instagram 24 ...
-
Jak Polacy radzą sobie z podwyżkami cen? 2/3 z nas zaciska pasa
... , posiadające rodziny, powinny zrewidować swoje podejście do zarządzania domowym budżetem. Nasi negocjatorzy, którzy odzyskują należności na zlecenie banków, telekomów, dostawców telewizji i Internetu oraz innych instytucji, spotkają się z mocno asertywną postawą dłużników z tej grupy wiekowej. Nie czują oni obowiązku spłaty zaległości. Mówią ...
-
Kup teraz, zapłać później? Sprawdź, czy Cię stać
... , instytucje, organizacje i sklepy do włączenia się w naszą akcję! - mówi Prezes UOKiK Tomasz Chróstny. Przygotowaliśmy różne formaty spotu oraz grafik: do telewizji, radia, portali, mediów społecznościowych, ekranów LCD. Mają one uświadomić konsumentom dwie sprawy. Po pierwsze – zakupy z odroczoną płatnością to zakupy na ...
-
Kultura w Polsce w 2007 r.
... i stanowiły odpowiednio: 13,3% i 21,8% wydatków gospodarstw domowych na kulturę. Na zakup odbiorników telewizyjnych wydano 33,24 zł (9,6% wydatków na kulturę). ... telewizji kablowej. W 2007 r. było 4,3 mln odbiorców telewizji kablowej, co stanowiło wzrost w stosunku do 2006 r. o 13,7%. W przeliczeniu na 1000 ludności liczba abonentów telewizji kablowej ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki, muzea i galerie, teatry, kino, radio, telewizja -
Kultura w Polsce w 2008 r.
... zł i stanowiły odpowiednio: 10,7% i 24,4% wydatków gospodarstw domowych na kulturę. Na zakup odbiorników telewizyjnych wydano 50,64 zł (13,3% wydatków na kulturę). ... połowa gospodarstw (55,9) dysponowała urządzeniem do odbioru telewizji satelitarnej lub korzystała z usług operatora sieci telewizji kablowej. W magnetowid lub odtwarzacz kaset wideo ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki, muzea i galerie, teatry, kino, radio, telewizja -
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... do Internetu, wydatków na książki (zwłaszcza dystrybuowane w modelu tradycyjnym) oraz na zakup czasopism. Poszczególne segmenty rynku w Polsce i na świecie Dystrybucja programów TV w Polsce i na świecie Aktywne działania operatorów płatnych telewizji zwiększające atrakcyjność ich oferty powinny zapewnić w EMEA stabilny, aczkolwiek przebiegający na ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... się na jego zakup, ponieważ nie jest im ... telewizji Wyniki badania wskazują, że ponad jedna trzecia respondentów (34,8 %) korzysta z telewizji kablowej, a 33,1 % posiada telewizję satelitarną. Jedna trzecia (31,0 %) korzysta z telewizji analogowej przez odbiór naziemny za pomocą tradycyjnej anteny. Średnia miesięczna opłata za korzystanie z telewizji ...
-
Nadawanie cyfrowe wg Polaków
... 33% osób wskazuje brak informacji na temat samej cyfryzacji. „W połowie 2013 roku sygnał analogowy zamilknie i konieczny będzie albo zakup telewizora dostosowanego do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) albo specjalnego dekodera, który podłączony do analogowego telewizora umożliwi odbiór NTC i przedłuży życie starego telewizora ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... o pewnych momentach w jego życiu, kiedy myśli on o produkcie, kiedy decyduje się na zakup, kiedy konsumuje ten produkt. To ciągle nie wszystko. Musimy pamiętać o procesie ... zdajemy sprawę, jakie znaczenie ma ten kanał w budowaniu świadomości marki. Niezaprzeczalne zalety telewizji to jej zasięg, tempo budowy zasięgu i niski koszt dotarcia oraz wysoka ...
-
Klienci a rynek telekomunikacyjny 2008
... (20,3%), a z telewizji cyfrowej naziemnej korzysta co czternasty badany (5%). Trzy czwarte badanych (75,2%) deklaruje zadowolenie ze swojego dostawcy telewizji. Wyniki badania wskazują ... w ciągu najbliższych 6 miesięcy. Najmniejszym zainteresowaniem cieszy się zakup telefonii internetowej VoIP, zakup usługi video na życzenie i założenie w domu ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... Bidding (RTB), czyli kupowania widowni i bidowania w czasie rzeczywistym stawek za zakup dotarcia do konkretnych użytkowników. - Rynek AOD w Polsce dopiero raczkuje i edukuje ... znaczną część budżetów w telewizji – FMCG i telekomunikacyjnej. Dlatego w 2012 roku spodziewany jest spadek wydatków reklamowych w telewizji o 6,1%. Pomimo wzrostu znaczenia ...
-
Mikro i małe firmy w czasie recesji i wzrostu gospodarczego. Wyniki badań mogą zaskakiwać
... marki, który kosztuje 3 tys. zł. za sztukę; 27% planuje zakup luksusowej marki skórzanej galanterii; Prasa gwarantuje wysoki i efektywny zasięg w grupie mikro ... właścicieli mikro i małych firm zarabiających miesięcznie co najmniej 10 tys. zł oglądalność telewizji wynosi 71%, a czytelnictwo prasy 65%; W okresie pandemii, w stosunku do 2018 r., wzrósł ...
-
Prawa i obowiązki konsumentów
... się przy półce ze środkami czyszczącymi. Pani Zosia chciała kupić reklamowane w telewizji cudowne mleczko, usuwające bez wysiłku każdy tłuszcz i przypaleniznę. Jadwiga miała ... zaskoczony i nieprzygotowany do podjęcia racjonalnej decyzji. Jeśli konsument zdecyduje się na zakup w miejscu, które nie jest zazwyczaj przeznaczone do takiej działalności i ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2009
... telefonii stacjonarnej były związane z nią wysokie opłaty (47,0%) oraz zakup bardziej odpowiadający potrzebom respondentów telefonu komórkowego (46,3%). Średnia ... wynika, iż ponad jedna trzecia respondentów (37,4%) korzysta tylko z telewizji kablowej. Jedna trzecia (33,7%) korzysta z telewizji analogowej przez odbiór naziemny za pomocą tradycyjnej ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... przeciw przeziębieniu witaminy, środki pobudzające i odpornościowe oraz przeciwbólowe – wynika z analizy Codemedia. Firmy farmaceutyczne największą część swoich budżetów przeznaczają na zakup czasu antenowego w telewizji (65-70%, I-VIII 2014, dane Codemedia). Na drugim miejscu jest radio, gdzie inwestowane jest ponad 18,04% budżetów. Radio rok ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... reklamy zawierającej link do rezerwacji jazdy próbnej. W idealnej sytuacji zakup przestrzeni reklamowej w takich odstępach czasowych powinien zwiększyć szanse na ... na precyzyjniejsze dotarcie do tych odbiorców, którzy korzystają z przerw reklamowych w telewizji, aby wejść do Internetu. Możliwości związane z synchronizacją można rozszerzyć na ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... jednak przy utrzymującym się wysokim − powyżej 50% − udziale telewizji w budżetach reklamodawców. W 2016 roku wydatki na reklamę w telewizji wzrosną o 2,6%. Rynek z uwagą przygląda się planom ... lat − od zaledwie 12% udziału w 2012 roku. Wartość wydatków na zakup powierzchni reklamowej w programmatic wzrosła od 5 mld USD w 2012 roku do 38 mld USD ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... na reklamę w magazynach, czyli 4,3 razy więcej niż przeciętna marka, oraz 42,2% w telewizji, co stanowi 1,6 raza więcej wydatków w porównaniu do reszty rynku. Jednak ... czują potrzebę wypróbowania produktów z tej kategorii osobiście, zanim zdecydują się na zakup jednego z nich. Według Euromonitor International, w 2019 roku 11,8% sprzedaży w sektorze ...
-
Play z Mikołajem rozdaje prezenty
... internetem W tym roku pod fioletową choinką klienci znajdą specjalną ofertę, a w niej pakiet internetu światłowodowego i telewizji od UPC aż o 30 zł taniej dla klientów Play w umowie na 12 ... od LG! Każda osoba wybierająca internet lub telewizję może zdecydować się na zakup telewizora LG 55UQ751Cz aż o 600 zł taniej! Co więcej cena telewizora 1899 zł ...
-
Telewizja z komputera
... których należy doliczyć jeszcze dodatkowe 13USD miesięcznego abonamentu. Opracowanie oprogramowania Personal Video Station 3 oznacza zmniejszenie kosztów zestawu umożliwiającego odbiór telewizji na komputerze – w USA zakup tunera TV to wydatek rzędu 80 USD, zaś cena oprogramowania firmy SnapStream wynosi 60 USD. Aby korzystać z programu ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... i pobrały gry brandowane przez Chryslera w ciągu 18 miesięcy, 10 tysięcy zdecydowało się na zakup samochodu tej firmy. Szczególnie wysoką efektywność dają gry będące elementem ... również na łatwiejszą promocję. Pop up reklamowy może zostać zablokowany, a podczas reklamy w telewizji możemy zawsze przełączyć się na inny kanał. Gdy zaś otrzymamy grę ...
-
Europa: uzależnienie od Internetu rośnie
... pozwalają na stosowanie filozofii - "wszystkie urządzenia w jednym" a potencjalne zastąpienie telewizji w przyszłości nie jest tak nierealne jak nam się wydawało," powiedział Jochen Polster ... przez klienta oznacza, że ludzie postrzegają je teraz jako poważny zakup a decyzję zakupu opierają na różnych czynnikach. Ponieważ portfele w Europie stają ...
-
Muzyka w sklepach a prawa autorskie
... utwory, czy wreszcie swobodnie nadaje muzykę z różnych stacji radiowych czy też telewizji, nawet jeśli by je często zmieniał. Nieistotne jest również to, czy muzyka ... , że nie uzyskali korzyści z muzycznego akompaniamentu w ich lokalach. Alternatywą dla przedsiębiorców jest zakup płyt z tzw. wolną muzyką (ang. rotality free music). Zawarte na nich ...
-
Jakość życia i spójność społeczna w Polsce 2011
... osoby dorosłe musiały często rezygnować ze zjedzenia jednego z trzech głównych posiłków w ciągu dnia. W co czterdziestym gospodarstwie domowym brakowało pieniędzy na zakup odpowiedniego na daną porę roku obuwia. Trudności finansowe powodowały ograniczenie kontaktów rodzinnych i towarzyskich. W jeszcze większym stopniu rodziny musiały oszczędzać na ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... .). Działania marketingowe w radiu są przez deweloperów traktowane marginalnie (0.9 proc.), a na reklamę w telewizji nie zdecydowałaby się żadna z badanych firm deweloperskich. ... podejście większości firm deweloperskich do kwestii działań marketingowych. Dominuje tutaj zakup reklam banerowych i prasowych, nie wymagający większego zaangażowania czy ...
-
Jaki internet wybrać dla mikroprzedsiębiorstwa?
... , umożliwiają go technologie z rodziny DSL, a także łącza w sieciach telewizji kablowej, łącza satelitarne, sieć radiowa oraz włókna światłowodowe. Każde z nich ... i umowę SLA Jeśli potrzebujesz również telewizji HD i telefonu stacjonarnego postaw na pakiet tzn. triple play, jest z reguły tańszy niż zakup poszczególnych usług. Przeglądając propozycje ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... kompetencje w zakresie jego produkcji lub decydują się za jego zakup z zewnętrznych źródeł − tłumaczy Marta Zielonka, Interactive Buying Supervisor w ZenithOptimedia ... reklamowych, co zmniejszy różnicę między udziałami Internetu i największego medium − telewizji − z 15,9% do 9,9%. Wydatki na reklamę mobile (w urządzeniach mobilnych – smartfonach ...
-
Netflix w Polsce, czyli entuzjazm kontrolowany
... podkreśla jednocześnie autor analizy Marcin Rączka. "W naszych realiach Netflix nie zagraża ani telewizji, ani polskiemu VOD. Może kiedy faktycznie wejdą na polski rynek. ... z monitoringu IMM - to właśnie cena i zawartość biblioteki serwisu to dla Polaków rozważających zakup usługi VOD kwestie najważniejsze. Pomimo tego, entuzjazm polskich internautów ...
-
Crowdfunding w mediach. Jak bardzo lubimy pomagać?
... - więcej niż zakładano) postanowili osobom, które znajdowały się w bazie, umożliwić zakup albumu jeszcze przed premierą, a z pozostałej nadwyżki udało im się ... siebie dla innych. O badaniu: Raport oparto na monitoringu prasy, radia, telewizji, internetu i mediów społecznościowych w dniach 1.01.2015-1.02.2016 Monitorowano frazę „polakpotrafi. ...
-
Pomysły na prezenty świąteczne znajdziesz w mediach
... Zakupy świąteczne 2017 zrealizowanego przez firmę Deloitte. 451 zł z tej kwoty przeznaczymy na zakup prezentów dla najbliższych. Kogo najchętniej obdarowujemy? Wyniki monitoringu Internetu ... w mediach klasycznych najwięcej? W listopadzie 2017 roku największe wydatki na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły marki Lego, Cobi, Dumel, Trefl i ...
-
Dłużnicy telekomów mają do oddania 713 mln złotych
... całości spłacić dług. Dopiero wtedy można starać się ponownie o kredyt lub zakup ratalny. Rekordzista z Podkarpacia zalega ze spłatą 206 tys. zł Najmniej ... idzie, długi. Natomiast osoby starsze korzystają z prostych i stałych usług, czyli abonamentu telefonicznego i telewizji cyfrowej. Są oni przywiązani do firm, a klient związany z marką jest wobec ...