media - wiadomości i porady tematyczne
-
Media online o branży PR V-X 2007
01:42 04.12.2007
NewsPoint sprawdził jak specjaliści od wizerunku w ciągu ostatniego półrocza zadbali o własny wizerunek w Internecie. Ranking uwzględnia 28 agencji PR, o których najczęściej pisano w polskich mediach online w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Najpopularniejsze tematy to nowe kontrakty, raporty rynkowe przygotowywane przez agencje, zmiany ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, NewsPoint -
Najczęściej cytowane media X 2007
01:33 03.12.2007
... razu zajęła szóste miejsce w raporcie Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Od ścisłej czołówki dzielą ją tygodniki. Od 1 ... 441). W rankingu nie zabrakło także tygodnika „Polityka”, na którego artykuły inne media powoływały się 197 razy. Najczęściej cytowaną publikacją w październiku była rozmowa Piotra Gabryela ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Najczęściej cytowane media IX 2007
11:54 06.11.2007
Zaskakujący wynik w czołówce najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce": Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza były o włos od zwycięstwa ex aequo. Wysoko w zestawieniu znalazła się stacja TVN24, która wyprzedziła tygodnik Newsweek. ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Branża PR w mediach IX 2007
01:37 22.10.2007
... tylko o włos „przegrał” w zestawieniu z branżą PR. Z racji zbliżających się wyborów, media bardzo często informowały o kolejnych poczynaniach partii politycznych i polityków, a specjaliści od ... mafią paliwową. Jak ja mogę się bronić? Ale będę walczył. Chcę, żeby media towarzyszyły mi cały czas, i dokumentowały to, co się dzieje”. We wrześniu ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Najczęściej cytowane media VIII 2007
00:08 01.10.2007
... 164), który uzyskał ten wynik dzięki powołaniom na artykuły dotyczące polityki polskiej, rankingów i sondaż y oraz kultury, sztuki, filmu i rozrywki. W sierpniu media podejmowały m.in. tematy ujawnienia osób zaangażowanych w przeciek z akcji CBA w Ministerstwie Rolnictwa, co doprowadziło do dymisji Janusza Kaczmarka i jego późniejszego aresztowania ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Branża PR w mediach VIII 2007
11:30 17.09.2007
... uplasowały się materiały dotyczące zagadnień ogólnych z branży. Jednym z głównych tematów poruszanych przez media była korzystna dla PR-owców sytuacja na rynku pracy - wynika z raportu opublikowanego przez PRoto. W sierpniu media najwięcej uwagi poświęciły zagadnieniom z branży PR. Dominowały publikacje dotyczące korzystnej sytuacji PR-owców na ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Najczęściej cytowane media VII 2007
02:11 30.08.2007
... "Spowiedź Rydzyka" i "Sługa burzy". W lipcu były to najczęściej przywoływane przez media publikacje. Autorem obu materiałów jest Marcin Dzierżanowski. Zaskoczeniem w lipcowym ... zestawieniu znalazł się również jeden portal internetowy - Onet.pl, na który inne media powoływały się 159 razy. W badanym okresie wiodącymi tematami powołań były: "taśmy ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Branża PR w mediach VII 2007
01:27 27.08.2007
... Gazeta Wyborcza (wraz z wydaniami regionalnymi). Większość materiałów pochodziła z mediów informacyjnych. 75 wiadomości zamieszczono w mediach regionalnych, pozostałe – w ogólnopolskich. W lipcu media najwięcej uwagi poświęciły zagadnieniom z branży PR. Dominowały publikacje dotyczące korzystnej sytuacji PR-owców na rynku pracy, co podyktowane jest ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Najczęściej cytowane media VI 2007
00:09 27.07.2007
... cytowana 1404 razy. Drugie miejsce zajęła Gazeta Wyborcza, na którą inne media powoływały się 1266 razy. Trzecia pozycja należy do Dziennika (1127 powołań). Rzeczpospolitą ... ). Kolejna w zestawieniu stacja TVN była cytowana czterokrotnie rzadziej (68). W czerwcu media najczęściej przywoływały artykuł z Gazety Wyborczej „Jak w rodzinie kasa ginie” o ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Branża PR w mediach VI 2007
02:03 16.07.2007
... przeprowadzony przez firmę Synovate na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki (PART) na temat siły wizerunkowej polskich miast i regionów. W minionym miesiącu media powoływały się często na rzeczników prasowych i pracowników biur promocji lokalnych urzędów. Zaowocowało to ich wysokimi pozycjami w zestawieniu osób najczęściej cytowanych ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto