pr - wiadomości i porady tematyczne
-
Informacja prasowa na piątkę
00:01 25.08.2004
Jeżeli zajmujesz się public relations na pewno zdarzyło Ci się to choć raz w życiu. Informacja prasowa przygotowana zgodnie z arkanami sztuki PR została zlekceważona przez dziennikarzy. Jedna strona A4, podwójne odstępy między liniami, czcionka 12 punktów. I nic. Kiedy pracowałem w radiu i telewizji - jako ...
Tematy: pr, public relations, pisanie informacji prasowych, informacje prasowe -
Po co są dziennikarze?
00:06 09.08.2004
Po co są dziennikarze? Warto od czasu do czasu zadać sobie to pytanie, chociażby, żeby wiedzieć ... po co nie są :-) To pytanie składa się z dwóch elementów. Po pierwsze, dlaczego potrzebujemy dziennikarzy? Co mogą dla nas zrobić i jak powinni pracować, żeby dać tego więcej? Po drugie, za czym opowiadają się dziennikarze i o co gotowi są walczyć ...
Tematy: pr, prasa, dziennikarze -
7 grzechów głównych w PR
02:05 30.07.2004
... poszczególnych tytułów i ich planowanej tematyki to podstawa pracy każdego specjalisty PR. Wprawdzie wszystko zawsze może ulec zmianie, ale umiejętne planowanie działań Public ... wyrobionych kontaktów z przedstawicielami mediów. Idealna sytuacja ma miejsce wtedy, gdy do zadań PR dedykowany jest samodzielny pracownik, ale tak bywa coraz rzadziej. ...
Tematy: Public Relations, pr, jak pisać informacje prasowe -
Jak budujemy wizerunek pracodawcy
12:31 08.07.2004
Firmy w sposób szczególny zabiegają o względy najlepszych pracowników i kandydatów. Inwestycje w wizerunek dobrego pracodawcy stają się chlebem powszednim komórek personalnych i public relations. Firma Communication Partners (właściciel portalu pracuj.pl) opublikowała raport z pierwszych polskich badań na ten temat. Po co wydajecie pieniądze na ...
Tematy: pr, public relations, wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy -
Plotka czy rekomendacja
14:53 29.06.2004
Firmy i agencje szukają nowych sposobów by zwrócić uwagę odwiedzających. Pojawiają się nowe kształty banerów (ostatnio skyscrapers, pup-up, pop-under itp). Nadaje im się cech interaktywności, formularzy i sond lub przyciąga animacją i kolorystyką. Pilnie poszukiwane są też metody wyceny ich skuteczności - nie wystarcza CPM i CTR, ale coraz ...
Tematy: pr, reklama, promocja, cpa -
Marketing relacji z klientem
13:59 10.06.2004
Jeden z prenumeratorów Pressence Newsletter napisał, że nie sądzi, aby małe firmy miały potrzebę lub ochotę regularnego kontaktowania się ze swoimi klientami za pomocą poczty elektronicznej. Brak ochoty - po części rozumiem. Brak potrzeby - już nie. No chyba, że prowadzisz kilkanaście różnych dochodowych interesów. W innym przypadku, zbieraj ...
Tematy: marketing, relacje z klientem, pr -
Chcesz zaistnieć - rusz myszką!
12:42 27.05.2004
Jakkolwiek dziwnie to by nie zabrzmiało, powodzenie Twoje i Twojej firmy znajduje się tylko kilka kroków, a właściwie kliknięć myszką stąd... Wystarczy, że włączysz Internet, a on sam podpowie Ci co masz robić by znaleźć drogę do umysłów swych klientów. E-mail, strony www, WAP, telewizja internetowa, radio, telekonferencje i mnóstwo innych nowych ...
Tematy: informacje prasowe, pr, epr -
Gorzka lekcja PR
12:52 05.04.2004
Tydzień temu znajomy wysłał mi ekscytującą wiadomość. "Napiszą o mojej firmie w (tytuł dużego dziennika)", przeczytałem. Mnie też udzielił się jego entuzjazm. Udzieliłem mu kilku porad jak rozmawiać z dziennikarzem i spokojnie czekałem na artykuł. Kiedy go przeczytałem nie wierzyłem własnym oczom. Doskonale znam firmę kolegi. Ten artykuł nie był ...
Tematy: pr, public relations -
Szefowie doceniają PR
11:13 18.11.2003
... uważa także, iż ich zwierzchnicy rozumieją i doceniają rolę działu PR w firmie. Nie zgodziło się z tym stwierdzeniem 12% ankietowanych. Nadspodziewanie ... współpracy (21%) oraz Konkurencyjne wynagrodzenie (17%). Najmniejsze znaczenie przy wyborze agencji PR ma według badanych Kilkuletni staż agencji na rynku (istotny dla 14%), Ciekawa prezentacja ...
Tematy: public relations, pr -
Nowy serwis o PR
11:23 22.04.2003
Bezpłatny serwis poświęcony public relations, reklamie, marketingowi, internetowi i dziennikarstwu wizerunek.com udostępniły wspólnie agencja PR goodrelations i firma internetowa net4biz. "Chcemy, by nasz serwis pomagał studentom w zdobywaniu wiedzy, a jednocześnie, aby nasi potencjalni klienci mogli poznać nas z ...
Tematy: pr, wizerunek.com