-
Tydzień 46/2006 (13-19.11.2006)
... komuś możliwości uzyskania także innych korzyści wynikających z podziału różnych efektów przyszłego sukcesu, a w tym też możliwości wyróżnienia i umocnienia się, polepszenia swojego wizerunku w środowisku, lub szybszego wzrostu jego pozycji – awansu. Decydent rozumuje dalej prosto: przez sam fakt szansy już zmieniam sytuację w środowisku, bo ...
-
Strategie i techniki cenowe
... oferowania danego towaru po różnych cenach (choć dzięki internetowi w postaci porównywarek cenowych i for wymiany opinii jest to łatwiejsze niż kiedyś), zmiana wizerunku cenowego nie jest łatwa i zazwyczaj wymaga znacznych, długotrwałych nakładów na promocję przy jednoczesnym braku gwarancji uzyskania pożądanego efektu. Tyle o strategiach ...
-
Działania sponsoringowe: na co uważać?
... kreowania wizerunku, pozwala on bowiem dotrzeć tam gdzie nie można dotrzeć tradycyjnymi metodami. Czy jednak ... więc jednym z najbardziej wyrafinowanych narzędzi wspierających wizerunek przedsiębiorstwa. Jego zadaniem jest bowiem zdobywanie przychylności i zmiana nastawienia tych osób, do których nie sposób dotrzeć za pomocą tradycyjnych form promocji ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna regionów Polski rośnie
... . O tym, jak ważne są promocje, przekonuje zakończona na początku czerwca ogólnopolska kampania pt. "Śląskie. Pozytywnie nakręceni polecają". Jej celem była zmiana wizerunku województwa i upowszechnianie przekonania, że jest to region atrakcyjny także turystycznie, który warto poznawać i w nim wypoczywać, i w znacznej mierze go osiągnęliśmy ...
-
KRD: lista dłużników będzie dłuższa
... umieszczania danych dłużników alimentacyjnych w rejestrze, KRD wspierają partnerzy kampanii społecznej „I wszyscy się dowiedzą…” z 2008 r., której celem była zmiana wizerunku dłużników alimentacyjnych: Stowarzyszenie „Damy Radę”, Fundacja MaMa i Stowarzyszenie Pomocy Samotnym Matkom „Pozwól żyć”. Bezpłatne dopisywanie, bezpłatna infolinia Osoby ...
-
Ochrona danych osobowych w Internecie
... osobistymi (jak np. połączenie imienia i nazwiska ze zdjęciem – zestawienie to stanowi dane osobowe, a jednocześnie ich użycie może naruszać prawo do wizerunku), możemy zażądać ochrony z obu tytułów (na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych i Kodeksu Cywilnego, który określa zasady ochrony dóbr osobistych). Agata ...
-
Atrium Geo w Katowicach
... bez wątpliwości należą Katowice - mówi Agnieszka Glanowska, dyrektor sprzedaży i marketingu Grupy Developerskiej GEO. – Jesteśmy przekonani, że rozwój aglomeracji śląskiej oraz zmiana wizerunku tego regionu wpłynie również pozytywnie na rynek nieruchomości – dodaje. Ceny brutto za metr kwadratowy mieszkań w „Atrium Geo” zaczynają się od ...
-
Strategie marketingowe: zawężanie marki
... wysokomarżowych produktów. Koncentracja kompetencji na opracowywaniu i wdrażaniu specjalistycznych opon, ma podnieść rentowność biznesu. Konieczna jest przy tym także zmiana wizerunku marki. Firma planuje to realizować zarówno działaniami wizerunkowymi, pozostawiając w swojej ofercie słynny kalendarz, ale i promocjami wybranych unikatowych ...
-
Batalia Tuska o budżet UE
... Tym ciekawsze były tegoroczne negocjacje, całkowicie odbiegające od takiego wyklarowanego już wizerunku. Sam budżet zaś - zamiast jednoczyć, jak to było dotychczas - ... walki o unijny budżet takim zwrotem akcji była nagła, choć przewidywalna przecież, zmiana stanowiska Angeli Merkel. Kanclerz Niemiec do ostatniej chwili stawiała się w opozycji do ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... kampanie wizerunkowe, w tym również te oparte na wykorzystaniu znanych sportowców w roku Olimpijskim (Londyn 2012), co miało na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako stabilnego dostawcy dla klientów indywidualnych oraz silnego partnera biznesowego. Podobnie jak w przypadku PGE, TV stanowi relatywnie niewielki udział ...
-
Zwrot towaru - oprogramowania zakupionego w Internecie
... wizerunku danego towaru, chociażby poprzez profesjonalne zdjęcia, podkreślające walory produktu, czy oryginalny opis jego ... ani w żaden inny sposób. Przedmiot powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zasadniczym celem prawa odstąpienia jest bowiem zapewnienie konsumentowi ...
-
Google ogłasza koniec zdjęć autorskich w wynikach wyszukiwania
... celu osiągnięcia potencjalnie wyższych wskaźników CTR, jak również zbudowania pozytywnego wizerunku marki i pokazania swojej prawdziwej twarzy w wynikach wyszukiwania. Niestety, zdjęcia ... articles"). Nieraz zdjęcie prowadziło do większej liczby kliknięć, jednak sama zmiana nie powinna mieć wpływu na kolejność stron w wyszukiwarce. 4. Nadal trzeba ...
-
Polscy przedsiębiorcy nieufni wobec siebie
... na niskim poziomie, z olbrzymią szkodą dla całej gospodarki. – Od początku istnienia programu Rzetelna Firma naszym celem jest budowanie kapitału zaufania i zmiana wizerunku polskich przedsiębiorców. Z jednej strony robimy to poprzez promowanie rzetelnych, sprawdzonych i uczciwych przedsiębiorstw. A z drugiej – poprzez zwracanie uwagi na etykę ...
-
Peugeot 3008 w nowym wcieleniu
Metamorfoza? Zmiana wizerunku? Jedno i drugie! Peugeot 3008 stał się SUV-em i wyszło mu to na dobre. Już pierwszy kontakt z tym samochodem pozwala przypuszczać, że ...
-
Jak zostać królem customer experience?
... i gazu, którzy najwyraźniej nie do końca zdają sobie sprawę, że dbałość o customer experience to w dzisiejszych czasach warunek konieczny budowania wizerunku marki i przewagi konkurencyjnej. Przed nami wyniki badania, które KPMG zrealizował na pokaźnej, pięciotysięcznej grupie konsumentów. Respondenci oceniali swoje doświadczenia z markami ...
-
Nowe technologie na rynku pracy 2019
... z powodzeniem są one wykorzystywane m.in. w rekrutacji pracowników czy budowaniu wizerunku pracodawcy. Postęp technologiczny otwiera nowe możliwości także przed ... również przygotować na nią swoich pracowników. – Wraz z postępującą automatyzacją nastąpi zmiana w zakresie umiejętności, jakich potrzebować będą profesjonaliści i ich pracodawcy ...
-
5 sposobów na pozyskanie talentów. Elastyczny czas pracy to nr 1
... wizerunku marki pracodawcy oraz zakrojona na jak najszerszą skalę rekrutacja pracowników. To niektóre z trendów, które ... o 5 p.proc. mniej niż rok temu, podobny odsetek badanych deklaruje otrzymanie podwyżki; zmiana pracy dyktowana jest przede wszystkim: bardziej atrakcyjnymi możliwościami rozwoju zawodowego, propozycją wyższego wynagrodzenia oraz ...
-
Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line
... bardzo dobrze zaprojektowane. Do dziś cieszy oko, choć coraz mniej egzemplarzy jeździ po naszych drogach. Niektórzy podejrzewali, że tak wyraźna zmiana wizerunku wprowadzona wraz z drugim wcieleniem będzie strzałem w stopę. Rzeczywistość szybko jednak zweryfikowała obawy. Krótko mówiąc, nie były one uzasadnione. Po pierwsze ...
-
Fiat Tipo SW Cross 1.6 MultiJet to udane auto
Włoski pragmatyzm przez lata dominował na polskich drogach. Później nastąpiła zmiana wizerunku i wykorzystanie stylu retro, który wpłynął na wzrost cen. Dziś w gamie Fiata znajdują się modele ujawniające różne strategie. Najlepszym przykładem tego ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... ludziom czuć się dobrze, wyglądać dobrze i pełniej korzystać z życia. Zmiana misji i wizerunku zakrojona na szeroką skalę zdecydowanie informuje o rozwoju organizacji. Dokładne sformułowanie nowego komunikatu ma ogromne znaczenie przy odświeżaniu wizerunku i jego ugruntowaniu w świadomości odbiorcy, ponieważ jest to najprostszy sposób informowania ...
-
Rynek pracy: najatrakcyjniejsze branże 2014
... 40%. W czołówce rankingu też widać wyraźny wzrost atrakcyjności branży samochodowej – zmiana wyniosła 7 punktów procentowych – z 45% w ubiegłym roku, do 52% obecnie. Jak wskazuje Kajetan Słonina: „Obserwowana w naszym badaniu poprawa oceny wizerunku pracodawców może mieć złożone konsekwencje. Spodziewamy się jej odzwierciedlenia w ogólnej poprawie ...
-
Rebranding
... . Przykładem zmiany ewolucyjnej jest nowy znak dla Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych, którego zadaniem była przemiana wizerunku marki z konserwatywnego belfra w kreatywnego nauczyciela z powołaniem. Rewolucja z kolei to zmiana, której celem jest wprowadzenie marki na zupełnie nowe tory; dotychczasowe sposoby przedstawiania marki i jej ...
-
Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?
... na przekaz i dotarcie z nim do klienta. Wbrew pozorom - zmiana myślenia może być najtrudniejszym etapem pracy. Pracownicy działów marketingu i komunikacji, ... zainteresować media i czytelników, należy wypracować komunikację i kanały dotarcia i rozpocząć budowanie wizerunku godnego zaufania partnera. Jakie argumenty przemówią „za”? Oferenci mówią - „ ...
-
Rynek pracy w 2011 r. - prognozy
... HR- to wszystko wpłynie na zwiększenie zainteresowania firm tematyką budowania wizerunku.” 8. Rozwój sektora BPO (Business Process Offshoring) W 2010 roku, w Polsce swoje centra ... do jego popularności przyczynią się społeczne kampanie informacyjne oraz stopniowa zmiana sposobu postrzegania roli ojca w wychowaniu dziecka i w rodzinie, która cały czas ...
-
Sponsoring jako element komunikacji marki
... się w wieży działalności podstawowej. Jest to, więc ważny element kształtowania wizerunku banku”. O potrzebie wznoszenia się ponad podstawową aktywność mówi także ... trudno dotrzeć do mediów z informacją o udzielanym wsparciu – są bezlitośnie z mediów usuwani. Zmiana sztywnych przepisów dotyczących kryptoreklamy jest ważną potrzebą społeczną”. Także ...
-
Czy bank może działać bez papieru?
... do 40 proc. stopę zwrotu z inwestycji w zintegrowane systemy zarządzania dokumentami. Należy pamiętać, że przejściu z obróbki dokumentu papierowego do jego wizerunku elektronicznego musi towarzyszyć zmiana procesów sprzedaży i obsługi klientów oraz podejścia zarówno pracowników banku jak i klientów. Natura przyzwyczaiła nas do obcowania z papierem ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... elementem było zrestylizowanie wizerunku psa na bardziej ... zmiana filozofii samej firmy. Tego typu zmiany ostatnio możemy obserwować na rynku dużych sieci handlowych. Większość z nich zmieniła swój stosunek do marek własnych. Sieci nie chcą już być postrzegane jako dostawcy produktów tanich, o niskiej jakości. Zależy im na wykreowaniu wizerunku ...
-
Sklepy stawiają na remodeling
... . Klienci doceniają te zmiany, zwłaszcza gdy zauważą, że poprawa wizerunku nie pociągnęła za sobą wzrostu cen. Specjaliści szacują ... zmiana ekspozycji przynosi znacznie większe zyski. W przypadku owoców i warzyw lub mięsa i wędlin nawet rzędu 50 procent - wyliczył Adam Plackowski. Strategia Chaty Polskiej zakłada, że zmiana handlowego wizerunku ...
-
ZBP a rozwój gospodarczy Polski
... kluczowym znaczeniu dla rozwoju Polski, ale też Europy. Ad. 1 - Budowa wizerunku Polski jako kraju wiarygodnego, praworządnego i stabilnego o wysokiej zdolności ... zabiega o rozwiązania pobudzające skłonność do oszczędzania, ponieważ konieczna jest również zmiana struktury krajowych oszczędności i znaczący wzrost udziału długoterminowych pasywów, co w ...
-
Menedżer a poszukiwanie pracy
... naszych klientów to bardzo odkrywcza podróż. Zmiana ścieżki zawodowej to bowiem nie tylko nauka nowych kompetencji, ale przede wszystkim zmiana nawyków – pozbycie się ... aplikacyjne są elementem budowania wizerunku kandydata na rynku i mogą również determinować kierunek rozwoju rozmowy rekrutacyjnej. Nie należy zapominać o wizerunku, jaki budujemy w ...
-
Startup i korporacja. Po co i jak je połączyć?
... posiadają już gotowe i stosunkowe proste w implementacji rozwiązanie; istniejąca kultura pracy oraz zmiana myślenia całej organizacji na różnych jej szczeblach to główne wyzwania, z jakimi ... działań, wciąż jednak relatywnie dużą rolę odgrywa tutaj chęć budowania wizerunku firmy jako otwartej na innowacje; dla działów odpowiadających za pozyskiwanie z ...
-
Wizerunek TPSA i innych
... wizerunek największego operatora na rynku – Telekomunikacji Polskiej – istotnie różni się od wizerunku pozostałych operatorów, otrzymał on bowiem najbardziej skrajne oceny. Pod względem stabilności, ... ocenić, jaki wpływ będą miały działania marketingowe operatorów (np. ostatnia zmiana logo TP) na ich wizerunek wśród klientów biznesowych. * W badaniu ...
-
Portale społecznościowe a zagrożenia dla MŚP
... informacje na oficjalnym profilu firmy z katastrofalnym skutkiem dla jej wizerunku. Ryzyko infekcji: Cyberprzestępcy mogą wykorzystać aplikacje do komunikacji lub ... niestety hakerzy. Przestrzeganie przydatnych praktyk zarządzania hasłami, takich jak ich regularna zmiana i wzmacnianie (poprzez kombinację znaków alfanumerycznych), może pomóc w ochronie ...
-
Tworzenie nazw produktów spożywczych
... etykietę pokrytą 18-karatowym złotem i jest numerowana. Z myślą o budowaniu odpowiedniego wizerunku produktu powstała wykonana z doskonałych materiałów szkatułka. W Polsce karafka z 0,7 ... fonetyczna tożsamość obu słów. Koniecznością stał się nowy naming produktów i zmiana nazwy na Diet Ayds w Stanach Zjednoczonych oraz Aydslim w Wielkiej Brytanii. ...
-
Program adaptacyjny ułatwia start nowego pracownika
... pomocy zwiększa się również satysfakcja i motywacja nowozatrudnionych osób, dla których zmiana pracy może być dużym wyzwaniem zawodowym. Dobrze przygotowany onboarding daje ... , sprzedaży i marketingu. – mówi Agnieszka Jankowska, Kierownik ds. Rekrutacji i Budowania Wizerunku Pracodawcy w Grupie Żywiec S.A. Ramię w ramię Za wprowadzenie pracownika do ...