b2c - wiadomości i porady tematyczne
-
4 błędy popełniane przez firmy przy ekspansji na nowe rynki w sektorze B2C
00:40 01.11.2024
Powodzenie w ekspansji marek sektora B2C na nowych rynkach wymaga czegoś więcej, niż tylko otwarcia sklepów w nowych lokalizacjach. Jakie błędy firmy najczęściej popełniają w takich momentach i jak ...
Tematy: sektor b2c, b2c, ekspansja zagraniczna, ekspansja na nowe rynki -
Metody rozwiązywania sporów B2B i B2C
00:20 16.03.2020
W stosunkach między przedsiębiorcami konflikty są nieuniknione. Te poważniejsze często mają swój finał w sądzie, jednak nie dla wszystkich dochodzenie swoich praw w ten sposób jest korzystne. Proces sądowy to długa i kosztowna procedura, a w obrocie gospodarczym ważne jest nie tylko szybkie rozwiązanie sporu, ale także w miarę możliwości ...
Tematy: rozwiązywanie sporów, polubowne rozwiązywanie sporów, B2B, b2c -
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
12:29 28.10.2019
... konsumpcyjne. Walka o relacje” („Consumer Goods and the Battle for B2B and B2C Relationships"). Co jest obecnie największym wyzwaniem producentów dóbr konsumpcyjnych? Z ... Direct to Customer) staje się priorytetem – dziś inwestuje w nią 99% firm z sektora B2C; konieczność wdrażania innowacyjnych rozwiązań, szczególnie wobec ciągłego udoskonalania ...
Tematy: dobra konsumpcyjne, sektor dóbr konsumpcyjnych, b2c -
Program lojalnościowy dla b2b/b2c
13:51 08.01.2014
... się programy, w których udział bierze kilkaset osób. Inny jest charakter uczestnika W przypadku rynku B2C uczestnikiem programu jest klient docelowy, który używa produktu. Na rynku B2B ... fakt wprowadzenia programu. Kwoty te potrafią być duże w przypadku rynku B2C i znikome w przypadku B2B (ograniczone jedynie do działań precyzyjnie skierowanych do ...
Tematy: programy lojalnościowe, program lojalnościowy, b2b, b2c -
Poczta mierzy intensywność świątecznych zakupów
22:37 28.11.2013
... najczęściej wybieranym doręczycielem przesyłek. Jak wskazuje Raport e-Commerce 2013, z usług Poczty Polskiej w roku 2012 korzystało niemal 60 procent firm z segmentu B2C. Do wyliczania wartości wskaźnika Poczta bierze pod uwagę wszystkie paczki pocztowe krajowe i zagraniczne, a także przesyłki kurierskie Pocztex i EMS. – Liczba wysłanych ...
Tematy: Święta, zakupy, Poczta Polska, Internet -
Klienci e-handlu głównie z wielkich miast oraz ze wsi
11:02 23.04.2013
Zakupy online robi prawie co drugi Polak - wynika z badania wykonanego przez TNS Polska na zlecenie Związku Banków Polskich i Krajowej Izby Rozliczeniowej. Najczęściej w Internecie kupują mieszkańcy wsi oraz wielkich miast, rzadziej osoby mieszkające w mniejszych miastach. Niestety płacąc w Internecie za zakupy często nie zwracamy uwagi na kwestie ...
Tematy: Internet, e-handel, e-commerce, b2c -
Rosną nakłady na działania BTL
00:22 08.05.2011
... praktyce stosuje go odpowiednio 15% i 18% przedsiębiorstw. Najbardziej znanym emitentem kuponów jest Sodexo Motivation Solutions, które wskazało 68% firm z segmentu B2C i 75% respondentów realizujących projekty dla klientów biznesowych. 45% ankietowanych przedsiębiorstw potwierdziło zaś, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy korzystało z kuponów Sodexo ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, b2b, b2c -
Działania marketingowe BTL 2008
12:20 13.04.2009
... podało, że w 2008 roku wzrósł ich budżet na działania marketingowe BTL w B2C, natomiast 5,7 proc. obniżyło swoje wydatki. Średni wzrost wysokości budżetu w porównaniu z poprzednim rokiem wzrósł ... typy działań. Prawie 1/3 firm stosujących działania BTL typu B2C korzystała z programów lojalnościowych, które okazały się najbardziej popularne (40 proc. ...
Tematy: działania marketingowe, działania BTL, marketing, b2c -
III Kongres Technologiczny
10:36 23.09.2004
... on poświęcony najlepszym wdrożeniom rozwiązań mobilnych w przedsiębiorstwie w pięciu kategoriach: Bezpieczeństwo, Ochrona Zdrowia, Rozwiązania Biznesowe typu B2B, Rozwiązania Biznesowe typu B2C, Wewnętrzne Rozwiązania Biznesowe. Po zakończeniu sesji plenarnej odbędzie się uroczystość wręczenia nagród laureatom konkursu. Podczas Kongresu odbędą się ...
Tematy: Kongres Technologiczny, technologie teleinformatyczne, Polkomtel, Nokia -
E-gospodarka w Polsce 2003
13:15 17.09.2004
... zastosowania elektronicznych narzędzi jest handel i to zarówno w relacjach B2B, jak i B2C. W 2003 roku wartość transakcji w Internecie sięgnęła 3 mld zł, co stanowi ok. 50 ... rencyjnej. Podobną sytuację dynamicznego rozwoju obserwuje się także w handlu, w relacjach B2C. 9. Zakupów przez Internet dokonuje już prawie 0,5 mln osób, co świadczy o dużym ...
Tematy: elektroniczna gospodarka w Polsce, e-handel, e-commerce, B2B