Lidl - wiadomości i porady tematyczne
-
Dyskonty w Polsce na fali wzrostu
00:50 14.04.2021
... dyskonty spożywcze. Widzimy także, że sieci sprzedaży takich sklepów jak Biedronka, Lidl, Aldi oraz Netto stale się powiększają. Ostatni z wymienionych operatorów przejmuje ... mogliśmy określić wiodących na polskim rynku dyskonterów „hard dyskontami”, już minął. Sieci Biedronka, Lidl, Netto oraz Aldi ciągle podnoszą jakość zarówno sklepów, jak i ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, Biedronka -
Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food
00:44 05.02.2021
... agencję Inquiry. Najbardziej cenione marki własne tej kategorii to Lidl i Biedronka. W sklepach Lidl artykuły przemysłowe pod marką własną kupuje 56% ankietowanych, a w ... 38%), bielizny dla dorosłych (32%), elektroniki i zabawek (30%). Marki własne sieci Lidl są najchętniej wybierane w przypadku ubrań (w tym odzież sportowa, bielizna oraz odzież ...
Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty -
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
12:31 27.07.2018
Dom mediowy Codemedia przeprowadził analizę najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile. Lidl zanotował 22% wzrost GRP w tym przedziale czasowym w porównaniu z rokiem ubiegłym i jest to największy wzrost spośród marek, które ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe
13:22 13.11.2017
... była także najczęściej wymienianą marką w internecie – blisko 28 tys. materiałów. Lidl okazał się popularniejszy w sieci niż Tesco, a Auchan aktywniejszy od Carrefoura, ... brandach pisano najczęściej na Facebooku. Tesco zauważalne było także na Twitterze, a Lidl - na YouTube i Instagramie. Analiza materiału pod względem płci autorów wpisów wykazała, ...
Tematy: sieci handlowe, sieci handlowe w mediach, monitoring mediów, Biedronka -
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
12:52 04.09.2017
... lepszym od uzyskanego w analogicznym okresie poprzedniego roku. Zdecydowanym liderem wśród reklamodawców pozostał Lidl, który przeznaczył na promocję niemal dwukrotnie więcej niż wicemistrz zestawienia ... – jest ulubionym sklepem aż 62% badanych. W dalszej kolejności wybierany jest Lidl. Obie marki mierzą się w walce o tego samego konsumenta, dlatego ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny -
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
11:03 21.03.2017
... się radio z 28% udziału (inwestycje na poziomie 295,9 mln zł). W dalszej kolejności reklamodawcy wybierali: internet (13%), outdoor (9%), magazyny (7%), gazety (5%) i kina (1%). Lidl, czołowy reklamodawca z sektora handel, największą część budżetu reklamowego przeznaczył na promocję w telewizji – aż 45%.Na dwóch kolejnych miejscach w media miksie ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny -
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
12:24 23.01.2017
Według domu mediowego Codemedia, największymi reklamodawcami telewizyjnymi minionego roku okazali się Lidl, T-mobile i Orange. Z kolei najwyższym wzrostem nakładów na reklamę mógł pochwalić się Carrefour, który wydał aż o 553% więcej niż rok wcześniej. ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
00:41 07.11.2016
... nie zaskakuje: na pierwszym miejscu znalazła się Biedronka, za nią Lidl, a na trzeciej pozycji Tesco. Duże zaangażowanie internautów w kwestie związane z tematyką ... płyt w biedronce - zawsze są akurat te, które chcę kupić” – cieszy się internautka. Marka Lidl wyjątkowo często pojawiała się w rozmowach na temat dziennikarki TVN Doroty Wellman, która ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów -
Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium
00:15 05.08.2016
... Play, najwyższe wzrosty zanotowały Biedronka oraz T-Mobile – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Z rankingu wypadł Kaufland. Niekwestionowanym liderem minionego półrocza został Lidl (29 079), wyprzedzając zeszłorocznego zwycięzcę – Orange, który w bieżącym roku znacznie obniżył swoją aktywność telewizyjną (spadek z 37 165 do 24 055 ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
12:46 02.08.2016
... wszystkich wzmianek na temat sieci. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się Lidl (23,8%) oraz Tesco (17,4%). Pierwszą dziesiątkę najsilniejszych medialnie marek z branży handlowej zamykają Real i ... te, które dotyczą Biedronki. Kolejne miejsca zajmują Żabka oraz Lidl (odpowiednio 23% i 16% całości). Co takiego przyciągnęło uwagę internautów w I ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów