analiza mediów - wiadomości i porady tematyczne
-
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2012
13:24 30.08.2012
... podobnie jak Rodziną Karkosików (blisko 95 proc.). Właściciel Telewizji Polsat w podobnym stopniu był obecny w obu typach mediów. Z podsumowania agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wynika, że medialność najbogatszych spadła w porównaniu z rokiem poprzednim. W lipcu 2011 na temat pierwszej dziesiątki najzamożniejszych opublikowano ...
Tematy: media, telewizja, prasa, Internet -
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2011
00:16 11.09.2011
... od posunięć wszechobecnych polityków? Jak czytamy w raporcie, zdecydowanym liderem mediów w lipcu był Zygmunt Solorz-Żak. Na temat właściciela Polsatu pojawiły ... Całości przekazu. Artykuły pojawiały się głownie w kontekście Zygmunta Solorza-Żaka i Jana Kulczyka. Analiza wykazała, że w lipcu najmniej liczną grupę informacji stanowiły notki. W lipcu, ...
Tematy: media, telewizja, prasa, Internet -
Media a polska prezydencja w UE
10:26 12.08.2011
... prezydencji aż 821 razy - podała agencja informacyjna "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Zdecydowanie największy udział miały w tym wyniku portale internetowe. Opinię ... . Na potrzeby raportu „Polska Prezydencja w UE” analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przebadali materiały pochodzące z monitoringu ponad 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej ...
Tematy: media, telewizja, Internet, monitoring mediów -
Telewizyjne serwisy informacyjne VI 2011
00:16 08.08.2011
... nieuka”. Informacje o badaniu Analiza głównych wydań dzienników informacyjnych przeprowadzona została na podstawie monitoringu „Faktów”, „Panoramy”, „Wiadomości” i „Wydarzeń”. Pod uwagę wzięto wszystkie materiały wyemitowane od 1 do 30 czerwca 2011 roku. Badanie „Cztery Stacje” prowadzone jest przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” cyklicznie od ...
Tematy: media, analiza mediów, telewizja, serwisy informacyjne -
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
13:46 07.04.2010
... ogólny adres biura. Analiza mediów dostarcza także informacji o planowanych kampaniach reklamowych i wprowadzanych na rynek produktach. Pozwala to działowi sprzedaży dostosować ofertę w ten sposób aby rozwiązała potencjalną potrzebę klienta. Dzięki zrozumieniu potrzeby, oferta firmy Y staje się bardziej konkurencyjna. Z mediów firma Y dowiaduje się ...
Tematy: monitoring mediów, monitoring informacji, analiza mediów, zarządzanie informacją