-
Firmy deweloperskie: znajomość marek 2008
... wśród stołecznych deweloperów jest J.W. Construction S.A., która otrzymała 57 proc. wskazań w kategorii „znajomość spontaniczna” (znajomość bez odczytywania nazw marki przez prowadzącego badanie), i aż 78 proc. wskazań w kategorii „znajomość wspomagana” (znajomość po odczytaniu nazw marek). W poprzedniej edycji badań firma ta otrzymała odpowiednio ...
-
Tele2 umacnia pozycję
... domowych obsługiwanych przez Telekomunikację Polską (92%). W ciągu ostatniego roku wzrosła także (o 5 punktów procentowych) znajomość wspomagana Telefonii Dialog, która wynosi obecnie 23%. Na niemal stałym poziomie utrzymuje się znajomość wspomagana Netii. W ciągu roku wskaźnik wzrósł jedynie o 2 punkty procentowe i wynosi 56%. Przez coraz mniej ...
-
Internet w Polsce - I kw. 2004
... internautów jest Onet.pl (www.onet.pl). W I kwartale 2004 roku znajomość wspomagana tego portalu wyniosła 96% i była wyższa od notowanej rok wcześniej o 4 punkty ... wzrost tego wskaźnika, a dla portalu INTERIA.pl 10 procentowy. Wykres. Znajomość wspomagana portali i serwisów internetowych wśród internautów. I kwartał 2004. Definicje: Internauta: osoba, ...
-
Tele2 dogania Netię
... % ankietowanych. Tele2, trzeci w rankingu operator telefoniczny, rozpoznawany był przez nieznacznie mniejszy odsetek badanych – 56%, Dialog zna natomiast 21% badanych. Wykres. Znajomość wspomagana operatorów telefonii stacjonarnej wśród ogółu badanych Podstawa: wszyscy badani N = 13060 % odpowiedzi nie sumują się do 100%, gdyż badani mogli wskazać ...
-
Onet ciągle na prowadzeniu
... . W październiku 2004 roku jego znajomość wśród internautów wyniosła 96%. Drugi w rankingu jest portal Wirtualna Polska (www.wp.pl) - rozpoznaje go 91% badanych internatów. Trzecie miejsce zajęła Interia (www.interia.pl) - 77% respondentów zna ten portal. Wykres. Znajomość wspomagana portali i serwisów internetowych wśród internautów ...
-
Internet w Polsce - VII, VIII, IX 2003
... portali i serwisów, najbardziej znanym okazało się logo Onetu (znajomość wspomagana na poziomie 95,8%), następnie Wirtualnej Polski (90,9%) i INTERII.PL(76,7%). Na dalszych pozycjach znalazły się portale: Gazety Wyborczej (63,5%), RMF FM (49%) i Ery (46,6%). Wykres. Znajomość wspomagana portali i serwisów internetowych. Lipiec - sierpień, N=641. Na ...
Tematy: internauci, badania internautów -
Internet w Polsce - XI 2003
... znajomość wspomaganą portali i serwisów internetowych to zazwyczaj ludzie młodzi (61% to osoby w wieku 15 lat – 29 lat) oraz uczniowie i studenci (44%). Wyjątek stanowią portale i serwisy o profilu biznesowym, gdzie odsetek uczniów, wśród deklarujących znajomość wspomaganą jest niższy (np. Panorama Firm - 38,5%). Wykres. Znajomość wspomagana ...
Tematy: badania internautów, polski internet -
Polacy a firmy farmaceutyczne
... Jelfa, Polfa). Warto przyjrzeć się temu, które firmy farmaceutyczne znajdują się w czołówce, jeśli znajomość firm mierzymy wskaźnikiem top of mind (pierwsza firma wymieniona przez ... % Bayer, a Polpharmę 60% Polaków. Kolejna firma to Jelfa (36% Polaków deklaruje znajomość firmy), co jest już znacznie niższym wynikiem w porównaniu do czołówki. ...
-
Zima 2019: gdzie po sprzęt narciarski?
... znajomość wspomagana) to Decathlon, 4F (po 86 proc.), Martes Sport (73 proc.), Intersport (69 proc.) oraz Go Sport (62 proc.). Zestawienie prezentuje się nieco inaczej, jeśli chodzi o znajomość ...
-
Internet w Polsce - XII 2003
... życia. Najbardziej znanym portalem wśród Internautów jest Onet – w grudniu 2003 znajomość wspomagana wyniosła 96,3%. Na dalszych miejscach znajdują się kolejno portal Wirtualna ... punktu) oraz portalu Gazeta wraz z serwisem Wyborcza (o 4,2 punktu). Wykres. Znajomość wspomagana portali i serwisów internetowych wśród internautów. Grudzień 2003, dane ...
-
Udany debiut Heyah
... znajomości Heyah jest wyższy w dużych miastach (gdzie jest rozpoznawany przez 3/4 badanych), niż wśród mieszkańców wsi i małych miasteczek (42%). Wykres 1. Znajomość wspomagana operatorów telefonii komórkowej w podziale na grupy wiekowe. Dane punktowe, kwiecień 2004 r. Wskaźniki znajomości Heyah nadal pozostają niższe, niż pozostałych operatorów ...
-
Internet w Polsce - XI, XII 2002
... internautów witryny to Onet, Wirtualna Polska, Interia oraz Gazeta. Znajomość spontaniczną mierzono prosząc badanych o wskazanie z pamięci witryn internetowych ... rankingu znalazł się Onet – znajomość spontaniczna wśród internautów w tym przypadku kształtowała się na poziomie 69% a znajomość wspomagana 94%. Kolejne miejsca zajęły: Wirtualna Polska – ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2011
... wzrósł o 6 punktów procentowych i wyniósł 16 proc. Trendy na rynku W porównaniu do poprzedniej fali raportu „E-commerce w Polsce”, w 2011 r. możemy zaobserwować rosnącą znajomość serwisów zakupów grupowych wśród internautów. W poprzedniej fali badania 60 proc. spośród tych internautów, którzy słyszeli o zakupach grupowych, nie znało nazwy ...
-
Onet po raz pierwszy zyskowny
... , liczba reklamodawców w portalu wzrosła o ponad 45 procent. Onet.pl jest najbardziej znaną i rozpoznawaną marka polskiego Internetu - znajomość wspomagana marki Onet.pl wynosi powyżej 97 procent, natomiast znajomość spontaniczna 77 procent. Portal Onet.pl powstał w czerwcu 1996 roku. W połowie 2001 roku Onet.pl stał ...
-
Badanie znajomości marki Orange
Znajomość spontaniczna i wspomagana marki Orange w październiku 2005 roku, czyli w pierwszym miesiącu po ... czwarty użytkownik (25%) Idei/Orange nie wymienił spontanicznie nowej nazwy swojego operatora. Po odczytaniu listy marek, znajomość Orange deklarowała zdecydowana większość klientów tej sieci (94%). Oznacza to jednak, że 6% użytkowników marki ...
-
Lepsze wyniki Interia.pl
... NetTrack instytutu SMG/KRC w trzecim kwartale br. wskaźnik znajomości spontanicznej portalu w grupie użytkowników Internetu kształtował się na poziomie 55% a znajomość wspomagana marki wyniosła 78%. Zgodnie z audytem oglądalności stron internetowych systemem gemiusTraffic w listopadzie portal INTERIA.PL odwiedziło 8,2 mln unikalnych użytkowników ...
-
Martyna Wojciechowska - wzór dla internautów, ale nie wszystkich
... Mosiejczuk z Carat Polska. HI Indeks – indeks oceniający influencera łączący: docieralność influencera (Reach) jego wpływowość na konsumentów (Influence) Reach – docieralność (60% * - Znajomość wspomagana + 20% Lubię oglądać programy/filmy z tą osobą lub czytać jej teksty + 20% * Lubię czytać informacje na temat tej osoby) Influence – zdolność ...
-
BLIK podsumował 2023 rok. Ma powody do zadowolenia
... , wyniki badania potwierdzają, że BLIK jest marką, którą zna praktycznie każdy Polak. Według średniej z 2023 r. utrzymały się trendy z poprzednich lat: znajomość wspomagana wyniosła aż 95 proc., spontaniczna 75 proc., a wskaźnik top of mind – oznaczający markę, która jako pierwsza przychodzi do głowy – sięgnął ...
-
Polscy operatorzy MVNO mało popularni
... wprowadzenie zapowiadano jakiś czas temu, w grupie 40-59 lat ma aż 2,3% rozpoznawalność wspomaganą. Bardzo wysokie były tez notowania Mobilking w grupie 18-24: wspomagana rozpoznawalność wyniosła aż 63,8%. Informacje o badaniu Raport „Marka MVNO” jest następnym z serii opracowań dla środowiska biznesu przygotowywanych przez On Board ...
-
Turystyka polskich internautów
... min. i 4 sek., dokonując 17,12 odsłon. Prawie co drugi internauta (42,74 proc.) korzystał z treści serwisów turystycznych. Biorąc pod uwagę znajomość biur podróży – jak pokazują badania Gemius - palmę pierwszeństwa dzierżą firmy działające na polskim rynku turystycznym od lat. W kwietniu 2007 r. silnym ...
-
Rola Internetu w zakupach napojów bezalkoholowych
... reklamy herbaty oraz gazowanej wody mineralnej. Reklamy online pozostałych kategorii napojów są rozpoznawane przez mniej niż jedną czwartą badanych. Znajomość marek napojów bezalkoholowych Wśród wszystkich zaprezentowanych marek napojów respondenci najczęściej wymieniają Coca-Colę (95%). Konkurencyjna Pepsi jest także bardzo dobrze rozpoznawana ...
-
Polacy w sieci - wyniki badania "Korzystanie z Internetu w Polsce"
... słyszenia, jedna czwarta - Interię. Internatom przedstawiono też listę z nazwami portali. Okazało się, że również i tym razem najczęściej rozpoznają Onet.pl. Wspomagana znajomość tego portalu jest znacznie wyższa od spontanicznej. Portal Onet.pl rozpoznaje bowiem aż 92 procent internautów. Dużą znajomością mogą się ...
Tematy: -
Telekomunikacyjne debiuty
... debiutu, Sami Swoi są rozpoznawani przede wszystkim przez mieszkańców mniejszych miejscowości. W przypadku Heyah, trzy miesiące po debiucie tej marki jej wspomagana znajomość była największa w dużych miastach (powyżej 100 tys. mieszkańców). W momencie debiutu marki Sami Swoi, w październiku 2004, rozpoznawalność marki Heyah zwiększyła się ...
-
Lewandowski vs Świątek, czyli rozpoznawalność kontra sympatia
... Od wielu lat niekwestionowanym liderem w rankingu rozpoznawalności polskich sportowców jest Robert Lewandowski. Na drugim miejscu znalazła się Iga Świątek, której znajomość systematycznie wzrasta od kilku lat. Wśród najlepiej znanych sportowców czołowe pozycje zajmują nasi skoczkowie- Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki ...