marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Budowanie lojalności klientów to podstawa
00:16 12.12.2011
... nie są dostatecznie przygotowani, aby przedstawić dane dotyczące zwrotu z inwestycji. Jeśli dyrektorzy marketingu mają ponosić odpowiedzialność za finansową efektywność inwestycji w marketing, muszą mieć realny wpływ na tzw. „cztery P”: promocję, produkty, dystrybucję i cenę. W rzeczywistości, jak pokazuje badanie IBM, mają wpływ głównie na ...
Tematy: marketing, lojalność klientów, strategia marketingowa, działania marketingowe -
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
13:57 20.10.2011
... przypadku każdej nowości - i tu łatwo o popełnianie błędów. Jak ich uniknąć? Marketing bezpośredni w handlu to idealne połączenie działań promocyjnych, których ideą jest pobudzanie ... w tym temacie nadal są mailingi i smsy - to również nie ulega wątpliwości. Niemniej marketing, niezależnie od branży, to ta dziedzina, która by utrzymać firmę na ...
Tematy: marketing bezpośredni, marketing, działania marketingowe, promocja -
Partie polityczne a e-mail marketing
13:20 09.09.2011
... radzi sobie lepiej niż partie "nowoczesne" tj. PO czy SLD – mówi dr Sergiusz Trzeciak, ekspert ds. marketingu politycznego, autor książki "Marketing polityczny w Internecie". - Wszystkie partie w swoich programach "stawiają" na Internet i modernizację kraju dzięki wykorzystaniu współczesnych technologii informatycznych. Deklaracje te są jednak ...
Tematy: partie polityczne, działania marketingowe, marketing, e-mail marketing -
Zainwestuj w e-marketing
12:23 18.08.2011
... nauczyć się nowych narzędzi i zrozumieć, że marketing internetowy nie jest odpowiednikiem tradycyjnego marketingu, tyle że w Internecie. Reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie to tylko niektóre z jego ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, e-marketing, Google -
Social media jako narzędzie marketingowe
10:46 28.07.2011
... wypromować, bądź zniszczyć. Toteż o opinie warto dbać, pielęgnować i o nią zabiegać. Do tego celu najlepiej - zdaniem osób odpowiedzialnych w polskich firmach za marketing - nadaje się Facebook, który lidera rodzimych społeczności, czyli NK.pl na tym polu pozostawia daleko w tyle. Z przeprowadzonego w ubiegłym roku przez ...
Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, marketing -
Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa
00:15 28.07.2011
... znaczącymi obszarami: marka, cena, dystrybucja, sprzedaż i marketing, logistyka, client service i inne. Agencja Rubikom Strategy Consultants zakończyła realizację II ... względnie zintegrowana ze wszystkimi znaczącymi obszarami: marka, cena, dystrybucja, sprzedaż i marketing, logistyka, client service, inne. Tylko 31% firm opiera swoją strategię ...
Tematy: kondycja MSP, sektor msp, badania msp, małe i średnie przedsiębiorstwa -
Firmy doceniają marketing społecznościowy
10:51 09.06.2011
Serwisy społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji dla firm na całym świecie. Jak wskazuje badanie przeprowadzone przez firmę Regus, ich znaczenie rośnie z roku na rok. Wyniki badania wykazały, że zarówno polscy (88%), jak i światowi (74%) przedsiębiorcy uważają, iż uwzględnienie serwisów społecznościowych w strategii ...
Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, marketing -
Rosną nakłady na działania BTL
00:22 08.05.2011
... Motivation Solutions pokazały, że kryzys nie odwiódł polskich firm od inwestowania w marketing bezpośredni. W tym roku wyraźnie widać, że nakłady na działania BTL ... w firmie Sodexo Motivation Solutions. BTL coraz bardziej popularny Analiza wydatków na marketing bezpośredni wykazała, że kwoty przeznaczane na aktywności z obszaru BTL systematycznie ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, b2b, b2c -
Jest praca w marketingu
11:07 15.03.2011
... na dotąd zamrożone projekty, ale oferują także nowe wakaty. Marketing Internetowy w usługach i FMCG Według HAYS, ożywienie dotyczy zarówno marketingu produktowego i ... społecznościowymi, na które organizacje ochoczo wydają pieniądze. „Firmy, które najchętniej inwestują w marketing związany z social media, to organizacje z sektora usług oraz dóbr ...
Tematy: rynek pracy, sytuacja na rynku pracy, tendencje na rynku pracy, oferty pracy -
Zmiany VAT a koszty działań promocyjnych
13:02 25.02.2011
Planowane zmiany w sposobie naliczania podatku VAT mogą spowodować wzrost kosztów prowadzenia działań promocyjnych nawet o 20%. Plany Ministerstwa Finansów przewidują, że nowe regulacje mogą obowiązywać już od 1 kwietnia 2011 r. W związku z tym firmy będą musiały zrewidować swoje plany marketingowe, by nie przekroczyć budżetów przeznaczonych na ...
Tematy: podatek VAT, zmiany w VAT, nieodpłatne przekazanie w vat, nieodpłatne przekazanie towarów
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT