telewizja - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklamy telewizyjne już nie ryczą
23:48 17.03.2015
Głośność bloków reklamowych w większości stacji telewizyjnych mieści się w normach - wynika z monitoringu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. KRRiT sprawdziła poziom głośności audycji, reklam i telesprzedaży 50 nadawców telewizyjnych. Wyniki monitoringu wykazały, że nadawcy podjęli działania w celu spełnienia wymagań KRRiT, według których poziom ...
Tematy: telewizja, reklama, reklama telewizyjna, KRRiT -
TVN w rękach Scripps Networks Interactive
11:21 16.03.2015
TVN sprzedany – zgodnie z poniedziałkową informacją, Scripps Networks Interactive zawarła umowę nabycia 52.7% akcji spółki. Cena? 584 miliony Euro. W ten sposób Scripps Networks, dostarczający treści lifestylowe i rozrywkowe do ponad 220 mln odbiorców na całym świecie, stawia kolejny krok na drodze europejskiej ekspansji. Spółka Scripps Networks ...
Tematy: Scripps Networks Interactive, TVN, przejęcie TVN, stacje telewizyjne -
Najbardziej dochodowe polskie seriale: zwycięża "Na Wspólnej"
12:24 04.03.2015
Przychody, jakie najpopularniejsze polskie seriale wygenerowały w ostatnich dziesięciu latach można liczyć w miliardach złotych. Okazuje się, że największy udział w ich wypracowaniu miało TVN-owskie "Na Wspólnej" oraz "Pierwsza Miłość", którą oglądać mogą widzowie Polsatu. Te dwie produkcje zarobiły dla swoich stacji ponad 4 miliardy złotych, a ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Małaszyński najpopularniejszy, Żmijewski najdroższy
16:04 13.02.2015
Paweł Małaszyński, Jakub Wesołowski oraz Artur Żmijewski to zdaniem czytelniczek portalu Polki.pl czołówka najbardziej lubianych i najprzystojniejszych polskich aktorów serialowych 2014. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” postanowi sprawdzić, jak bardzo ich obecność zaznacza się w mediach. Z opublikowanego raportu wynika, że topowa "10" polskich ...
Tematy: monitoring mediów, aktorzy, prasa, internet -
Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań
00:45 11.02.2015
Jakub Borowski z Credit Agricole został najbardziej medialnym głównym ekonomistą ubiegłego roku. Na jego wypowiedzi dziennikarze prasy, radia i telewizji powoływali się aż 657 razy. Na drugiej pozycji, z dużą stratą do lidera, reprezentująca Bank Pocztowy Monika Kurtek. Analiza „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” dowiodła, że w minionym roku ...
Tematy: monitoring mediów, media, prasa, media -
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
15:53 04.02.2015
... gazety i czasopisma, gry wideo, film, książki, muzyce, sztuki sceniczne i wizualne, telewizja, radio oraz reklama. - Kultura i sztuka mogą odegrać kluczową rolę w uzdrowieniu ... Modern (5,3 miliona zwiedzających) na czele. Ostatnim segmentem na podium jest telewizja. Co prawda w wyniku kryzysu spadły bezpośrednie przychody z reklam, ale prawie 2% ...
Tematy: Kultura i sztuka, sztuki wizualne, branża kreatywna, reklama -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
11:48 03.02.2015
Synchronizacja z drugim ekranem jako źródło większej kontroli w reklamie multiscreen, przełamanie ograniczeń mediów społecznościowych i technologii mobilnych, redukcja zasobów Big Data, ekspansja platform mikrowideo, ewolucja systemów programmatic to tylko niektóre z najbardziej aktualnych trendów, które zdaniem ekspertów Millward Brown zagoszczą ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet -
Jak telewizja dzieli internautów
10:49 02.02.2015
... 22% wśród aktywnych internautów). To grupa, która content video odbiera przede wszystkim w tradycyjny sposób poprzez telewizor, a internet wykorzystuje w ograniczonym stopniu. „Telewizja i internet coraz bardziej się zazębiają. Rośnie liczba nadajników, którymi udostępniane są treści telewizyjne. W Polsce wzrasta także popularność smart TV, pojawia ...
Tematy: telewizja online, oglądalność telewizji, telewizja, multiscreening -
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.
16:50 29.01.2015
Michał Cholewiński, Dagmara Kaczmarek–Szałkow, Joanna Kryńska, Krzysztof Górlicki oraz Igor Sokołowski czyli prowadzący w TVN 24 „Dzień na Żywo” to najbardziej "dochodowi" dziennikarze publicystyczni ubiegłego roku - wynika z najnowszego raportu sporządzonego przez dom mediowy Lowe Media. Na kolejnych pozycjach uplasowali się m.in. gospodarze ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Multiscreening w popularnych talent shows
12:49 12.12.2014
Multiscreening to nadal niezgłębiony w pełni obszar, na który użytkownicy nowych technologii wkraczają chętnie, a nieco ostrożniej czyni to szeroko pojęta branża komunikacyjna. Do kogo docierać i gdzie szukać multi-ekranowych odbiorców komunikatów reklamowych, czy PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów, obejmujący zarówno nowe ...
Tematy: multiscreening, IMM, monitoring mediów, talent show