-
Sklepy internetowe - 5 grzechów, nie tylko przed Świętami
... się rzadko. Zwykle ograniczanie kontaktu i zastępowanie go źle skonstruowanymi rozwiązaniami automatycznymi przyprawia tylko klientów o frustrację. Nie idź tą drogą! Grudniowe zakupy trwają w najlepsze. Obok stanów magazynowych warto sprawdzić, czy także klienci są zadowoleni podczas zakupów. Jeśli nie, spokojnie, w przyszłym roku z pewnością ...
-
E-commerce: jak e-sklepy pozyskują zaufanie klientów?
Zakupy internetowe zyskują na popularności, jednak spora rzesza konsumentów obawia się trafienia na nieuczciwego sprzedawcę. E-sklepy wychodzą temu naprzeciw i podejmują wysiłki, ...
-
Najpopularniejsze drogerie internetowe
... „Kupuję w Internecie 2014”, perfumy i kosmetyki to kategoria produktów, która w ciągu ostatnich pięciu lat zyskała największą popularność wśród konsumentów robiących zakupy online. Gemius postanowił sprawdzić, które e-drogerie cieszą się największym zainteresowaniem wśród polskich użytkowników sieci. Analiza objęła dane z grudnia 2014 roku ...
-
Czy strona internetowa jest potrzebna restauracji?
... . Dlaczego warto? Pod względem zakupów w internecie jesteśmy bardzo aktywną grupą. Z raportu Mobile Institute wynika, że 75% polskich internautów robi już zakupy w sieci. Co więcej, co trzeci z nich wykorzystuje w tym celu urządzenia mobilne. Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy planujący rozwój swojej działalności ...
-
Apteki internetowe: kto je odwiedza?
... niż mężczyzn. W podziale na wiek dominują osoby 45+, z kolei jeśli chodzi o miejsce zamieszkania – osoby z miast liczących powyżej 500 tys. mieszkańców. Zakupy w aptece internetowej pozwalają zaoszczędzić – tak wynika z raportu serwisu Opineo.pl, opublikowanego pod koniec 2014 roku. Wyraźną różnicę w cenie widać głównie ...
-
Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces
... się nim zajmował oraz jaki jest przewidywany czas zakończenia sprawy. Dobrym pomysłem jest też zaoferowanie zniżki lub bonu na następne zakupy.
-
Wymiana walut: 5 rad, dzięki którym zaoszczędzisz
... dzień nie śledzisz rynku walutowego, wybranie właściwego momentu na wymianę pieniędzy jest bardzo trudne. W takiej sytuacji dobrym rozwiązaniem będzie robienie zakupy partiami. Dzięki takiej ostrożności możemy skorzystać ze sprzyjających zmian kursu. Natomiast jeśli wartość kupowanej waluty wzrośnie, daje nam to szansę ...
-
Getin Bank wprowadza V.me by Visa
... częściej wybierają sklepy internetowe. Usługa V.me by Visa, dostępna za pośrednictwem Getin Banku, zwiększy bezpieczeństwo tego rodzaju transakcji, dzięki czemu zakupy w sieci staną się jeszcze bardziej komfortowe – mówi Paweł Wawiernia, Dyrektor Departamentu Kart Płatniczych i Płatności Alternatywnych, Getin Noble Bank Portfel Elektroniczny ...
-
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
... tworzymy grupy o różnym stopniu zainteresowania produktem. Tworzymy także grupy kontrolne, a następnie emitujemy spoty. Dzięki temu widzimy dokładnie, jaki wpływ na zakupy w tradycyjnym sklepie poszczególnych grup konsumentów, będzie miała emitowana w telewizji reklama – tłumaczy Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. Szeroko pojęta reklama TV jest ...
-
Płatności mobilne HCE od MasterCard już w Getin Banku
... Paweł Wawiernia, Dyrektor Departamentu Kart Płatniczych i Płatności Alternatywnych, Getin Noble Bank. „Konsumenci na całym świecie coraz chętniej płacą za swoje zakupy przy pomocy urządzeń mobilnych, zamiast fizycznych kart płatniczych. Wygodna i bezpieczna płatność telefonem to przyszłość, która dzieje się już teraz, a Polska ...
-
Zakładasz konto bankowe? Możliwe, że bank jeszcze ci dopłaci
... wypłacana jako zwrot części wykonanych płatności. Żeby faktycznie uzyskać 360 zł trzeba co miesiąc przez pół roku płacić kartą za zakupy za kwotę nie mniejszą niż 1 500 zł i nie mniej niż 200 zł za pomocą BLIKa. W Toyota Banku konieczne jest natomiast ...
-
E-przedsiębiorco! UOKiK przyjrzy się, czy przestrzegasz ustawy o prawach konsumenta
... termin 10-dniowy, zamiast 14-dniowego, który wynika z ustawy o prawach konsumenta. Ponadto, zastrzegał, że koszt przesyłki nie podlega zwrotowi. Czytaj także: - Świąteczne zakupy online: zwrot towaru - Nowa ustawa konsumencka po 10 miesiącach obowiązywania Przypominamy, że przepisy nie uzależniają możliwości odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży ...
-
Karta MasterCard Debit ze zmiennym kodem CVC2 od Getin Banku
... elektronicznej. Wydanie karty MasterCard Debit oraz korzystanie z tego innowacyjnego narzędzia nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. Coraz chętniej decydujemy się na zakupy online. Komfort, duży wybór i konkurencyjne ceny zachęcają nas do skorzystania z oferty sklepów internetowych. Jedyną barierą pojawiającą się podczas takich transakcji ...
-
Wyszukiwarka w sklepie internetowym: must have?
... i zakładek żeby znaleźć to czego szuka. Błądzenie po serwisie może być tak samo irytujące jak krążenie po centrum handlowym. A przecież zakupy w Internecie powinny być proste, szybkie i przyjemne. Te, które zainwestowały w dobrą wyszukiwarkę zyskały też na tzw. user experience czyli stały się ...
-
Polacy chętnie zaciągają kredyty gotówkowe
... sytuacjach, lub by realizować spontaniczne zakupy. Im starsza osoba, tym bardziej rozpatruje zadłużenie się z myślą o bliskich niż o ... przypadku tradycyjnych firm pożyczkowych (off-line) z ich usług skorzystał co czwarty Polak, a z pożyczek przez Internet co piąty. To naturalne, że w pierwszej kolejności szukamy wsparcia finansowego wśród ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... . Dlatego dobrym pomysłem, aby przyciągnąć klienta do np. internetowego sklepu przed Wielkanocą jest wprowadzenie darmowej dostawy. Robiąc większe przedświąteczne zakupy w e-supermarkecie, bezpłatne dostarczenie zakupionych produktów spożywczych ma dla klienta duże znaczenie. Zwłaszcza, że w sieci poszukują oszczędności – 61 proc. internautów ...
-
Potrzeby tu i teraz a brak gotówki
... zakupy czy kaprysy związane z naszymi zainteresowaniami - dlaczego zazwyczaj brakuje nam na nie środków ... osoby w wieku 18-38 lat, które traktują szybkie pożyczki jako wygodną usługę finansową dostępną również przez internet. Według statystyk niemal 30 proc. ankietowanych w grupie 18-25 lat również deklaruje podjęcie decyzji o wzięciu pożyczki w ...
-
Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów
... liczba osób, które po przejściu do koszyka nie finalizuje transakcji to aż 74 proc. Jednym z powodów jest skomplikowana ścieżka płatności. Zakupy w sieci są coraz popularniejsze m.in. dzięki ich wygodzie i szybkości. Dlatego należy zadbać o to również na ostatnim etapie wizyty użytkownika w sklepie ...
-
Turystyka medyczna będzie zatrudniać?
... ograniczą się tylko do opieki nad pacjentem, ale także organizacji pobytu, w tym wyszukiwanie ciekawych propozycji dodatkowych atrakcji, takich jak zwiedzanie, zakupy czy aktywny wypoczynek połączony z ewentualną rehabilitacją. Przydatne linki: Oferty pracy Globalny rynek turystyki medycznej wciąż się rozwija. Według raportu stworzonego ...
-
7 sposobów na zwiększenie sprzedaży online
... mogą wrócić i sfinalizować transakcję. 5) Rozwijaj się globalnie. Konsumenci nie kupują jedynie lokalnie. Dzięki prostszym i wygodniejszym opcjom przesyłki i płatności robią zakupy również na zagranicznych stronach internetowych. Przyjrzyj się swoim zagranicznym klientom, przeanalizuj co kupują i z jakich są krajów. Następnym krokiem powinno być ...
-
Wakacje, czyli żniwa cyberprzestępcy
... ryzyko związane z korzystaniem z niezabezpieczonych sieci publicznych. Około połowa respondentów badania twierdzi, że podczas pobytu za granicą korzysta z bankowości (61%) i robi zakupy online (55%) za pośrednictwem sieci niezabezpieczonych Wi-Fi. Nasza podatność na zagrożenia wzrasta również ze względu na to, co częściej robimy ...
-
Koń trojański: poradnik oswajania
... użytkowników. Te podstępne narzędzia, chętnie wykorzystywane przez cyberprzestępców, potrafią wyrządzić niemałe szkody. Warto wiedzieć, jak skutecznie się przed nimi ochronić. Zakupy w Internecie czy transakcje bankowe online są nie tylko wygodne, ale pozwalają też zaoszczędzić czas. Niemniej jednak poruszanie się w globalnej sieci ...
-
Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie
... za treści w Sieci. W ubiegłym roku tylko co piąty polski internauta uiścił opłatę za dostęp do artykułów online, w dodatku niewielką – na zakupy treści przeznaczył zaledwie 50 zł rocznie. To plasuje nas na jednym z ostatnich miejsc w Europie. Według szacunków na świecie jest już ...
-
Czy e-payment to już norma?
... , że e-payment jest bardzo szeroko dostępną formą płatności. Nic dziwnego – posiada ona liczne zalety, takie jak możliwość łatwego płacenia za zakupy za granicą, oszczędność czasu i bezpieczeństwo transakcji. E-paymentu nie trzeba się bowiem obawiać. Sceptykom można polecić porady Igi Mrowińskiej z Przelewy24 – dzięki ...
-
Centra handlowe przyszłości. Jak będzie wyglądał nowy wymiar zakupów?
... , będą mogli spędzić cały dzień. Stąd inwestycje w rozbudowy stref gastronomicznych o m.in. ofertę casual dining i inwestycje w różnego rodzaju formaty rozrywkowe. Zakupy w zabytkowych przestrzeniach Wzrastająca świadomość polskich konsumentów i jej rosnący udział w życiu kulturalnym i społecznym przekładają się na wzrost zapotrzebowania na ciekawe ...
-
Co może przyniesieść nam Cyber Monday?
... specjalne promocje oraz wyprzedaże sięgające nawet 90%! Black Friday postrzegany jest za najbardziej dochodowy dzień dla sprzedawców. Tylko w jeden dzień zakupy potrafi zrobić prawie 250 milionów Amerykanów. Według firmy comScore każdy może wydać średnio ok. 380 $, co daje łącznie ponad 50mld ...
-
32 bezpłatne prezentacje! Przyjdź na XII Targi Ehandlu.
... the Mobile ● Sergey Butko, CallPage Telefon jako źródło dodatkowych koszyków w twoim sklepie internetowym ● Łukasz Wysokiński, E-Logistics Wpływ customer care na zakupy internetowe jako jeden z czynników stymulujących sprzedaż w e-sklepie ● Maciej Jasiaczyk, PayU Innowacyjne wykorzystanie płatności – Sharing Economy na Polskim rynku Godz. 14 ...
Tematy: targi eHandlu, e-commerce -
Omnichannel. To już nie trend, ale standard
... do nowej rzeczywistości, w której to kluczową rolę odgrywają nowe technologie, internet oraz omnichannel, a więc obecność w wielu kanałach. Omnichannel to podstawa sprzedaży ... żeby sprzedaż internetowa była prowadzona tak, aby nie konkurowała, a raczej wspierała zakupy w sklepach stacjonarnych. Klienci nadal chcą przychodzić do sklepów stacjonarnych. ...
-
Wykluczenie cyfrowe dotyczy aż 2 mln Polek. Jak aktywizować polskie kobiety?
... w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, iż kobiety stały się filarem wzrostów w branży online – już 52 proc. Polek robi zakupy w sieci. Ogółem, większość kupujących w Internecie stanowią grupy wiekowe 15-24 (30 proc.) i 35-49 lat (30 proc.). Osoby w wieku 50+ stanowią zaledwie ...
-
Płatności cyfrowe. Szybko, wygodnie, ale czy zawsze bezpiecznie?
... któremu mogą czuć się bezpiecznie, jest Visa Checkout. W usłudze swoją kartę użytkownik zapisuje tylko raz, podczas rejestracji – następnie płaci za zakupy w sklepach online już tylko przy pomocy podania loginu i hasła do Visa Checkout. Dane karty nie są udostępniane sklepowi, w którym konsument ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... z takiej formy dialogu z markami oraz gdzie jest granica komunikacji z botem. Może już niedługo nie będą potrzebne działy obsługi klienta? Na zakupy z Bitcoin Bitcoin rodzi obecnie wiele emocji. Jego rosnący przez kilka miesięcy kurs, właśnie zaczyna się chwiać. Nie zmienia to jednak ...
-
Zimowe wyprzedaże, czyli dużo krzyku o 7%
... pomiędzy 17 listopada 2017 (tydzień przed Black Friday) a 18 stycznia 2018 roku. Analizie poddano ceny tych kategorii produktów, które w badaniu „Zakupy świąteczne 2017” Polacy wskazali jako najczęście wybierane prezenty świąteczne. Po świętach Bożego Narodzenia analiza skupiła się na ogłaszanych przez sprzedawców ...
-
Czy GamerHash zrewolujonizuje mikropłatności w sieci?
... domach ma zasoby niewykorzystanej mocy, która mogłaby generować zysk. Zapewniać środki, które w innych okolicznościach i z różnych przyczyn nie zostałby przeznaczone na zakupy w sieci. To technologia, która ma potencjał zrewolucjonizowania sposobu dokonywania mikropłatności w Internecie. Do tej pory nasi użytkownicy wygenerowali ponad 265 tys ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
... zakupu, brak ograniczenia częstotliwości wyświetleń czy posiadanie tylko jednego wzoru reklam. Każdy z błędów można zmienić w szansę np. wyświetlając podziękowanie za zakupy czy odpowiednio rotując reklamy. Brak zakupu powinien być jasnym komunikatem dla właściciela sklepu. - Jeżeli klientowi nie spodobały się buty, które ...
-
Polska zaściankiem e-commerce?
... sklepów stacjonarnych. Wraz z rozwojem nowych technologii, zwłaszcza tych wykorzystujących Internet, sytuacja zmieniła się diametralnie. Dziś można powiedzieć, że oba kanały się skutecznie ... tego, co czeka w tej branży także Polskę w perspektywie najbliższych 5-10 lat. Zakupy giganta pokazują, w jak zaawansowany sposób technologia wpływa na proces ...