reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
00:40 19.01.2014
Wydatki reklamowe w 2014 powinny wzrosnąć po raz pierwszy od 3 lat – oceniają analitycy domu mediowego Equinox Polska. Chociaż reklamodawcy nadal będą ostrożnie przyglądać się czynnikom gospodarczym i całemu rynkowi, jest szansa na realny wzrost rynku reklamowego. Najwięcej - około 10 % - zyska w tym roku Internet. Jak podkreśla Jakub Potrzebowski ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Reklama online, którą odbiorca polubi
10:12 27.12.2013
... Google wprowadził twarde standardy w reklamie towarzyszącej treściom wideo na YouTube. Stąd też w przeglądarce, wyszukiwarce albo serwisie pocztowym pojawia się nam reklama, której treść ma znajomy kontekst – wprost bowiem może nawiązywać do tematu, których jeszcze wczoraj poszukiwaliśmy w Internecie. Można bowiem dobrze komunikować ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa -
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
00:33 21.12.2013
... postawił na promocję w stacjach telewizyjnych. W badanym okresie jego łączny budżet wyniósł cennikowo ponad 53 mln zł, a najczęściej emitowaną kreacją była reklama "Rozmów bez limitu" z akcją toczącą się w windzie pełnej pasażerów. Tym samym marka T-Mobile znalazła się na szczycie rankingu brandów, na ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki reklamowe w odwrocie
12:04 04.12.2013
... mają wprost proporcjonalne przełożenie na zainteresowanie internautów. Najlepiej obrazuje to przypadek ubezpieczycieli takich jak Axa, Liberty Direct, czy Proama, których reklama pomimo wysokich wydatków (między 17-21 tys. zł) przeszła bez echa (mniej niż 5000 publikacji). Największe wydatki na reklamę poniosło PZU ...
Tematy: wydatki na reklamę, wydatki na reklamę online, reklama, reklama internetowa -
Marketing internetowy - reklama natywna
09:37 07.11.2013
... oznaczone jako „promowane”, to są często czytane. Innego rodzaju typ reklamy natywnej to przypięte posty i rekomendacje Spotlight w serwisie Tumblr. Reklama natywna a etyka Reklama natywna ma być bardzo mocno zintegrowana z treściami opublikowanymi na danej stronie. Jednak, co wynika z kodeksu reklamy, treści promocyjne prezentowane ...
Tematy: reklama natywna, reklama, reklama internetowa, marketing internetowy -
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
10:39 02.10.2013
... reklamy zachodzą dynamiczne zmiany – dwucyfrowy spadek odnotowały wydatki na display, jego kosztem zyskują natomiast reklama video, traktowana coraz częściej jako przedłużenie kampanii telewizyjnych, social media oraz reklama w wyszukiwarkach. Nie zmieniają się także czerwcowe prognozy ZenithOptimedia dotyczące wartości wydatków na reklamę w prasie ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Branża deweloperska a reklama w Internecie
10:07 01.10.2013
W ostatnim kwartale dużo się mówi o odbiciu branży deweloperskiej od przysłowiowego dna. Dane z rynku mieszkaniowego w Polsce napawają deweloperów optymizmem na przyszłość. Liczą oni na to, że Polacy chętniej zaczną zaciągać kredyty i kupować domy i mieszkania. Budownictwo mieszkaniowe powoli zmierza w dobrym kierunku, pojawia się więc pytanie, ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
13:54 27.09.2013
W ciągu 7 miesięcy 2013 roku wydatki reklamowe producentów kawy były prawie 5-krotnie większe od herbaty. To znaczna zmiana w stosunku do 2012 gdy różnica ta wynosiła 1,5 razy. Łącznie wydatki sektora napojów ciepłych (kawa i herbata) wzrosły w tym roku o 14% i zamknęły się kwotą absolutną 153,2 mln zł. To wyniki najnowszych badań domu mediowego ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
13:48 13.09.2013
Z danych reklamowych admonit wynika, że sieci komórkowe od początku 2013 roku wydały na reklamę około 800 mln złotych. Z tego prawie 40 proc. to wydatki poniesione przez Grupę Orange. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych oraz ich wydatki reklamowe. Zaskoczyła sytuacja najnowszych na rynku marek ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Dynamiczny remarketing
12:49 06.09.2013
... tych samych butów lub tańszego modelu. Z kolei osobie, która zakupiła buty w e-sklepie, wyświetli się reklama produktów komplementarnych, np. preparatu do konserwacji obuwia czy rajstop. Tak spersonalizowana reklama jest dla użytkownika bardziej dostrzegalna i znosi tzw. ślepotę banerową, tak często występującą w przypadku tradycyjnych reklam ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w sieci, reklama online, remarketing
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- sztuczna inteligencja
- biura podróży
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe