reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców
10:41 17.08.2007
71 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat spędza czas w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych. Blisko 40 proc. respondentów, odwiedzających te miejsca, przyznało, że rejestruje zamieszczone wewnątrz nich reklamy - wynika z najnowszych badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor), które na zlecenie agencji Polonia Indoor ...
Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów -
Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki
00:08 11.08.2007
... wpływa na rozpoznawalność i ocenę samej reklamy, które zwiększyły się odpowiednio o 41 i 69 proc. Niezależnie od tego, jakich kategorii produktów dotyczy reklama w podobny sposób motywuje do zakupów. Reklamy z dziedziny motoryzacji zwiększyły liczbę decyzji o zakupie produktu o 69 proc., a z dziedziny technologii o 70 proc ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, advergaming, gry komputerowe -
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
12:03 31.07.2007
Second Life to nie tylko świat awatarów. Możemy w nim spotkać rzeczywiste firmy, które zdecydowały się i tam zaistnieć, wietrząc zysk. Ich marketerzy są w awangardzie, skoro wirtualny świat przenika do prawdziwego życia - czemu nie odwrotnie. Hiroyashi Koba z Second Life budzi się zwykle po 22:00. Zaraz po przebudzeniu wygląda przez okno – widok z ...
Tematy: Second Life, świat wirtualny, gry online, gry komputerowe -
Reklama w grach komputerowych
01:09 08.07.2007
... taką formę promocji muszą jednak pamiętać, że format reklamy, który sprawdza się w telewizji czy w internecie może nie sprawdzić się w grze. Reklama w grze musi być innowacyjna i tak oryginalna, jak sama gra.
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, advergaming, gry komputerowe -
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
11:48 25.04.2007
... także dokładnie zmierzyć efekty mobilnej kampanii reklamowej. Spotler jako kreacja wizerunkowa Reklama tego typu wyświetla się jako statyczna lub animowana grafika na ... pozyskiwaniem bezpośrednich kontaktów z konsumentami i sprzedażą swoich produktów lub usług. Reklama tego rodzaju składa się z trzech elementów: grafiki, krótkiego tekstu reklamowego ...
Tematy: spotler, reklamy w telefonie komórkowym, reklama w komórce, reklama -
Reklama: prasa + internet = sukces
00:57 27.03.2007
... o reklamowanym produkcie czy marce. Z najnowszych badań BIGResearch wynika, że 47,2 proc. użytkowników do takich poszukiwań motywuje reklama danego produktu w magazynie, 42,3 proc. - reklama w gazetach codziennych, 42,8 proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie. Internauci najczęściej wyszukują ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, reklama -
Jaka reklama działa na matki?
01:20 16.11.2006
Zaledwie 20 proc. matek uważa, że reklamodawcy skutecznie do nich docierają ze swoimi przekazami. Okazuje się że podczas podejmowania decyzji zakupowych, większość z nich najchętniej korzysta z rekomendacji i informacji innych mam. 70 proc. matek uważa, iż reklamy nie są adresowane do nich, a 30 proc. podkreśla, że niektóre nawet je obrażają, ...
Tematy: ciąża, matki, preferencje zakupowe, reklama -
Radio - kolejny cel Google
00:05 10.11.2006
Rozszerzając swoją działalność w mediach offline, internetowy gigant zamierza dotrzeć do radia. Do końca roku Google rozpocznie testową transmisję reklam poprzez ten kanał - zapowiedział rzecznik koncernu, Michael Mayzel. Reklamodawcy będą mogli zgłosić swoją reklamę do transmisji w wybranym radiu poprzez internetowy system AdWords. Google ...
Tematy: radio, Google, reklama, reklama radiowa -
Reklama prasowa przez Google
00:49 08.11.2006
Google zamierza w tym tygodniu wprowadzić usługę umożliwiającą zakup miejsca reklamowego w ponad pięćdziesięciu dziennikach. Ruch ten wpisuje się w ostatnie wysiłki koncernu, zmierzające do pośredniczenia w sprzedaży reklam również w mediach offline. Przez trzy miesiące testowe usługa Google dostępna będzie dla ponad stu reklamodawców, którzy będą ...
Tematy: reklama, Google, reklama w prasie, prasa -
Skuteczna kampania reklamowa
11:09 11.10.2006
... decyzje zakupowe i pod wpływem jakich czynników. Wszystkie te działania sprawiają, że reklama wychodzi poza przysłowiowe pudełko telewizora, docierając do konsumenta na ... komunikacji wypadają na tym tle o wiele słabiej. Reklama w dziennikach, podobnie jak w magazynach, dociera do ok. 30 proc. Reklama w internecie, podobnie jak outdoor czy transport ...
Tematy: kampanie reklamowe, reklamy telewizyjne, marketing i reklama, nośniki reklamy
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- ataki hakerów
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- cyberataki
- monitoring mediów
- deweloperzy