telekomunikacja polska - wiadomości i porady tematyczne
-
Szczegółowe rachunki obowiązkowe
11:41 29.07.2005
Telekomunikacja Polska ma obowiązek dostarczania abonentom razem z fakturami szczegółowego wykazu wykonanych usług telekomunikacyjnych - uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Postępowanie w tej sprawie zostało ...
Tematy: rachunki telefoniczne, TP, tpsa, UOKiK -
TP znów pod lupą UOKiK
00:41 19.07.2005
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdzi, czy Telekomunikacja Polska nie nadużyła swojej pozycji rynkowej oferując abonentom niekorzystny plan taryfowy. Wyjaśni to wszczęte postępowanie antymonopolowe. UOKiK zbada czy Telekomunikacja Polska oferując klientom w ramach Planu Socjalnego niższy abonament wymagała od nich pisemnego zobowiązania ...
Tematy: TP, telekomunikacja polska, tpsa, UOKiK -
Nowe plany TP dla firm
00:02 21.05.2005
Wczoraj Telekomunikacja Polska wprowadziła do oferty dwa nowe, rozliczane sekundowo plany taryfowe: uniwersalny tp biznes profit oraz jedna stawka tp biznes profit. W obu ...
Tematy: plany taryfowe, TP, usługi dla firm, telekomunikacja polska -
Audytor zbada sprawozdanie TP S.A.
12:51 19.05.2005
Działając na podstawie art. 53 ust. 6 ustawy Prawo telekomunikacyjne, po przeprowadzeniu postępowania konkursowego, Prezes Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty powołał spółkę audytorską Ernst & Young Audit do zbadania sprawozdania Telekomunikacji Polskiej S.A. za 2004r. Ernst & Young Audit przeprowadzi badanie rocznego sprawozdania TP S.A. z ...
Tematy: telekomunikacja polska, TP S.A., sprawozdanie finansowe, URTiP -
Koniec protestu głodowego w TP
00:09 16.04.2005
Związkowcy uczestniczący w proteście w siedzibie TP w Warszawie oraz placówce we Wrocławiu zakończyli głodówkę i opuścili budynki. Jednocześnie protestujące związki zawodowe zapowiedziały przystąpienie do rozmów z Zarządem Firmy, które są zaplanowane na 18 kwietnia br. Nie oznacza to jednak odstąpienia od przeprowadzenia procesu zwolnień grupowych ...
Tematy: TP SA, strajk głodowy, redukcja zatrudnienia, telekomunikacja polska -
4,2 mln PLN kary dla TP S.A.
13:18 14.04.2005
... spółka nie wywiązała się z nakazu UOKiK - stwierdził Cezary Balasiński. W kwietniu 2004 roku Urząd uznał, że nieprawidłowości, jakich dopuściła się Telekomunikacja Polska przy uruchamianiu nowego systemu zarządzania relacjami z abonentami (którego podstawę stanowi tzw. „Błękitna Linia”) naruszają zbiorowe interesy konsumentów i nakazał wprowadzenie ...
Tematy: TP SA, telekomunikacja polska, kary, Błękitna Linia -
Mniejsze zwolnienia w TP SA
13:54 08.04.2005
Po trzech tygodniach konsultacji Zarządu TP ze związkami zawodowymi doszło do porozumienia. Ostatecznie zwolnieniami grupowymi będzie objętych ponad 600 pracowników mniej, niż pierwotnie planowano, a średnia wartość wypłacanych odszkodowań i odpraw wyniesie średnio ok. 50 tys. zł na osobę. Prezes Zarządu TP Marek Józefiak podpisał w środę ...
Tematy: zwolnienia grupowe, TP SA, redukcja zatrudnienia, telekomunikacja polska -
Zwolnienia grupowe w TP SA
00:08 12.03.2005
Telekomunikacja Polska poinformowała Urząd Pracy i związki zawodowe o rozpoczęciu procedury zwolnień grupowych, a także zaproponowała treść projektu porozumienia w tej sprawie. Negocjacje będą odbywać się tak często, jak będą tego oczekiwać związki zawodowe. Zgodnie z obowiązującym prawem Telekomunikacja Polska wysłała dziś stosowne zawiadomienia ...
Tematy: zwolnienia grupowe, TP SA, telekomunikacja polska, tpsa -
TPSA zarobiła 2,24 mld zł
00:04 11.02.2005
W 2004 r. przychody ze sprzedaży Telekomunikacji Polskiej, liczone według Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (MSR), wzrosły do 18,564 mld zł, z 18,287 mld rok wcześniej. Zysk netto Grupy TP zwiększył się zaś do 2,24 mld zł, z 724 mln w 2003 r. Zysk operacyjny TP wyniósł 3,5 mld zł, wobec 2,9 mld rok wcześniej. "Analizując wyniki za 2004 rok ...
Tematy: TPSA, wyniki finansowe, telekomunikacja polska, Grupa TP -
Automatyczna błękitna linia
09:59 01.02.2005
Od wczoraj klienci Telekomunikacji Polskiej z regionu krakowskiego mogą w ramach pilotażu korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię 9393. Dzięki niej, bez konieczności rozmowy z doradcą, sprawdzą m.in. wysokość ostatniego rachunku, saldo oraz otrzymają informacje o usługach i aktualnych promocjach. Wdrożenie systemu w całym kraju jest ...
Tematy: błękitna linia, tpsa, telekomunikacja polska