-
Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce
Biznes internetowy zmierza w kierunku coraz większej personalizacji. Jednak nie oznacza ona wyłącznie imiennego e-mailingu. Polskie firmy mają już do dyspozycji innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach m.in. Web Push-e, segmentację predykcyjną, inteligentne rekomendacje czy testy A/B dla planowanych personalizacji. Które z nich ...
-
Jak dyrektywy Omnibus, cyfrowa i towarowa wpłyną na e-commerce?
... zmienią polski e-handel. Głośna dyrektywa Omnibus, która została już wdrożona w większości państw UE oraz dyrektywa cyfrowa i towarowa. Przepisy z obu noweli odnoszą się do siebie i uzupełniają wzajemnie. Jak zmienią e-commerce ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... , którą można także wykorzystać w e-commerce. Wdrożenie w sklepie takiej metody płatności wymaga zastosowania specjalnych aplikacji. Na platformie Shoper z tego nowatorskiego rozwiązania skorzystało już ponad 100 sklepów. Przyszły rok pokaże, czy Polacy pokochają Bitcoina. Co zmienią Google i Facebook? Budżety w e-commerce zależą obecnie od dwóch ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... stworzyły relacje z kupującymi i sprawiły, że obsługa klienta stała się szybsza i wygodniejsza. Co czeka nas w 2022 roku? 1) Rozwój aplikacji mobilnych Rynek e-commerce od kilku dobrych lat odnotowuje dynamiczne wzrosty. Ciągłe zainteresowanie zakupami online - nawet w czasie ponownego otwarcia sklepów stacjonarnych - sugeruje, że firmy ...
-
Dyrektywa Omnibus wciąż sporym problemem dla e-commerce
... I na tym raczej się nie skończy. Problem będzie się pogłębiał, bo rodzimy rynek e-commerce dynamicznie rośnie i za 3 lata może być warty nawet 190 mld zł. ... nieuczciwe praktyki. Wówczas jest większa szansa na to, że ich zgłoszenia cokolwiek zmienią na rynku. Nieufni konsumenci Ostatnie ogólnopolskie badanie, które ukazało się na początku ...
-
Jak dyrektywa cyfrowa i towarowa zmienią polski e-commerce?
... dwie dyrektywy – cyfrowa i towarowa. Obie będą miały duży wpływ na krajowy rynek e-commerce. Co nowe przepisy oznaczają dla sprzedawców i konsumentów? Dyrektywy cyfrowa i towarowa zaznaczą się grubą kreską w polskim e-commerce. Zmiany dotkną przede wszystkim obowiązków, które mają sprzedawcy i twórcy contentu – podkreśla Rafał Malujda ...
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
... zakupowe konsumentów, dając początek nowej gałęzi handlu. W skali globalnej rynek e-commerce rozpowszechnił się w 2000 roku, gdy większość europejskich i amerykańskich firm zaczęło proponować ... za pięć lat? Eksperci z Sociomantic Labs przedstawiają pięć prognoz rozwoju e-commerce. Programmatic TV szansą dla małych e-biznesów Obecnie reklama TV ...
-
Jak zmienią się płatności w 2023 roku?
... płatności online – dodaje ekspert. Po drugie: utrwalenie relacji z klientem Podobne działania, jak wspomniane wyżej budowanie ekosystemów przez firmy związane z branżą e-commerce, jest zauważalne wśród instytucji bankowych. Próbują one – z sukcesami – bowiem wchodzić we własne płatności (np. PayNow, imoje, RevolutPay). Zabieg ten ma ...
-
Jakie trendy w polskim e-commerce?
... Business Insider bacznie przyglądali się sytuacji na polskim rynku e-commerce. Oto kluczowe wnioski płynące z tej analizy. Wydatki na reklamę w internecie w ... dyrektor marketingu i sprzedaży Dreamcommerce, nie ma wątpliwości, że media społecznościowe zmienią sposób, w jaki w najbliższych latach będziemy robić zakupy w internecie. Aplikacja Messenger ...
-
DSA i DMA, czyli przepisy, które zmienią internet
... dla platform oferujących zawieranie umów na odległość, czyli przede wszystkim platform e-commerce. Ma to na celu ujednolicenie przepisów rynku wewnętrznego. DMA ... celu ujednolicenie przepisów rynku wewnętrznego i jest modernizacją i rozszerzeniem unijnej Dyrektywy e-commerce z 2000 r. Reguluje m.in. rynek reklamy internetowej oparty o profilowanie ...
-
Ochrona praw konsumenta w Internecie po zmianie przepisów
... prawach konsumenta (druk nr 2076), implementującej dyrektywę 2011/83/UE w sprawie praw konsumentów. W związku z wejściem w życie nowych przepisów zmienią się w istotny sposób ramy prawne sektora e-commerce. Poniżej przedstawiliśmy autorski wybór 10 kwestii wiążących się z planowanymi zmianami, które w naszej ocenie będą miały praktyczne przełożenie ...
-
Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?
... co jakiś czas sklepy kuszą kolejnymi promocjami i jak nie ta, to kolejna. Czytaj także: - 5 grzechów głównych w e-marketingu - Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce Warto zatem przyjrzeć mu się z bliska, zadać pytanie, czego naprawdę może w tej chwili potrzebować i pod tym kątem planować kolejne działania ...
-
Sklepy internetowe: 5 trendów, które pozostawi pandemia
... na dzień odeszli od beztroskich zakupów. Jakich trendów należy spodziewać się w postpandemicznym e-commerce? Oto 5 tendencji, które mają szanse zostać z nami na dłużej. ... okazać, że większość naszych konsumenckich nawyków była zbędna. W najbliższych miesiącach zmienią się nasze oczekiwania. Sklepy internetowe, szczególnie te z ofertą trafiającą w ...
-
Nowe technologie a powierzchnie handlowe i magazyny
... Cushman & Wakefield. W przypadku sektora logistycznego i magazynowego, nowe technologie zmienią sposób, jakość i efektywność zarządzania. To również istotny bodziec na ... będzie postępująca migracja do miast oraz rozwój sektora e-commerce. Będzie to oznaczało przekształcenia tradycyjnej sieci dostaw (magazyn-sklep/firma) na bardziej różnorodną ...
-
Rynek nieruchomości komercyjnych w I kw. 2020: są wygrani i przegrani
... klientom bezpieczeństwa, gdy restrykcje zostaną zmniejszone. Zmiany, które na pewno będą widoczne na rynku, to wzrost udziału sektora e-commerce w handlu i rozwój nowych technologii, które zmienią sposób, w jaki będziemy robić zakupy. „COVID-19 niewątpliwie zmieni globalny rynek powierzchni handlowych. Zmiany będą widoczne przede wszystkim ...
-
Generatywna sztuczna inteligencja zmienia handel i usługi
... , sprzedawcy mogą wykorzystywać tę technologię do optymalizacji opisów produktów i platform e-commerce oraz zaoferować swoim konsumentom hiper-spersonalizowaną witrynę sklepową. Dzięki sztucznej inteligencji zakupy w e-commerce zmienią się z czasochłonnego przeszukiwania zasobów internetu w inteligentne, przyjemne i spersonalizowane doświadczenie ...
Tematy: handel, usługi, branża handlowa, chatboty, e-commerce, ChatGPT, nowe technologie, sztuczna inteligencja, AI, SI -
M-commerce przyszłością handlu detalicznego
... (35%) poniesie nakłady na inwestycje w nowe technologie, by rozwinąć i wzmocnić e-commerce i m-commerce (handel elektroniczny i handel przy użyciu urządzeń mobilnych). Dzięki ... ”): panuje powszechne przekonanie, że konsumenci pierwszej generacji na rynkach wschodzących zmienią kształt branży. Jedynie 20% badanych postrzega to jako czynnik stojący za ...
-
Aż 37 proc. budżetu na prezenty świąteczne popłynie przez sieć
... najwyższy wskaźnik w Europie, co jest dobitnym dowodem na to, że znaczenie polskiego e-commerce, którego wartość na przestrzeni kolejnych 5 lat ma się podwoić, ciągle rośnie. ... z nich odpowiedziało, że w sytuacji, gdy nie znajdą produktu, którego szukają, nie zmienią kanału sprzedaży na ten offline. Jak jednak zaznaczają eksperci Deloitte ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... Przyznaje się do nich już 55 proc. internautów, przez co rodzima branża e-commerce jest już warta przeszło 34 mld zł. Okazuje się jednak, że do ... , który pozwala im uzyskać przewagę konkurencyjną. – Firmy, które w najbliższym czasie nie zmienią swojego modelu biznesowego i nie wdrożą rozwiązań, które pozwolą na monitorowanie i analizowanie odczuć ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2017
... oddziału w Polsce i będzie to jeden z trzech, czterech głównych siedzib w świecie. E-commerce w Polsce. Rośnie sprzedaż artykułów spożywczych przez internet. Jeden z liderów rynku ... żywieniową wprowadzono jako obowiązkowy element programu nauczania – mówi Ewa Kaczmarek. Jak zmienią się programy edukacyjne po reformie? Z pewnością dostosują się ...
-
Po co bankowości transformacja cyfrowa?
... rosnące oczekiwania klientów ‒ ponieważ konsumenci korzystają z coraz bardziej spersonalizowanych usług e-commerce, oczekują takiego samego od swoich banków. W czasach, gdy ... będą się rozwijać. Wkraczamy właśnie w dekadę, w której innowacje i współpraca człowiek-maszyna zmienią przyszłość wielu zawodów i będą kształtować biznes jutra - mówi Maciej ...
-
Personalizacja w banku, czyli konto osobiste i kredyt na miarę
... jednej strony posunięcie dość oczywiste. Niedawno na taki właśnie ruch zdecydowała się branża e-commerce, a statystyki i wyniki sprzedażowe wyraźnie pokazały, że był to krok w ... mobilnej banku. W dodatku 9 na 10 badanych przyznało, że banki zmienią się w całkowicie zautomatyzowane placówki. Chcielibyśmy również otrzymywać oferty produktów finansowych ...
-
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
... z wizytą w gabinecie lekarza lub aptece. Jak nowe kanały komunikacji i technologie zmienią go w najbliższych latach? Transformacja cyfrowa całkowicie zmieni model działań służby ... czas upałów. Innym przykładem inteligentnego wykorzystania obecnych technologii może być e-commerce. Robiąc zakupy w internecie znajdujemy odpowiadające nam ubranie. Dzięki ...
-
Deloitte: dlaczego sprzęt sportowy kupujemy stacjonarnie?
... Polaków i jest to jeden z wyższych wyników w badanych krajach. Obserwując to, jak bardzo rozwija się e-commerce na skutek epidemii COVID-19, nie można wykluczyć, że wkrótce te proporcje zmienią się na korzyść sklepów online – mówi Michał Pieprzny, Partner Deloitte, Lider branży dóbr konsumenckich w Polsce ...
-
Coface: w I połowie 2021 roku niewypłacalności w górę o 160 proc. r/r
... niedługo, zapewne w przyszłym roku, sytuacja ulegnie zmianie i jeżeli regulacje prawne nie zmienią się, możemy spodziewać się dalszego wzrostu niewypłacalności. Tym razem jednak ... stanęło na krawędzi bankructwa. Ucierpiał oczywiście przede wszystkim kanał tradycyjny, e-commerce rozwijał się w tym okresie bardzo burzliwie. Faktem jednak jest, iż ...