-
Konkurs "Klejnoty PR 2004"
... jednak niż to ma miejsce w rankingach, ocenie poddana zostaje pamięć konkursowiczów – umiejętność kojarzenia konkretnych wydarzeń medialnych, nie zaś skuteczność czy kreacja samych kampanii. Największe szanse w konkursie mają więc bystrzy obserwatorzy rynku i branży PR. - Konkurs "Klejnoty PR 2004" to nasze podsumowanie 2004 ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... wskaźników CTR i CPC (cost per click - koszt jednego kliknięcia). Optymalizacja takich działań przebiega dwutorowo. Po pierwsze, cały czas modyfikowana jest kreacja, co ma na celu uniknięcie efektu wypalania się bannerów oraz wykorzystanie sprawdzonych pomysłów. Na przykład w trzymiesięcznej kampanii wprowadzającej serwis ogłoszeniowy ...
Tematy: -
Rynki finansowe: czeka nas trudny 2010 rok?
... w 2008 roku po upadku banku Lehman Brothers. Rosnąca rentowność amerykańskich obligacji zwiastująca przyszłe stopniowe zacieśnianie polityki monetarnej w USA oraz mniejsza kreacja pieniądza sugerują wzrost wartości amerykańskiej waluty. Chociaż oba czynniki wpływające na umocnienie dolara wystąpią dopiero za kilka miesięcy, rynki finansowe ...
-
Marek Jakubiak otwiera nowe browary
... etykietach Wybornego Ciechana. Usłyszałem, że nie mogę zawłaszczać tego określenia, bo każdy może z niego korzystać. Ale to była swego rodzaju kreacja marketingowa z ich strony. Oczywiście prawdą jest, że wielkie koncerny czasem nie pasteryzują piwa, ale je sterylizują. A przecież jedno i drugie jest ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016
... , jaki najbardziej im odpowiada. Po drugie, portale e-commerce przekształcą się ze zwykłych kanałów sprzedaży w punkty kontaktu z różnymi mediami. Po trzecie, kreacja reklamowa zmieni się w taki sposób, że będzie umożliwiała bezpośrednie powiązanie mediów cyfrowych z możliwościami dokonywania zakupu. Marketerzy opracowujący szczegółowe mapy podróży ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2016 -
7 dni Mistral w sieci
11 marca 2003 firma Peugeot Polska rozpoczęła internetową prezentację modeli z serii limitowanej Mistral. Kampania, do której kreacja przygotowana została przez agencję OS3 multimedia ma na celu zainteresowanie potencjalnych nabywców letnią serią limitowaną Peugeot. Seria Mistral obejmuje trzy ...