badania opinii społecznej - wiadomości i porady tematyczne
-
Polacy a przejęcia i fuzje w energetyce
09:55 09.09.2011
... wśród szeregowych pracowników firmy. Jednocześnie w opinii Polaków działania z kategorii fuzji i przejęć w sektorze ... uspokajać obawy rynku. W przeciwnym wypadku stronie społecznej i związkom zawodowym łatwiej grać na emocjach i straszyć ... Lenik, On Board PR Ecco Network. Jak pokazują badania w przypadku komunikowania fuzji i przejęć jesteśmy w pełni ...
Tematy: fuzje i przejęcia, przejęcia, rynek fuzji i przejęć, konsolidacja przedsiębiorstw -
Polacy najchętniej wybierają kursy językowe
13:21 08.09.2011
Mieszkańcy województw zachodniopomorskiego, lubuskiego i pomorskiego uczą się najchętniej - wynika z danych ESKK. Tuż za nimi znajdują się mazowieckie, kujawsko-pomorskie i dolnośląskie. Najmniejsze chęci do powiększania swoich kompetencji mają osoby mieszkające na Podkarpaciu, w Świętokrzyskiem i Podlasiu. Siedem na dziesięć osób sięga po kursy ...
Tematy: Polacy, badania opinii społecznej, kursy językowe, nauka języków obcych -
Niedoświadczenie a bezpieczeństwo na drodze
10:51 05.09.2011
... kierowca z małym doświadczeniem poprosił o pożyczenie auta, w ogromnej większości odmówilibyśmy. Grzechy główne niedoświadczonych kierowców Ankietowanych poproszono o wskazanie, które z obiegowych opinii o niedoświadczonych kierowcach uważają za prawdziwe. Co czwarty respondent twierdzi, że nie potrafią oni dostosować prędkości jazdy do warunków ...
Tematy: kierowcy, bezpieczna jazda, bezpieczeństwo na drodze, jazda samochodem -
Plany życiowe i marzenia Polaków
00:20 05.09.2011
... badanych (o 10 p.p. więcej niż w pierwszej edycji badania) deklaruje gotowość skorzystania z kredytu, gdyby miało to ułatwić realizację ważnego planu życiowego. Jednocześnie jedna czwarta internautów uważa, że banki obecnie mniej chętnie udzielają kredytów z powodu niestabilnej sytuacji ekonomicznej. W opinii 22 proc. badanych kredyty w bankach są ...
Tematy: Polacy, plany finansowe, marzewnia, spełnianie marzeń -
Samochody elektryczne coraz popularniejsze
10:01 09.05.2011
... zainteresowanie zakupem „zielonego samochodu” wymienione powyżej są stałe i raczej niezmienne. Pojawia się natomiast kolejne kryterium czyli trendy w cenach paliwa konwencjonalnego. Z badania wynika, że jeżeli cena paliwa przekroczy 2 euro za litr, wzrośnie liczba potencjalnych pierwszych nabywców samochodów elektrycznych z 53% do 71%. Dla ...
Tematy: motoryzacja, rynek samochodowy, samochody, samochody elektryczne -
Niepopularna bankowość mobilna
00:15 01.05.2011
... finansów, rośnie - wyjaśnia Mariusz Orczyk, dyrektor zarządzający w instytucie MANDS. Z badania wynika, że z bankowości mobilnej korzystają przede wszystkim osoby młode, ... konta przez telefon - komentuje Mariusz Orczyk. Informacje o badaniu Badanie opinii zostało zrealizowane na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie Polaków (800 wywiadów) 6 ...
Tematy: oferta banków, usługi bankowe, bankowość mobilna, bankowość internetowa -
Ile zarobiły spoty reklamowe z Mikołajem?
10:11 30.12.2010
W tym roku w okresie od 1 listopada do 26 grudnia w telewizji wyemitowano 19 773 spoty reklamowe, w których został wykorzystany motyw Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów prawie 64,5 mln PLN, poinformował TNS OBOP. Najwięcej, bo ponad 1500 spotów reklamowych z udziałem Mikołaja, wyemitował w tym okresie Polsat, ...
Tematy: media, telewizja, reklama, badania opinii społecznej -
Media społecznościowe a zachowania konsumentów
12:59 19.11.2010
... odczuciu ma miejsce właśnie na Facebooku. Jest to niezgodne z zasadą wolności, która ich zdaniem jest naczelną cechą mediów społecznościowych. Metodologia badania Omawiane jakościowe badanie mediów społecznościowych bazowało na celowo skonstruowanej prywatnej sieci kontaktów. Na jej podstawie przeprowadzono pogłębione dyskusje z setkami osób ...
Tematy: media społecznościowe, badania opinii społecznej, badania konsumentów, zachowania konsumentów -
Programy lojalnościowe zyskują popularność
00:03 10.10.2010
... Orlen program Vitay, a na trzecim kolejny debiutant w Polsce – Club Tesco. Z badania wynika, że programy lojalnościowe to wciąż domena stacji benzynowych oraz super- i ... próbie ludności Polski w wieku 15 - 49 lat (N=800). Próba do badania miała charakter losowo-kwotowy i była reprezentatywna ze względu na: wielkość miasta zamieszkania respondentów ...
Tematy: programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, program lojalnościowy -
Najpopularniejsze media na świecie
12:17 04.10.2010
... rozwiązania stały się szczególnie popularne w Niemczech, gdzie w porównaniu z poprzednią edycją badania liczba posiadaczy tego typu urządzeń podwoiła się. Stosunkowo ... znaczeniu kosztem tradycyjnych rozwiązań. Duże znaczenie telewizji potwierdza fakt, że w opinii konsumentów reklamy przekazywane tą drogą w największym stopniu kształtują ich decyzje ...
Tematy: media, telewizja, Internet, reklama