e-commerce - wiadomości i porady tematyczne
-
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
00:22 28.06.2018
Aplikacje zakupowe to dziś bez wątpienia skuteczne narzędzie w pozyskiwaniu i budowaniu lojalności klientów - wszak już co drugi użytkownik ma na swoim zarządzeniu zainstalowany choć jeden program tego typu. Jednocześnie jednak walka o klientów musi być i zacięta i przemyślana. Dowodzi tego chociażby najnowsza analiza Just Run App oraz Spicy ...
Tematy: m-commerce, aplikacje mobilne, e-commerce, zakupy online -
Aplikacje zakupowe, czyli jak wygrać w handlu
12:18 25.06.2018
Aplikacje cieszą się wśród posiadaczy urządzeń mobilnych coraz większym uznaniem. Świadomość tej popularności powinna towarzyszyć każdemu detaliście. Dziś, gdy na wycofanie się ze stron mobilnych jest zdecydowanie za wcześnie, aplikacje zakupowe to nie tylko jeden z elementów omnichannel, ale również kopalnia wiedzy na temat kupujących, której ...
Tematy: m-commerce, aplikacje mobilne, e-commerce, zakupy online -
Giganci e-commerce inwestują w handel tradycyjny
11:45 22.06.2018
... . Szef Amazona słusznie zauważył, że przeniesienie technologii ze świata e-commerce do tradycyjnego handlu i analizowanie dużych zbiorów danych, może pomóc wygenerować ... pozostawiają złudzeń: tradycyjny handel ma się bardzo dobrze, i mimo rozwoju e-commerce, pozostaje dla klientów pierwszym wyborem. Globalny rynek rozwiązań z obszaru Internetu ...
Tematy: e-commerce, handel detaliczny -
Regulamin sklepu internetowego: dlaczego warto go mieć?
00:22 18.06.2018
... on swego rodzaju wzorzec umowny, będący zbiorem praw i obowiązków zarówno klienta sklepu, jak i przedsiębiorcy prowadzącego e-działalność. Pomimo tego, że rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, nadal wielu przedsiębiorców w ogóle nie ma regulaminu albo całkowicie zapomina o konieczności przystosowania go do nieustannie zmieniających ...
Tematy: regulamin sklepu internetowego, sklep internetowy, e-commerce -
5 powodów, dla których retail potrzebuje Big Data
11:44 08.06.2018
... częściej w bezbłędny sposób, przyszłe działania konsumentów – zauważa Krzysztof Grabowski, ekspert ds. technologii. Big data in store Analiza Big Data wspiera e-commerce i działania marketingowe prowadzone przez firmy w Internecie, ale nie tylko. Również te marki, które postawiły na sprzedaż stacjonarną, zbierają i analizują cenne ...
Tematy: analityka danych, Big Data, retail, e-commerce -
Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?
10:31 01.06.2018
... zgłoszenia podchodzimy oczywiście indywidualnie i na bieżąco informujemy klienta o statusie jego sprawy – mówi Maria Dziedzic-Aleksik, E-commerce Manager sklepu Paese.com. Darmowa wysyłka Największym wyzwaniem dla właścicieli e-commerce jest oferowanie darmowych przesyłek. Dbanie wyłącznie o wynik finansowy firmy może jednak pozbawić sklep stałych ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki -
Polski e-commerce nie boi się oszustw finansowych
12:01 29.05.2018
... polskiego e-commerce wpływa na niską świadomość problemu wyłudzeń płatniczych Pomimo że fraudy płatnicze na świecie nie należą do rzadkości, to polski e-commerce jest ... z nim. Dlaczego? Jest to w głównej mierze rezultat dość specyficznej struktury polskiego rynku e-commerce, który jest dość rozdrobniony, a jednocześnie występuje na nim tylko ...
Tematy: zakupy online, e-commerce, płatności online, oszustwa finansowe -
Zachowania konsumentów: zakupy wielokanałowe
10:58 21.05.2018
... szczególnie wiele problemów może przysparzać małym przedsiębiorstwom, które generują dwie trzecie zatrudnienia i ponad połowę aktywności gospodarczej w Europie. Z drugiej strony, e-commerce otwiera rynki i możliwości niewyobrażalne w świecie off-line. 25 lat temu baza klientów drobnego detalisty była ograniczona do osób znajdujących się w fizycznym ...
Tematy: omnicommerce, e-commerce, zakupy online, zachowania konsumentów -
Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji
09:28 16.05.2018
... Cygan, Lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej, jest to swoista synergia cech charakterystycznych dla handlu stacjonarnego i internetowego. – Dziś sprzedawcy e-commerce, dzięki możliwościom jakie daje technologia, wiedzą o swoich klientach znacznie więcej niż sprzedawcy tradycyjni. I to będzie się zmieniać. Sprzedawcy stacjonarni ...
Tematy: sprzedaż detaliczna, e-commerce, sklepy stacjonarne, sklepy internetowe -
Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie
10:28 07.05.2018
... od handlu niedziele, a naturalnym wyborem wielu z nich stanie się rynek e-commerce. Już teraz, w Polsce, udział rynku handlu online w całym rynku handlu detalicznego szybko rośnie, z ... Criteo zleciło wykonanie badania, mającego na celu sprawdzenie podejścia rynku e-commerce do kwestii współdzielenia zasobów danych. Wyniki pokazują, że 71% ...
Tematy: omnichannel, e-commerce, zachowania konsumentów, zakupy online