eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymedia

media - wiadomości i porady tematyczne

  • Branża PR w mediach V 2006

    Branża PR w mediach V 2006

    00:04 19.06.2006

    ... i instytucją była Polska Organizacja Turystyczna. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w maju, ich liczba w mediach utrzymuje się nadal na stosunkowo wysokim poziomie. Na takie kształtowanie ...

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Tradycyjne media zainteresowane Internetem

    Tradycyjne media zainteresowane Internetem

    09:00 03.06.2006

    ... . "Reklamodawcy potrzebują pomocy w poszukiwaniu sposobów dotarcia do rosnącej grupy odbiorców treści tworzonych przez użytkowników" - powiedział Aaron Cohen, dyrektor generalny Bolt Media. Interactive Advertising Board będzie proszona o uczestnictwo w spotkaniu. Jednym z tematów, który może być omawiany jest to, czy pewne standardy powinny być ...

    Tematy: media, internet, Yahoo, branża medialna
  • Kadra zarządzająca w mediach IV 2006

    Kadra zarządzająca w mediach IV 2006

    00:44 31.05.2006

    Cezary Stypułkowski został liderem kwietniowego rankingu "Bossowie polskiej gospodarki w mediach". To pierwsze zwycięstwo prezesa PZU w zestawieniu przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. Na podium znaleźli się również Igor Chalupec, szef PKN Orlen i Andrzej Podsiadło, prezes PKO BP. W kwietniu 2006 roku odnotowano 394 materiały prasowe ...

    Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm
  • Coraz więcej młodych telemaniaków

    Coraz więcej młodych telemaniaków

    00:05 27.05.2006

    ... , filmów (56 procent) oraz muzyki (45 procent). 41 procent młodych ludzi poszukuje w mediach audycji edukacyjnych, a jedynie 36 procent twierdzi, że media powinny dostarczać więcej informacji, jednak ich zdaniem powinny być to wiadomości dotyczące sportu, zdrowia, rozrywki oraz mody i urody. Badanie PBS ...

    Tematy: telewizja, młodzież, media, badania społeczne
  • Najczęściej cytowane media IV 2006

    Najczęściej cytowane media IV 2006

    00:03 26.05.2006

    ... się portal Gazeta.pl. Żadna ze stacji telewizyjnych ani żaden portal interentowy nie znalazł się jednak w pierwszej piętnastce zestawienia. W kwietniu media podejmowały m.in. następujące tematy: zbiórka Radia Maryja i zakup świadectw NFI, felieton S. Michalkiewicza wyemitowany w Radiu Maryja, kontrowersje wokół działań Samoobrony (np ...

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Branża PR w mediach IV 2006

    Branża PR w mediach IV 2006

    00:02 20.05.2006

    ... tylko po 9 materiałów poświęconych public relations. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (48,1%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (33%). ... agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w kwietniu, media poświęcają branży PR-owskiej sporo uwagi. Duża liczba ...

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Najczęściej cytowane media III 2006

    Najczęściej cytowane media III 2006

    12:14 28.04.2006

    ... pl uplasował się portal Interia.pl. Jednak żadna z informacyjnych stron internetowych nie trafiła do pierwszej piętnastki najchętniej cytowanych mediów. W marcu media podejmowały temat m.in. odnalezienia worków z aktami w IPN i bałaganu w tym urzędzie, afery związanej z domniemanym nielegalnym finansowaniem Samoobrony, afery związanej z inwigilacją ...

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Kadra zarządzająca w mediach III 2006

    Kadra zarządzająca w mediach III 2006

    10:11 26.04.2006

    ... których ukazały się cytaty lub wzmianki o szefach największych firm w Polsce. Media najczęściej publikowały informacje o Janie Krzysztofie Bieleckim (95 materiałów) - ... firm lub powoływano się na ich wypowiedzi najczęściej wtedy, gdy media opisywały poszczególne branże i strategie przedsiębiorstw. 79% najwięcej publikacji miało neutralny wydźwięk. ...

    Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm
  • Polacy niechętni nowym mediom?

    Polacy niechętni nowym mediom?

    00:02 19.04.2006

    Mniej więcej połowa Polaków nie korzysta z Internetu i telefonii komórkowej - wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie gazety Wyborczej przez CBOS. Z telefonu stacjonarnego korzysta trzy czwarte naszych rodaków, telewizję kablową założyła w swoich domach równo połowa Polaków. Choć liczba komputerów osobistych w polskich domach wciąż rośnie (46 ...

    Tematy: Polacy, media, badanie opinii społecznej, sondaże społeczne
  • Branża PR w mediach III 2006

    Branża PR w mediach III 2006

    12:17 18.04.2006

    ... publikacji o public relations w mediach innych niż prasa - w tym miesiącu w radiu i telewizji ukazały się aż 72 materiały. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (43,5%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (25%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się stacja ...

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto

poprzednia  

1 ... 10 ... 50 ... 60 61 62 ... 64

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: