monitoring mediów - wiadomości i porady tematyczne
-
Najczęściej cytowane media I 2008
01:38 07.03.2008
... potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 8746 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 11198 razy, z czego ... medium, pod warunkiem, że nie są omawiane w kontekście przeglądu mediów. Z analizy tych materiałów wynika, że w styczniu, podobnie jak w grudniu, najczęściej cytowany ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Branża budowlana a media
00:59 28.02.2008
... ogólnej i branżowej oglądane stacje telewizyjne i słuchane stacje radiowe dostęp do Internetu i najczęściej wybierane usługi miejsce i częstotliwość korzystania z poszczególnych mediów: prasy ogólnej i branżowej, z telewizji, z radia oraz z Internetu stosunek do reklam zamieszczanych w prasie, radiu, telewizji oraz Internecie elementy skutecznego ...
Tematy: media, monitoring mediów, rynek budowlany, branża budowlana -
Branża PR w mediach I 2008
11:01 17.02.2008
W styczniu 2008 roku ukazały się 202 publikacje związane z PR-em, czyli o 27 więcej niż w grudniu 2007 r. i zaledwie o 8 mniej niż w rekordowym listopadzie 2007 r. Najczęściej poruszanymi przez media zagadnieniami związanymi z public relations była ogólna tematyka branży PR (w zestawieniu znajduje się 75 publikacji dotyczących tego aspektu) oraz ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Najczęściej cytowane media 2007
00:05 12.02.2008
... r. na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 92989 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 115 469 razy (50243 razy ... ZET i razem z PR1 znalazło się w pierwszej piętnastce najczęściej cytowanych mediów. W zestawieniu nie mogło zabraknąć stale konkurujących ze sobą ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Najczęściej cytowane media XII 2007
01:07 08.02.2008
... Mediów przeanalizował 6703 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 8458 razy (3531 razy w prasie, 3283 w telewizji i 1644 w radiu). Chociaż w grudniu częstotliwość cytowania mediów ... media powoływały się częściej na doniesienia innych mediów w temacie ekonomia, rynek, finanse niż polityka ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Branża PR w mediach 2007
00:06 04.02.2008
... pracy dla PR-owców, a w listopadzie – II edycji badania wynagrodzeń polskich specjalistów ds. komunikacji, przeprowadzonego przez ten sam wortal. W 2007 dużym zainteresowaniem mediów cieszyły się osoby ze środowiska public relations, które wzmiankowano 468 razy, a cytowano aż 1116. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach XII 2007
01:15 21.01.2008
... roku opublikowano 175 artykułów dotyczących branży public relations. Jedynie 8 z nich to materiały z radia i telewizji, pozostałe 167 to publikacje prasowe. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się ponownie Gazeta Wyborcza z 27 artykułami. Tematyka PR pojawiała się nieco częściej ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Media internetowe: ranking firm IT 2007
12:45 16.01.2008
NewsPoint przygotował raport na temat firm IT o których najczęściej pisano w polskim Internecie. Firmy do badania zostały wyselekcjonowane z raportu Computerworld TOP 200 za 2006 r. Podmioty znajdujące się w czołówce tego zestawienia nie zawsze wygrywają pod względem ilości publikacji. Ponadto, charakter publikacji - zwłaszcza dotyczących ...
Tematy: firmy it, branża it, ranking firm IT, media internetowe -
Najczęściej cytowane media XI 2007
11:09 12.01.2008
... , przyznanie się Michała Boniego do współpracy z SB oraz dalsze wyjaśnienia w związku z aferą korupcyjną na Helu. 95 proc. cytowań dotyczyło mediów ogólnopolskich, a pozostałe 5 proc. - lokalnych i regionalnych. Najwięcej cytatów z prasy regionalnej i lokalnej pochodziło z woj. mazowieckiego („Życie Warszawy”, 239), lubelskiego („Dziennik Wschodni ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Branża PR w mediach XI 2007
12:09 18.12.2007
... 2007 roku opublikowano 210 artykułów dotyczących branży public relations. 22 z nich to materiały z radia i telewizji, pozostałe - to publikacje prasowe. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się ponownie Gazeta Wyborcza, która na łamach swojego ogólnopolskiego wydania oraz dodatków ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto