eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama internetowa

reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne

  • Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009

    Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009

    01:10 09.11.2009

    ... różnych form reklamy w wyszukiwarkach (SEM). Z segmentu SEM pochodziło 25% tegorocznych przychodów reklamowych online (w I połowie 2008 roku było to 21%). Reklama graficzna (display) pozostaje wciąż najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą prawie 50% przychodów z działań reklamowych online. W ramach tej kategorii wciąż dominują ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Wydatki na reklamę online wzrosną

    Wydatki na reklamę online wzrosną

    09:51 02.11.2009

    Barometr IAB to nowe badanie rynku zainicjowane przez Związek Pracodawców Branży Interaktywnej Interactive Advertising Bureau Polska. Wnioski z pierwszej edycji badania są bardzo obiecujące dla branży reklamy interaktywnej. Co najistotniejsze - widać wyraźne zwiększenie zainteresowania reklamą w Internecie kosztem pozostałych kanałów ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, Barometr IAB
  • MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana

    MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana

    08:23 21.10.2009

    ... być opłakane. Specjaliści od marketingu wyszukiwarkowego zgodnie twierdzą, że stronom, które nie spełniają standardów nie pomoże w zwiększeniu sprzedaży nawet najlepsza reklama. Prędzej czy później klient przekona się, że należy wyszukiwarki traktować poważnie, i że powiedzenie „nie ma cię w Internecie, nie istniejesz” jest ...

    Tematy: SEM, reklama internetowa, reklama w internecie, Search Engine Marketing
  • Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    01:10 17.09.2009

    ... Marketing znaczył tyle samo co reklama (i kreowanie marki). Reklama apelowała do masowego odbiorcy. Reklama polegała na przeszkadzaniu ludziom tak, aby skierowali swoją uwagę na jej przekaz. Reklama była jednokierunkowa: od firmy do konsumenta. Reklama polegała wyłącznie na sprzedaży produktu. Reklama była oparta na kampaniach o ograniczonym ...

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama
  • Google: nowy model rzeczywistości?

    Google: nowy model rzeczywistości?

    01:10 11.09.2009

    ... „Co na to Google?” (Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2009). Autor stara się dowieść, że Google to nie tylko amerykańska firma internetowa, to nie tylko produkt tej firmy, czyli najsłynniejsza na świecie wyszukiwarka, lecz także nowy model rzeczywistości. Według Jarvisa nie moglibyśmy ...

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama w sieci, reklama telewizyjna, reklama internetowa
  • Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci

    Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci

    09:57 24.08.2009

    ... reklama okazuje się nie tylko chybioną inwestycją, lecz strzałem we własne kolano. Z innych badań firmy Gemius wiadomo, że coraz bardziej doświadczeni i świadomi użytkownicy sieci wyposażają przeglądarki w oprogramowanie filtrujące”, powiedział Wojciech Ciemniewski, Młodszy Badacz w Gemius SA. Źródła sympatii i niechęci Reklama internetowa ...

    Tematy: reklama w internecie, reklama online, reklama w sieci, stosunek do reklamy
  • Rozliczenie reklamy: jaki model wybrać?

    Rozliczenie reklamy: jaki model wybrać?

    05:45 12.08.2009

    ... . Ze strony reklamodawcy to najskuteczniejszy model, który nie tylko dostarcza wiarygodnych danych, ale również bez większych rozmyśleń pomaga zadecydować czy reklama jest efektywna czy nie. Tu nie tylko płaci się za działanie użytkownika. Tu płaci się przede wszystkim za konkretną konwersję ...

    Tematy: rozliczenie reklamy, reklama online, reklama internetowa, kampanie reklamowe
  • Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?

    Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?

    12:21 03.08.2009

    ... przede wszystkim sami reklamodawcy - przyznaje Krzysztof Przybyłowski, prezes CAM Media. - Reklama jest wydatkiem, który może być łatwo ograniczony w trudnych momentach działalności ... reklamom buduje swoją markę. Bardzo ważne jest zatem, aby reklama jak najpełniej oddawała rzeczywistość – mówi Małgorzata Kędzierska, Analityk Rynku Nieruchomości ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, budżet reklamowy, reklama w sieci
  • Reklama w Internecie efektywna po 18:00

    Reklama w Internecie efektywna po 18:00

    11:43 15.05.2009

    ... , że większość respondentów zwraca większą uwagę na reklamy podczas dokonywania zakupów internetowych (33%) oraz korzystania z wyszukiwarek internetowych (29%). Dla porównania reklama w serwisach społecznościowych czy w poczcie nie jest aż tak chętnie oglądana – jedynie co piąty pytany zwraca uwagę na reklamę na tego ...

    Tematy: reklama w internecie, badania internautów, reklama internetowa, efektywna reklama
  • Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana

    Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana

    11:51 13.05.2009

    ... serwisów na odpowiednim poziomie. Rachunek ekonomiczny jest prosty. Aby strona internetowa była rentowna, musi generować oczekiwany przychód. Z racji, że dostęp do większości ... praktyk dla serwisów emitujących reklamy Zadbaj, aby reklama była targetowana i limitowana. Należy zadbać o to, aby reklama była skierowana tylko do ściśle określonej grupy ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online

poprzednia  

1 ... 10 ... 19 20 21 ... 28

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: