banki w sieci - wiadomości i porady tematyczne
-
Banki w sieci XI-XII 2013
12:32 04.03.2014
Banki mają problem ze swoim wizerunkiem w sieci. Klienci coraz rzadziej dyskutują o konkretnych ofertach marek, skupiając się na wytykaniu bankom wpadek oraz awarii – wynika z III edycji raportu „Banki w sieci ... wątków utworzonych w okresie 1- 30 listopada 2013 roku - dodaje. Banki często nie są postrzegane jako instytucje najwyższego zaufania. - ...
Tematy: banki, instytucje finansowe, bankowość online, e-banking -
Jak Google widzi banki?
11:02 20.11.2013
... znalazły się banki: BZ WBK, mBank, Citibank, Alior Bank oraz Getin Noble Bank. Podsumowanie Wyniki rankingu są zaskakujące. Najgorszy wizerunek w sieci WWW mają ... a zestawienie przygotowywane było od 25 września do 2 października br. Uwzględnione zostały w nim banki, które mają ogólnopolski zasięg, a ich oferta jest skierowana do klienta ...
Tematy: banki, instytucje finansowe, bankowość online, e-banking -
Social media: jak banki wykorzystują swoje kanały?
11:57 15.11.2013
... tylko 11% treści jest związanych z obsługą klienta. IRCenter przeprowadziło audyt social mediowych kanałów prowadzonych przez polskie banki. Postanowiliśmy przyjrzeć się różnym strategiom i najczęściej wybieranym przez banki celom komunikacyjnym. Ponieważ różne strategie wywołują różny poziom zaangażowania, nie chcieliśmy się ograniczyć do prostego ...
Tematy: banki, instytucje finansowe, bankowość online, e-banking -
Banki i produkty bankowe w mediach
13:14 31.10.2013
Średnio 764 informacje dziennie dotyczą banków – wynika z badania „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, w którym przeanalizowano publikacje na temat 23 marek banków i 11 produktów bankowych, które ukazały się we wrześniu br. Blisko 90 proc. publikowanych jest w internecie i social media. Pod lupę wzięto brandy, które znalazły się w sierpniowym ...
Tematy: banki, instytucje finansowe, bankowość online, e-banking -
Banki w sieci
00:40 18.08.2013
Banki wciąż rzadko wykorzystują potencjał internetu do budowania relacji z klientami. Pomimo że poprawia się ich wizerunek w sieci, to jedna trzecia nadal ma więcej negatywnych treści niż pozytywnych - wynika z II raportu "Banki w sieci" przygotowanego przez FFW Communication i Brand24. W kwietniu 2013 r. internauci najczęściej rozmawiali o mBanku, ...
Tematy: banki, instytucje finansowe, bankowość online, e-banking