reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
15:29 03.12.2015
Z analizy IMM publikacji na temat branży finansowej w III kwartale 2015 wynika, że we wszystkich mediach ukazało się ponad 202 tysiące wzmianek o łącznej wartości AVE ponad 710 mln złotych. Ciepłe miesiące lata zachęcały do aktywności fizycznej, co tradycyjnie już wykorzystał największy polski ubezpieczyciel PZU przy organizacji maratonów. Banki ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
11:36 18.11.2015
... inwestycji w promocję online jak i przesunięcie budżetów do kanałów nie monitorowanych. Reklama zewnętrzna zanotowała 14% wzrost inwestycji w porównaniu do trzeciego kwartału poprzedniego ... 50% więcej niż w 2014 – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Reklama w magazynach to głównie promocja produktów w czasopismach branżowych, takich jak ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, sektor FMCG -
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.
12:10 16.10.2015
... na portalach: Wp.pl, Onet.pl i O2.pl. Zaraz za nimi uplasował się Pudelek.pl wyprzedzając Gazeta.pl. 8% budżetów pochłonęła reklama outdoorowa, która kosztowała w sumie prawie 8 milionów. W tym przypadku widać niewielki – 8% wzrost. Po 2% firmy zainwestowały w takie kanały jak gazety, kino i radio ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa -
Branża motoryzacyjna nie żałuje na reklamę
11:35 30.09.2015
... wyniki świadczyły o 18-procentowym wzroście względem analogicznego okresu roku poprzedniego. Wraz ze sprzedażą rosną nakłady na reklamę samochodów. Największe wydatki generuje reklama internetowa. Gdyby koszty reklamy przeliczać na jedno sprzedane auto, to okaże się, że najdroższą promocję ma Infinity - to aż 30 ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama, branża motoryzacyjna, reklama samochodu -
Branża turystyczna a wydatki na reklamę I poł. 2015
00:41 20.09.2015
... , gdzie w pierwszej połowie 2015 roku ulokowały 37% swoich budżetów marketingowych. Reklama w tym kanale kosztowała je ponad 43 miliony zł (I – VI 2015 r, źródło: ... lotnicze – „Kaleidoscope” i „Wizz”. 7% budżetów – 8,5 miliona złotych - pochłonęła reklama zewnętrzna. Ponad 4,5 miliona kosztowała promocja w kinach (4% wydatków całej kategorii), ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża turystyczna -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
12:14 11.09.2015
Rozwijanie horyzontów, spełnianie marzeń oraz mądre wybory – na takie przekazy promocyjne postawiły banki i instytucje finansowe w II kwartale 2015 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji badającej emisje i wydatki reklamowe w mediach, reklamodawcy z branży finansowej wydali na promocję 437 milionów złotych. Oznacza to utrzymanie budżetów ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
13:39 22.07.2015
... styczeń – marzec 2014 o 2%. 19% nakładów – ponad 50 milionów złotych – kosztowała sektor reklama radiowa. Ich wysokość wzrosła o 37% w stosunku do IV kwartału 2014 roku ... kampaniach wykorzystywano portale horyzontalne – Onet.pl, Wp.pl i Gazeta.pl. Reklama w magazynach kosztowała ponad 21 milionów (8% całości), a w gazetach ponad 5 milionów (2%). ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Reklamy piwa I kw. 2015
15:30 11.05.2015
Instytut Monitorowania Mediów już po raz dziesiąty sprawdził, czy emitowane w naszym kraju reklamy piwa pozostają w zgodzie z Kodeksem Etyki Reklamy. Analizie poddanych zostało 148 nowych przekazów reklamowych, które pojawiły się w trzech pierwszych miesiącach bieżącego roku, czyli w okresie bezpośrednio poprzedzającym tegoroczny sezon piwny. ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
11:34 08.05.2015
... na niezależność!”. Natomiast w najdroższą reklamę (8,9 mln zł za emisję) zainwestowała Grupa Orange. Reklama rozpoczynająca się od słów „Przepraszam, a nie wiedzą Panowie gdzie tu jest...” dotyczy ... 240,7 mln złotych. Reklamy na falach eteru kosztowały ok. 38,6 mln, zaś reklama drukowana 21,4 mln zł. Głos czy obraz? Polsat po raz kolejny okazał się ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Reklama osobista – zabójca spamu
12:59 29.04.2015
... platformy e-commerce informacje na nasz temat trafiają do reklamodawców. Tradycyjna reklama internetowa wyświetlana jest zazwyczaj każdemu użytkownikowi sieci. Inaczej jest ... które wymieniają się informacjami na nasz temat, a skutkiem tej transakcji jest reklama odzwierciedlająca nasze zainteresowania. Są to: reklamodawca, który zleca daną reklamę ...
Tematy: reklama osobista, programmatic marketing, pliki cookies, marketing online
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- ataki hakerów
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- cyberataki
- monitoring mediów
- deweloperzy