marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Zainwestuj w event marketing
10:26 10.12.2009
Nie ulega wątpliwości, iż dzisiejszego konsumenta należy zaskoczyć. Natarczywe i bezustanne namawianie go do czegoś czy wciskanie do ręki ulotki czy nawet "nachodzenie" za pośrednictwem skrzynki mailowej doprowadziło do buntu konsumenta, który zaczął mówić NIE. Dlaczego warto inwestować w eventy? Chociażby dlatego, że już od dziecka nauczeni ...
Tematy: marketing, event marketing, strategia marketingowa, wizerunek firmy -
Marketing zintegrowany w Polsce
01:02 22.10.2009
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i MillwardBrown SMG/KRC opracowały pierwszy polski standard pomiaru kanałów Marketingu Zintegrowanego. Po raz pierwszy został on zastosowany przy realizacji Polskiego Badania Marketingu Zintegrowanego. Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego – nowa inicjatywa SMB i MillwardBrown SMG/KRC stanowi przykład ...
Tematy: marketing bezpośredni, marketing, Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego, marketing zintegrowany -
Badania marketingowe a wybór marki
10:22 16.10.2009
... dla wielu odbiorców najszybsza metoda wytłumaczenia, czym ten napój jest). Co do metafor, wspominany już Gerald Zaltman w swojej najnowszej pracy „Marketing Metaphoria” dokonał rzeczy z pozoru niemożliwej - przeprowadził klasyfikację wszystkich metafor w 7 obszarach. Dzięki temu można dziś prowadzić precyzyjniejsze badania jakościowe i w ich ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe -
Komunikacja marketingowa: crossmedia
00:43 29.09.2009
... Knight”, wchodząc na ekrany kin, pobił wszelkie możliwe rekordy i stał się jedynym z hitów wszech czasów. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: działania marketingowe, crossmedia, plan marketingowy, komunikacja marketingowa -
Kreatywność w marketingu
11:01 28.09.2009
... , że jakieś istniejące już kanały komunikacji czy rozwiązania mogą z powodzeniem nadawać się do rozwiązywania problemu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: komunikacja marketingowa, marketing, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż -
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
01:10 17.09.2009
... w ogóle jeszcze je zauważamy, to usuwamy je z naszej świadomości. Internet jest inny. Marketing internetowy nie przeszkadza odbiorcy – polega na dostarczaniu użytecznych treści dokładnie w ... grunt sieci.Mylą się. Postępują według wczorajszych zasad. Stare zasady marketingu Marketing znaczył tyle samo co reklama (i kreowanie marki). Reklama apelowała ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama -
Cele i wartość marketingu
01:15 04.09.2009
... Marketing and the CEO: Why CEOs are fed up with Marketing Rzeczywiście, jak wynika z badania ANA/Booz Allen Hamilton, zatytułowanego Marketing Department Priorities Often Differ from CEOs’ Agenda (Priorytety działu marketingu często są różne od celów prezesa), marketing ... P&G, ANA Marketing Accountability Summit, 9 września 2004 Nawet jeśli marketing ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe -
Analiza otoczenia biznesowego firmy
14:24 06.07.2009
... zyski hurtownik pojedzie na wymarzone wakacje - wystarczy. Bo trzeba pamiętać, że marketing dzisiaj musi być zintegrowany ze sprzedażą. Reklama sproilowana Jeśli oferujemy ... , i to nie tylko z zarządem czy najważniejszymi działami firmy, jak marketing, sprzedaż czy kadry. Doświadczenie nauczyło mnie, że bezpośrednia rozmowa z obsługą klienta w ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, otoczenie biznesowe, otoczenie firmy -
Kreowanie marki na bazie emocji
13:17 13.06.2009
... innymi, na podstawie wniosków z warsztatów Akademii Marketingu organizowanych przez firmę Questus dla uczestników i absolwentów programów The Chartered Institute of Marketing, a w szczególności wystąpień dr. J. Pogorzelskiego (Prime Code), T. Żórawskiego (Universal McCann), A. Mykowskiego (TNS OBOP). Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika ...
Tematy: kreowanie marki, marketing, branding, lovemark -
Skuteczny marketing szeptany
11:52 22.04.2009
... pokazały, że 78 proc. konsumentów ufa samym sobie, czyli innym konsumentom (prosumentom). Tym samym marketing szeptany jest postrzegany w kategorii najbardziej efektywnego narzędzia sprzedażowego. W tym kontekście nie dziwią wyniki badania firmy ... działać jawnie, bez ukrywania związku z marką. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: marketing szeptany, marketing, plotka, marketing wirusowy
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT