branża motoryzacyjna - wiadomości i porady tematyczne
-
Sprzedaż samochodów IV 2005
00:01 09.05.2005
W kwietniu 2005 roku sprzedano w Polsce zaledwie 19 tys. 363 nowe samochody osobowe, o niemal 20 procent mniej niż w marcu, kiedy to sprzedaż wyniosła 23.949 sztuk, i o ponad 57 procent mniej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - donosi Instytut Samar w comiesięcznym raporcie. Wynik sprzedaży skumulowanej od początku roku wyniósł 85.380 ...
Tematy: sprzedaż samochodów osobowych, branża motoryzacyjna, samochody osobowe -
Reklama w motoryzacji III 2005
00:02 20.04.2005
W marcu wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły 64 mln 183 tys. zł - donosi Instytut Samar powołując się na dane firmy Expert-Monitor. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 44 mln 763 tys. zł. Większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła gazetom (23 mln 50 tys. zł ...
Tematy: reklama samochodów, branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę w motoryzacji -
Sprzedaż samochodów dostawczych
00:03 12.04.2005
W marcu sprzedaż samochodów dostawczych wyniosła 2.987 sztuk, o 22,77 procent więcej niż w poprzednim miesiącu, ale o 5,98 procent mniej niż przed rokiem - donosi w raporcie Instytut Samar. Wynik sumaryczny na koniec pierwszego kwartału wyniósł 7.606 sztuk i jest to tylko o 3,22 procent mniej niż rok wcześniej. Liderem rynku samochodów dostawczych ...
Tematy: sprzedaż samochodów dostawczych, samochody dostawcze, branża motoryzacyjna -
Sprzedaż samochodów III 2005
00:02 09.04.2005
Wyniki sprzedaży samochodów osobowych zanotowane w marcu wskazują na niewielką poprawę na polskim rynku - podaje w comiesięcznym raporcie Instytut Samar. Wynik miesięczny zbliżył się do pułapu 24 tysięcy sztuk - wyniósł 23.928 aut i jest o 20,63 procent większy niż w lutym. W porównaniu do zeszłorocznej marcowej sprzedaży wystąpił spadek o niemal ...
Tematy: sprzedaż samochodów, branża motoryzacyjna, nowe samochody osobowe -
Reklama w motoryzacji II 2005
01:01 21.03.2005
W lutym wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły 43 mln 878 tys. zł - donosi w comiesięcznym raporcie Instytut Samar, powołując się na dane zebrane przez firmę Expert-Monitor. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 41 mln 971 tys. zł. Większość kwot przeznaczonych na reklamę w ...
Tematy: branża motoryzacyjna, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Produkcja samochodów II 2005
09:45 15.03.2005
W lutym 2005 roku wzrosła w Polsce produkcja samochodów osobowych i dostawczych - donosi Instytut Samar. W Polsce produkuje się coraz więcej samochodów, pomimo tego, że coraz mniej się ich sprzedaje. W segmencie samochodów osobowych produkcja krajowa w ubiegłym miesiącu wyniosła 42.609 sztuk, o ponad 5 procent więcej niż notowano w tym samym ...
Tematy: produkcja samochodów, osobowych i dostawczych, branża motoryzacyjna, samochody -
Produkcja samochodów I 2005
10:50 02.03.2005
Produkcja samochodów w Polsce wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie - donosi Instytut Samar. W styczniu wyprodukowano w naszym kraju 41.958 samochodów osobowych, o niemal 7,5 procent więcej niż w grudniu ubiegłego roku i o 4,3 procent więcej niż w analogicznym okresie 2004 roku. Tak dobry rezultat wynika głównie z wysokiego popytu poza granicami ...
Tematy: produkcja samochodów, branża motoryzacyjna, samochody osobowe, dostawcze -
Reklama w motoryzacji I 2005
00:02 19.02.2005
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w styczniu firma Citroen Polska - informuje Instytut Samar, powołując się na badania firmy Expert-Monitor. Według zestawienia przygotowanego przez Samar, styczniowe wydatki tego francuskiego producenta na reklamę wyniosły ponad 6 mln zł, co stanowi ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklamy samochodów, branża motoryzacyjna -
Fiat największym reklamodawcą
12:18 26.01.2005
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w grudniu firma Fiat Auto Poland - informuje Instytut Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar, powołując się na dane firmy Expert-Monitor. Fiat Auto Poland został również liderem zestawienia motoryzacyjnych wydatków reklamowych za cały 2004 rok. ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, branża motoryzacyjna -
Reklama w motoryzacji XII 2005
11:53 18.01.2005
W grudniu wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły 41 mln 856 tys. zł - wynika z danych przedstawionych przez firmę Expert-Monitor, badającą rynek mediów. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 23 mln 60 tys. zł. Zdecydowana większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji ...
Tematy: reklama samochodów, branża motoryzacyjna, rynek reklamy