telewizja - wiadomości i porady tematyczne
-
Dzienniki telewizyjne XII 2008
00:05 01.02.2009
W grudniu twórcy serwisów informacyjnych najczęściej sięgali po tematy związane z polityką. Dziennikarze zastanawiali się m.in. nad szansami Radosława Sikorskiego w staraniach o fotel szefa NATO, komentowali częste weta prezydenta, z wielką wnikliwością przyglądali się pracom sejmu nad ustawą medialną. Dość często przywoływali temat ...
Tematy: monitoring mediów, media, telewizja, monitoring informacji -
Osoby starsze a telewizja 2008
13:16 21.01.2009
W 2008 roku osoby w wieku powyżej 65 roku życia spędziły przed telewizorem średnio 4 godziny i 44 minuty dziennie. W przypadku mężczyzn w tym wieku średni czas oglądania telewizji wyniósł 4 godziny 55 minut i był o ponad 18 minut dłuższy niż analogiczny wskaźnik dla kobiet (średnio 4 godziny 37 minut dziennie) - wynika z badania TNS OBOP. Według ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja -
Dzienniki telewizyjne XI 2008
11:15 29.12.2008
Analiza serwisów informacyjnych wykazała, że przodownikiem pod względem liczby poruszanych kwestii jest niezmiennie "Panorama". Dziennikarze TVP2 poruszyli aż 347 tematów. Stwierdzenie, który z programów zajął drugie miejsce nie jest już takie łatwe. Różnice pomiędzy liczbą podejmowanych przez magazyny informacyjne tematów są niewielkie. " ...
Tematy: monitoring mediów, media, telewizja, monitoring informacji -
Dzienniki telewizyjne X 2008
14:00 18.12.2008
W październiku liderem pod względem liczby poruszanych tematów jest "Panorama". Dziennikarze TVP2 zrealizowali aż 355 wątków. Na drugim miejscu uplasowały się "Wydarzenia" z liczbą 291 materiałów, na trzecim "Wiadomości", poruszając 278 spraw. Natomiast najmniejszą liczbę tematów, analogicznie do września, poruszyły "Fakty". Serwis TVN-u podjął ...
Tematy: monitoring mediów, media, telewizja, monitoring informacji -
Kultura w Polsce w 2007 r.
00:05 06.12.2008
... nowowprowadzonych do rozpowszechniania w kinach w 2007 r. dominowały filmy produkcji amerykańskiej (124 tytuły), które obejrzało łącznie 19,4 mln osób. RADIO I TELEWIZJA W 2007 r. audycje w programach ogólnopolskich i regionalnych nadawało 17 ośrodków regionalnych radiofonii publicznej oraz 16 oddziałów terenowych telewizji publicznej. Ponadto ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki -
Dziennik telewizyjny: co przyciąga widza?
13:18 11.11.2008
... informacyjnych. Dobór tematów jest zbliżony we wszystkich stacjach. Dominuje polityka i doniesienia o wypadkach i katastrofach. Zauważyć można również pewne różnice – telewizja publiczna w dziennikach informacyjnych więcej miejsca poświęca tematyce związanej z kulturą i sprawami dotyczącymi Kościoła. Z kolei dziennikarze TVN i Polsatu stawiają na ...
Tematy: monitoring mediów, media, telewizja, monitoring informacji -
Telewizja HD: FreeSat wzorem dla TVP
00:39 07.09.2008
... czasie zaistnieć nawet kilkaset kanałów telewizji cyfrowej wysokiej rozdzielczości (ang. high-definition – HD). Telewizja HD niezwykle dynamicznie rozwija się USA. W Europie Stany ... krajów, takich jak Polska, które zmagają się z wyzwaniami cyfryzacji. Droga telewizja Telewizja cyfrowa w Europie jest stosunkowo drogą rozrywką. Na taki stan ...
Tematy: telewizja, telewizja cyfrowa, TVP, rynek telewizyjny -
Telewizja: rosną oczekiwania Polaków
13:12 15.07.2008
... Internet w TV Ciekawe są wyniki dotyczące funkcji, jaką ma spełniać współczesna telewizja. Okazuje się, że Polakom marzy się bardziej nowoczesna i wszechstronna oferta. ... – tłumaczy Dwernicki. Według danych opublikowanych przez firmę analityczną Park Associates, tego typu telewizja staje się obecnie jednym z najszybciej rozwijających się mediów. ...
Tematy: telewizja, Preferencje telewizyjne, telewizja cyfrowa, badania telewidzów -
Rynek mediów i reklamy 2008-2012
01:37 25.06.2008
Do 2012 roku wartość globalnego rynku mediów i rozrywki sięgnie 2,2 biliona dolarów przewiduje raport "Global Entertainment and Media Outlook: 2008-2012" firmy PricewaterhouseCoopers. Szacuje się, iż wzrost polskiego rynku mediów i rozrywki wyniesie ponad 9 proc. i osiągnie wartość 14 225 mln dol. w 2012 r. Analitycy przewidują, że znaczący wpływ ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Weekendy majowe a telewizja 2008
01:25 31.05.2008
... r. - 7,1 mln osób. „Z analizy oglądalności telewizji podczas długich weekendów w ostatnich dwóch latach, pomimo pewnych różnic zachodzących pomiędzy nimi, należy wnioskować, że telewizja w dalszym ciągu jest dla Polaków silną alternatywą dla innych form spędzania wolego czasu” – komentuje Dariusz Rocki, Główny Specjalista ds. Obsługi ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja