BriefIndex - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
00:03 27.07.2006
... fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkta i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało przeprowadzone ... miesięcy sytuacja na rynku mediów i reklamy nie ulegnie zmianie. Lipcowej fali badania BriefIndex, podobnie jak przy okazji poprzednich badań koniunktury na rynku mediów ...
Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex -
Rynek mediów i reklamy I 2006
00:39 02.02.2006
... in., czy działania związane z marketingiem sportowym są w Polsce przeprowadzane profesjonalnie oraz czy sponsoring sportu z punkt widzenia firmy jest działaniem efektywnym. BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie deklaracji respondentów (dyrektorów marketingu firm ...
Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex -
Rynek mediów i reklamy X 2005
00:03 28.10.2005
... poziomu 80,75. To najwyższy wynik w historii BriefIndexu, czyli w ciągu ostatnich dwóch lat. BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy i ... obecnej sytuacji branży oraz oczekiwanych zmian w ciągu najbliższych trzech miesięcy. BriefIndex może przyjmować wartość od 0 do 100, jeżeli indeks przyjmuje wartość ...
Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex -
Rynek mediów i reklamy VII 2005
11:17 21.07.2005
... oceniali m.in., czy przetargi organizowane w branży reklamowej w Polsce są uczciwe, oraz jaki jest główny powód braku uczciwości takich przetargów w Polsce. BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie deklaracji respondentów (dyrektorów marketingu firm reprezentujących ...
Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex