branża PR - wiadomości i porady tematyczne
-
Branża PR w mediach VI 2006
00:02 17.07.2006
... , jak wiele kontrowersji wzbudzało to zagadnienie w opinii publicznej. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (44,7%) oraz poświęcone biznesowi i ... się Puls Biznesu. W badaniu publikacji cytujących lub wzmiankujących osoby i firmy w kontekście PR uwzględniono 74 przekazy. Część tych materiałów nie jest w całości ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach V 2006
00:04 19.06.2006
... one 78,7% wszystkich publikacji. Na drugim miejscu pod względem liczy wyemitowanych materiałów zajęło radio, z którego pochodziło 11,7% materiałów. Najwięcej materiałów o PR ukazało się w mediach o profilu informacyjnym (54,2%) oraz w poświęconych tematyce biznesowej (18%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach IV 2006
00:02 20.05.2006
... była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w kwietniu, media poświęcają branży PR-owskiej sporo uwagi. Duża liczba artykułów i częste zapraszanie PR-owców do komentowania wydarzeń społecznych i politycznych może świadczyć o tym, że branża public relations w Polsce zaczyna być traktowana jako ważny element ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach III 2006
12:17 18.04.2006
... poświęconych PR-owi miały wpływ liczne kontrowersje związane z wejściem w życie ustawy o lobbingu oraz doniesienia o wizerunkowych problemach prezydenta Kaczyńskiego. Badanie przekazów o branży PR w marcu 2006 roku objęło 198 materiałów. 89 z nich dotyczyło lobbingu w kontekście wejścia w życie regulującej go ustawy. W 43 publikacjach pojawiły się ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach II 2006
00:04 11.03.2006
... relations. W badaniu publikacji cytujących lub wzmiankujących osoby i firmy w kontekście PR uwzględniono 183 przekazy. Część tych materiałów nie jest w całości poświęcona ... przypadło Adamowi Bielanowi. Najczęściej cytowanymi/wzmiankowanymi w kontekście PR firmami, organizacjami i instytucjami został Związek Firm Public Relations (10 przekazów) i ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach I 2006
02:01 10.02.2006
... narzędzi public relations w polityce, a tyle samo materiałów było poświęconych branży PR. Połowa analizowanych przekazów była neutralna, natomiast stosunkowo dużo publikacji w ... drugie miejsce. W badaniu publikacji cytujących lub wzmiankujących osoby i firmy w kontekście PR uwzględniono 87 przekazów. Część tych materiałów nie jest w całości ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach III 2005
00:01 17.04.2005
... , a także zarobków PR-owców. 17% publikacji stanowiły informacje o wydarzeniach z branży. W marcu opisywały one przede wszystkim RemaDays Międzynarodowe Dni Marketingu, Reklamy i PR oraz IV Kongres Public Relations w Rzeszowie. W marcu ponownie pojawiło się wyjątkowo dużo materiałów poświęconych lobbingowi – 10 publikacji. Najwięcej informacji ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach II 2005
00:02 12.03.2005
... i zasadom prowadzenia. Najczęściej temat public relations poruszały media o profilu informacyjnym (52% tekstów) oraz biznesowym (28%). Wśród pism najczęściej podejmujących tematykę PR na pierwszym miejscu znajduje się Gazeta Prawna, która zamieściła 8 publikacji. Kolejne miejsca zajmują Press i Gazeta Wyborcza. W lutym odnotowano 19 pojedynczych ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, lobbing