Instagram - wiadomości i porady tematyczne
-
Influencer marketing bez influencera: o co chodzi w tym trendzie?
00:55 06.01.2024
Influencer marketing to jeden z najpopularniejszych ostatnio elementów strategii marek i to nie tylko w przypadku dużych, ale również mniejszych graczy. I nie ma w tym nic zaskakującego, skoro współpraca z influencerami o rozpoznawalnych twarzach niewątpliwe zwiększa szanse na dotarcie do pokaźnego grona potencjalnych klientów. Czy jednak ...
Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, YouTube -
10 wskazówek, jak rozpoznać fałszywych znajomych w social mediach
12:25 24.10.2023
... , a tematyka wiadomości może być różna: od oszustw związanych i inwestycjami w kryptowaluty, po fałszywe oferty sprzedaży. Brak oznaczenia potwierdzającego weryfikację konta. Instagram, Facebook, TikTok i X (Twitter) mają oznaczenia pozwalające na zidentyfikowanie autentyczności kont firm czy osób publicznych. Jeśli widzisz konto, rzekomo należące ...
Tematy: social media, media społecznościowe, Facebook, ochrona tożsamości -
Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?
10:24 24.08.2023
... celu wyspecjalizowanej agencji reklamowej lub domu mediowego (odpowiednio 19,6% i 3,1%). Najczęściej wybierana przez reklamodawców platforma społecznościowa (do współpracy influencerskiej) to zdecydowanie Instagram – 87,2% (wzrost o ok. 6 pkt procentowych rok do roku), na drugim miejscu uplasowały się ex aequo Facebook i TikTok – po 55,3% – przy ...
Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, YouTube -
Aplikacja Threads - 100 mln użytkowników w 5 dni
13:19 14.07.2023
Uruchomienie przez Meta nowej aplikacji stanowiącej konkurencję dla Twittera - Threads - okazało się ogromnym sukcesem, a w ciągu zaledwie pięciu dni zaczęło z niej korzystać ponad 100 mln użytkowników. Jednocześnie jednak budzi ona wiele kontrowersji ze względu na swoją agresywną politykę gromadzenia danych oraz niejasne zasady ochrony ...
Tematy: aplikacja Threads, Threads, Meta, aplikacje -
Live Shopping. Jak kupować bezpiecznie?
00:20 24.06.2023
Popularność e-commerce wzrosła gwałtownie w czasie pandemii. W sieci możemy kupić już niemal wszystko. Zarówno zakupy online, jak i zakupy stacjonarne mają swoje zalety. A gdyby tak je połączyć? Live shopping to nowy trend w e-commerce, który łączy największe zalety kupowania online i offline. Co trzeba wiedzieć o livestream shoppingu, by nie paść ...
Tematy: live commerce, live shopping, zakupy na żywo, zakupy w sieci -
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
10:47 01.06.2023
... wzięto średnie miesięczne z całego roku. W raporcie zostały przeanalizowane platformy (wersje przeglądarkowe oraz aplikacje) na urządzeniach typu PC oraz Mobile: Facebook, Instagram, Youtube, TikTok*, Twitter, Pinterest, Snapchat, LinkedIn, Twitch. Premiera raportu miała miejsce podczas Forum IAB 2023. * prezentowane w części „Rynek reklamowy” dane ...
Tematy: Instagram, TikTok, działania marketingowe, media społecznościowe -
Media społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikToku
11:34 09.03.2023
... czymś jeszcze zaskoczyć? Z jaką częstotliwością kupujemy produkty zobaczone na TikToku? Instagram niezmiennie od trzech lat zajmuje trzecią pozycję na podium ... Instagram jest kolebką influencer marketingu. Stale obserwuję wzrost zainteresowania użytkowników niektórymi kategoriami. Z badania wynika, że na przestrzeni trzech lat Instagram umocnił ...
Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, influencerzy -
Sharenting, czyli jak narażasz swoje dziecko na kradzież tożsamości
00:40 28.01.2023
Sharenting czyli dzielenie się zdjęciami, filmami i informacjami na temat własnego dziecka w social mediach to jeden z najbardziej niebezpiecznych nawyków rodziców XXI wieku. Z okazji przypadającego 28 stycznia Europejskiego Dnia Ochrony Danych Osobowych, o niebezpieczeństwach z tym związanych przypominają eksperci firmy ESET. Z badań wynika, że ...
Tematy: sharenting, dziecko, dzieci, dzieci w sieci -
Najpopularniejsi influencerzy medyczni polskich social mediów
09:51 25.01.2023
Grono influencerów nieustannie rośnie. Pojawiają się wśród nich i nowe twarze i reprezentanci coraz to szerszego wachlarza branż. Nie brakuje wśród nich przedstawicieli sektora zdrowotnego. W polskiej przestrzeni internetowej jest już kilka bardzo znanych twarzy zajmujących się promocją zdrowia i związanymi z tym treściami. Kim są najpopularniejsi ...
Tematy: celebryci, Instagram, influencerzy, influencer marketing -
Biedronka, Lidl, Żabka - o nich Polacy rozmawiają w internecie
00:50 15.12.2022
Biedronka, Lidl, Żabka, Kaufland i Auchan to sieci, o których najczęściej dyskutuje się w internecie - wynika z analizy SentiOne. O Biedronce Polacy najwięcej rozmawiają na Facebooku i TikToku. Według rankingu popularności sieci handlowych w Polsce¹ w ubiegłym roku Polacy najchętniej robili zakupy spożywcze w Lidlu, a w dalszej kolejności w ...
Tematy: sieci handlowe, media, monitoring mediów, social media
Podobne tematy:
- rynek nieruchomości
- zachowania konsumentów
- nieruchomości
- smartfony
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ataki hakerów
- e-commerce
- phishing
- cyberataki
- monitoring mediów
- złośliwe oprogramowanie
- zakupy online
- media
- cyberbezpieczeństwo
- urządzenia mobilne
- rekrutacja pracowników
- sklepy internetowe
- social media
- ochrona danych osobowych