IMM - wiadomości i porady tematyczne
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
00:41 07.11.2016
... medialnym podium od początku 2016 roku pozostał niezmienny. Według modułu analitycznego IMM, ranking TOP 10 branży handlowej w III kwartale otwierają Biedronka (32,9%), Lidl (23%) ... informacji, ale i śledzić najbardziej angażujące publikacje. Jak wynika z analiz IMM, wzmianki na temat marki Carrefour, które zebrały najwięcej polubień, udostępnień i ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów -
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
12:46 02.08.2016
... proces zakupowy, który znacznie wykracza poza przestrzeń sklepu – wynika z najnowszego badania IMM. Biedronka prowadzi liczbą publikacji (110 tys.) oraz udostępnień (2,3 mln), tuż ... Nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz Jak wynika z porównania najaktywniejszych źródeł publikacji w IMM, Facebook i Twitter to dwa najpopularniejsze media, w których ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów -
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015
13:19 04.02.2016
... zaprezentowanie przez tę partię planów dotyczących podatku od hipermarketów. Według analizy IMM na temat poszczególnych sieci handlowych w IV kwartale 2015 roku, w ... , w których internauci dzielili się informacjami na temat sklepów Biedronka. Z analiz IMM wynika, że pozytywnych wpisów o Biedronce jest 3,2 razy więcej niż negatywnych, o Tesco – 2,5 a ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów -
Medyczna marihuana: social media zdecydowanie na tak
00:20 04.02.2016
... % Polaków wypowiadających się w mediach społecznościowych na temat medycznej marihuany przychylnie odnosi się do pomysłu na jej legalizację – wynika z monitoringu internetu w IMM. Zwolennicy leczenia olejem konopnym są najgłośniejsi na Facebooku i Twitterze. Gorące dyskusje toczą się również na forach dyskusyjnych poświęconych używkom i medycynie ...
Tematy: IMM, monitoring mediów, medyczna marihuana, Internet -
Witold Waszczykowski negatywnym bohaterem w social media
14:06 05.01.2016
... mediach społecznościowych, aż 68% ma negatywny wydźwięk – wynika z monitoringu social media w IMM. Oznacza to odwrót od wcześniejszego trendu: od listopada do grudnia ... komentarzy w social media pozytywnie odnosiło się do prac szefa MSZ. IMM monitorował nazwisko ministra w kontekście nazwy Ministerstwa Spraw Zagranicznych i sprawowanego przez ...
Tematy: IMM, monitoring mediów, media społecznościowe, social media -
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
13:14 13.08.2015
... Michela Rotha. Telewizja w natarciu Biorąc pod uwagę wydatki wszystkich sieci handlowych w podziale na medium, telewizja była największym reklamobiorcą – wynika z danych IMM. Na reklamę w stacjach telewizyjnych sieci handlowe wydały łącznie ponad 147 mln złotych, zaś na reklamy radiowe – 144 mln. Stacje telewizyjne ...
Tematy: IMM, monitoring mediów, wydatki na reklamę, Biedronka -
Nuda w pracy w mediach społecznościowych
11:47 03.07.2015
Z badań Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że Polacy raczej nie narzekają na brak zajęć zawodowych. Na temat „Nuda w pracy” w social media w ciągu dwóch miesięcy pojawiło się zaledwie 400 wzmianek. Z jednej strony może to świadczyć o tym, że cały czas lubimy stawiać przed sobą wyzwania, a z drugiej, że pracodawcy dokładnie realizują działania ...
Tematy: IMM, monitoring mediów, social media, media społecznościowe -
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
12:30 11.06.2015
... się swoimi doświadczeniami kulinarnymi dotyczącymi dań i wypieków wielkanocnych. Każdemu smacznego według smaku jego, czyli internauci oceniają produkty sieci handlowych Z raportu IMM wynika, że w oczach internatów w I kwartale 2015 r. najlepiej wypadła Biedronka, która otrzymała największą liczbę pozytywnych opinii w social media. Tuż za nią ...
Tematy: IMM, wydatki na reklamę, działania marketingowe, sieci handlowe -
Wybory prezydenckie 2015 w mediach
12:49 23.04.2015
... ok. 420 tys. wzmianek w mediach o wszystkich kandydatach. Pretendenci do objęcia najwyższego państwowego urzędu, którzy zakwalifikowali się do pierwszej piątki rankingu IMM, osiągnęli szczególnie atrakcyjne wyniki w tym samym okresie, czyli pomiędzy 9 i 15 lutego – w czasie emisji przemówień wyborczych poszczególnych kandydatów. Kolejne ożywienie ...
Tematy: IMM, Instytut Monitorowania Mediów, wybory prezydenckie, social media -
Szczepienia dzieci: szczepić na odrę czy nie szczepić? Wojna w social media
14:51 09.03.2015
... odry Polacy w mediach społecznościowych poruszyli ponad 3 tysiące razy – pięciokrotnie więcej niż w poprzednich tygodniach. I choć lekarze uspokajają, to – jak wynika z monitoringu IMM – dyskusja o odrze pomogła odsłonić inny, być może poważniejszy problem. Epidemia tylko medialna? Jak dotąd, w Polsce potwierdzono 6 przypadków odry. Oznacza to ...
Tematy: szczepienia, IMM, badania internautów, social media