-
Płaciłeś za kontakt z infolinią Orange? Sprawdź jak otrzymać zwrot kosztów
... być niezgodne z ustawą o prawach konsumenta, dlatego też dzięki zobowiązaniu do zmiany praktyk Orange zwróci konsumentom zakwestionowane opłaty. Możliwość łatwego odzyskania pieniędzy ... zawarli nową umowę lub zmienili jej warunki po 25 grudnia 2014 r.,w czasie kontaktu z infolinią posiadali pakiet z nielimitowanymi rozmowami na telefony komórkowe; ...
-
Ubezpieczenie OC chroni dziennikarzy przed zarzutem zniesławienia
... są również statystyki – właściwie wszystkie kary za zniesławienie to grzywny. Planowane zmiany nie oznaczają bezkarności osób, które nadużywają wolności słowa – np. w formie słownej, ... inne języki. Sąd nałożył na pisarza 2,5 tys. euro kary. W 2013 r. i 2014 r. na jednym z portali internetowych ukazały się artykuły z sugestiami, że dwie znane ...
-
Zawieszenie i zamknięcie działalności: rekordowe statystyki sektora MŚP
... rynkowe zawirowania, kolejne obciążenia fiskalne i wszelkie inne niekorzystne dla nich zmiany. Efekty nawarstwiających się problemów od kilku lat widoczne są w krajowej ... łącznie 347,3 tys. działalności, a zakończono 193,2 tys. działalności – najwięcej od roku 2014. Jeśli tendencja się utrzyma – podwyżka płacy minimalnej nie pozwala myśleć inaczej – ...
-
Sztuczna inteligencja tajną bronią firm. Co o korzyściach z GenAI mówią CEO?
... zdania, że generatywna sztuczna inteligencja stawia przed nimi wyzwania dotyczące zmiany modelu biznesowego w celu utrzymania przewagi konkurencyjnej. Aby efektywnie wykorzystać GenAI, ... ważne, apetyt na fuzje i przejęcia spadł do najniższego poziomu od 2014 r., spowolnił także wzrost liczby przejęć w obszarze AI, ponieważ dyrektorzy generalni mają ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
Jest już najnowszy "Raport o Rynku Reklamy w Polsce" autorstwa Publicis Groupe, a w nim porządna porcja informacji na temat m.in. wydatków reklamowych, najpopularniejszych kanałów komunikacji oraz udziału poszczególnych kategorii reklamy. Opracowanie wskazuje m.in., że estymowana wartość rynku netto przewyższyła w I połowie bieżącego roku 6,1 mld ...
-
Branża elektro, czyli atrakcyjna praca nie tylko dla elektronika
... i RTV. Branża przeżywała trudny okres – po rekordowych zamówieniach w 2021 roku, zmniejszając wolumen produkcji do poziomu z 2014 roku. Jednak – pomimo tego – zatrudnienie w sektorze stabilizuje się, bo zmiany, którym podlega sektor elektroniki, nie wpływają znacząco na redukcje kadrowe. Obecnie na chętnych czeka wiele różnorodnych ...
-
Embarga i sankcje w osiąganiu celów politycznych
... domu. Arabskie embargo skończyło się w marcu 1974 r., ale wywołało duże zmiany w Stanach Zjednoczonych i Europie. Zaczęto rozwijać alternatywne źródła energii, wzrosło ... , są sankcje wprowadzane na Federację Rosyjską w związku z konfliktem ukraińskim. Od 2014 r, czyli od momentu aneksji Krymu w życie weszło kilkanaście pakietów sankcji nałożonych ...
-
Nie(bezpieczna) sztuczna inteligencja
... . Brian Dye, ówczesny wiceprezydent firmy Symantec już w 2014 roku wyznał na łamach dziennika The Wall Street Journal, że antywirusy wykrywają tylko 45 procent ataków. Artykuł odbił się szerokim echem w branży cyberbezpieczeństwa, a także zapoczątkował zmiany mające na celu zwiększenie efektywności oprogramowania antywirusowego. Od ...
-
Ustawa o jawności wynagrodzeń może wstrząsnąć pracodawcami
... wymaga od pracodawców podania informacji o widełkach wynagrodzeń bez względu na branżę. Gdy rozpoczynaliśmy naszą działalność w 2014 r., odsetek transparentnych ogłoszeń na rynku pracy wynosił może 1 proc. Pracodawcy boją się m.in. wzrostu kosztów Z ... już teraz debata publiczna na ten temat mobilizuje firmy do lepszego przygotowania się na zmiany ...
-
Ceny mieszkań w I 2025. Spadki są zbyt małe
... (6,2%). Jeszcze więcej spadków odnotowano w cenach ofertowych – mieszkania potaniały w 10 z 17 miast. Te zmiany w ofertach będą miały wpływ na ceny transakcyjne w I kw. 2025 r., ponieważ kupujący na ... których rata przekracza 40% dochodu. Na wykresie widać również, że od 2014 r. do połowy 2020 r. wynosił on od 28% do 32%. Ten schemat zmieniła dopiero ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
Publicis Groupe dokonała podsumowania sytuacji panującej w minionym roku na rynku reklamy w Polsce. Najnowsze doniesienia wskazują m.in., że w ciągu 12 minionych miesięcy udało mu się zanotować wzrost na poziomie 9,1%, w efekcie czego jego wartość netto osiągnęła blisko 13 mld zł. Największą dynamiką wzrostu może pochwalić się reklama kinowa. ...