marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
00:20 14.01.2024
... marketingu i komunikacji w Gi Group Holding. Trudno o inny dział, w którym sposób wykonywania zadań zmieniłby się tak znacząco w ostatnich latach. Po pierwsze, marketing i PR to obszary, w których praca zdalna stała się codziennością – 67,5% badanych zadeklarowało, że pracuje 100% w trybie home office lub hybrydowo ...
Tematy: PR, marketing, public relations, branża PR -
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
00:13 23.12.2023
Stawianie na wysoce skuteczne działania, duża koncentracja wokół AI i niepewność - tak w ogromnym skrócie można zdefiniować to, co działo się w polskiej branży Public Relations i marketingu w mijającym roku. Niemniej inflacja i perturbacje gospodarcze nie załamały rynku. Przeciwnie - coraz więcej firm rozumie słuszność realizowania działań ...
Tematy: PR, marketing, public relations, branża PR -
10 trendów w marketingu na 2024 rok
00:41 10.12.2023
... branżę. Technologia nic jednak nie zdziała bez ludzkiej pomysłowości, a efekty uzyskujemy dzięki połączeniu istotnych danych i wiedzy specjalistycznej, jaką dysponują ludzie. Marketing Trends 2024 to praktyczny przewodnik, przedstawiający w pigułce niezbędne narzędzia i wiedzę dla marketerów, którzy chcą utrzymać się na czele peletonu.
Tematy: marketing, marketerzy, działania marketingowe, strategie marketingowe -
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
13:09 23.11.2023
... trudnym działaniem. Ważna jest jednak ciągła kontrola nad kontem i dobra znajomość branży oraz rynku, aby reklamy działały i były skuteczne; e-mail marketing – tworzenie, wysyłanie i monitorowanie kampanii e-mail marketingowych często można skutecznie realizować wewnętrznie, zwłaszcza jeśli zależy Ci na spersonalizowanym podejściu; automatyzacja ...
Tematy: marketing, marketing in-house, outsourcing marketingu, sprzedaż i marketing -
Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji
11:02 16.10.2023
Personalizacja treści to podstawa działalności niemal każdego współczesnego biznesu e-commerce. Dzięki niej sklepy online mogą budować lojalność klientów i zwiększać ich satysfakcję, maksymalizując w ten sposób zyski sprzedażowe. Z uwagi na fakt, iż masowy przekaz nie przynosi już pożądanych efektów, na personalizację w marketingu powinien ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, personalizacja, marketing internetowe -
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
12:59 11.09.2023
Preferowaną przez konsumentów platformą reklamową po raz kolejny został Amazon, a najważniejszym kanałem medialnym już drugi rok z rzędu są wydarzenia sponsorowane - wynika z raportu Kantar Media Reactions 2023. Raport Kantar Media Reactions 2023 opisuje nastawienie konsumentów i marketerów do platform i kanałów reklamowych. To coroczne badanie, ...
Tematy: reklama, reklamy, marketing, influencer marketing -
ChatGPT to nie wszystko. Poznaj 6 najciekawszych narzędzi AI w marketingu
00:20 26.08.2023
... dzięki współpracy z firmą Adobe. Narzędzia AI do generowania obrazów Skuteczny marketing to przede wszystkim atrakcyjny obraz. Dzięki sztucznej inteligencji tworzenie intrygujących ... musisz uzbroić się w cierpliwość. Narzędzia do obróbki audio i wideo Współczesny marketing to nie tylko tekst i obraz. Z każdym dniem rośnie znaczenie podcastów i filmów ...
Tematy: ChatGPT, narzędzia AI, AI, sztuczna inteligencja -
Content marketing, SEO i influencer marketing 2022. Jakie trendy na 2023 rok?
09:24 10.01.2023
... branżowe i ilość współprac zawieranych przez marki z „gwiazdami internetu” wcale na to nie wskazują. Zatem, w jakim kierunku będzie rozwijać się influencer marketing w 2023 roku? Kluczowym trendem będzie zdecydowanie rozpowszechnienie się jeszcze większej ilości podcastów tworzonych przez influencerów, a także wartościowych rozmów bez kompromisów ...
Tematy: marketing, content marketing, SEO, influencer marketing -
Sprzedaż, marketing, technologie i cyfrowa transformacja - trendy 2023
09:43 27.12.2022
Koniec roku zbliża się wielkimi krokami. To dobra okazja do tego, aby zastanowić się, co czeka firmy w Nowym Roku. Rosnące koszty pracy, wysoka inflacja, lawinowo rosnące koszty nośników energii zmuszą firmy w 2023 do wielu zmian. Z pewnością jednym z głównych kierunków roku 2023 będzie rosnąca rola automatyzacji i większe tempo cyfrowej ...
Tematy: sprzedaż, marketing, nowe technologie, cyfrowa transformacja -
Wysyłka firmowych kartek świątecznych. Co na to RODO?
09:06 09.12.2022
Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia to idealny czas, aby zainwestować w podtrzymywanie i budowanie relacji biznesowych. Sprawdzonym sposobem jest wysyłka kartek z życzeniami nie tylko do byłych czy obecnych klientów firmy, ale także tych potencjalnych. Tutaj warto postawić na analogową formę promocji i wybrać fizyczny produkt, jakim jest ...
Tematy: firmowe kartki świąteczne, kartki świąteczne, święta, kartki pocztowe
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT