reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
00:06 09.08.2007
... w wyszukiwarkach, a także możliwość stałego monitorowania rezultatów kampanii oraz dotarcia do właściwego grona odbiorców. Istotną częścią rynku SEM staje się również reklama na stronach niezależnych witryn i serwisów zrzeszonych w sieciach kontekstowych prowadzonych przez największe portale i sieci reklamowe. W Polsce rozwija się ona od niedawna ...
Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama w internecie -
Google tworzy "AdSense for Games"
10:38 24.07.2007
Google robi użytek ze swoich ostatnich inwestycji. Dzięki dwóm firmom zajmującym się reklamami w grach, Massive i AdSpace, pewnie wkracza na kolejny rynek. Internetowy gigant nie zamierza stworzyć nowej konsoli, ani własnych gier. Pracuje za to nad nowym systemem "AdSense for Games". Świat gier od dawna kusił Google, który postrzega grę jako ...
Tematy: Google, Google AdSense, Google AdSense for Games, gry komputerowe -
Program Print Ads od Google
01:22 23.07.2007
Google wprowadził rozszerzenie AdWords o nazwie Print Ads. Pozwoli ono ogłoszeniodawcom na umieszczanie anonsów w 225 gazetach, skupiających połowę czytelników prasy w Stanach Zjednoczonych. Program pozwoli klientom Google AdWords na umieszczanie ogłoszeń w prasie drukowanej w ten sam sposób, jak odbywa się to w przypadku stron internetowych. ...
Tematy: Google, Google AdWords, Google Print Ads, reklama w prasie -
Blogi internetowe i płatne komentarze
00:22 14.07.2007
Serwis Buy Blog Comments oferuje możliwość nabycia wysokiej jakości komentarza na blogu za jedyne 20 centów. Nowa forma marketingu już wzbudza kontrowersje. Takie komentarze to po prostu spam, mogą zawierać nie tylko linki do stron promujących neutralne produkty, ale także np. do stron pornograficznych. Sprzedaż komentarzy na blogach może ...
Tematy: Buy Blog Comments, blogi, marketing internetowy, reklama internetowa -
IAB: reklama online w USA bije rekordy
00:20 27.05.2007
... o 35 proc. wyższy niż w tym samym okresie 2005 r. Kategoriami, które generują największy zysk jest reklama konsumencka (stanowiła 52 proc. całkowitych dochodów z reklamy internetowej), reklama usług finansowych (16 proc.) i reklama sprzętu komputerowego (10 proc.). Zysk z reklamy online stanowił ok. 5,9 proc. całkowitego zysku z reklam w USA ...
Tematy: rynek reklamy internetowej, wydatki na reklamę, reklama internetowa -
comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu
01:58 21.05.2007
Odbiorcy podcastingu stanowią znakomity target dla marketerów - wynika z badań comScore. Badania przeprowadzone przez comScore i Ad Infuse w 2006 r. pokazują, że największą grupę odbiorców podcastów stanowią mężczyźni w wieku 18-24 lata (63 proc.). W tym czasie kobiety z tej samej grupy wiekowej stanowiły jedynie 37 proc. odbiorców podcastów. ...
Tematy: podcasting, podcasty, badania internautów, reklama internetowa -
Reklama: prasa + internet = sukces
00:57 27.03.2007
... o reklamowanym produkcie czy marce. Z najnowszych badań BIGResearch wynika, że 47,2 proc. użytkowników do takich poszukiwań motywuje reklama danego produktu w magazynie, 42,3 proc. - reklama w gazetach codziennych, 42,8 proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie. Internauci najczęściej wyszukują ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, reklama -
Polski rynek reklamy 2007-2009
01:43 05.03.2007
... % w porównaniu z rokiem poprzednim. Obniżyła się dynamika wzrostu na rynku reklamy prasowej i wyniosła 5,5%. Na dynamice całego rynku zawyżyła po raz kolejny reklama internetowa, która odnotowała wzrost aż o 54% w ujęciu rok do roku. Sytuacja gospodarcza pozwala na optymistyczne prognozy rozwoju rynku reklamy. Rok 2006 ...
Tematy: rynek reklamy, reklama internetowa, reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Skuteczna reklama wirusowa
00:04 04.03.2007
Marketerzy, którzy chcą wykorzystać fenomen viralów, powinni zadbać o to, aby były one zabawne i szokujące. Inaczej nie przyciągną uwagi użytkowników - radzi firma badawcza Millward Brown. MB przeprowadziła badanie mające wykazać dlaczego konkretne przekazy krążą w sieci częściej niż inne. Wzięło w nim udział 3 tys. brytyjskich konsumentów, którzy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, marketing wirusowy -
Google testuje in-stream
00:04 01.01.2007
Google testuje reklamy typu in-stream w celu stworzenia systemu podobnego do AdSense, który dawałby reklamodawcom możliwość zamieszczanie krótkich spotów reklamowych na dopasowanych pod względem treści i targetu witrynach internetowych. Niedawno Google zdecydował się na emisję 15-sekundowych reklam oferty firmy ubezpieczeniowej Allstate ...
Tematy: Google, in-stream, reklama internetowa, AdSense
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- sztuczna inteligencja
- biura podróży
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe