customer experience - wiadomości i porady tematyczne
-
Nadchodzą "nowi" klienci. Jakich doświadczeń zakupowych potrzebują?
11:53 08.05.2020
4 maja br., po wielu tygodniach oczekiwania, galerie handlowe ponownie otworzyły swoje drzwi dla klientów. W błędzie są jednak ci, którzy myślą, że sytuacja już wróciła do czasu sprzed pandemii. Wprawdzie klienci będą pojawiać się w sklepach coraz częściej, to jednak należy się spodziewać, że ich preferencje, potrzeby i priorytety nie będą tożsame ...
Tematy: handel detaliczny, zachowania konsumentów, doświadczenia zakupowe, customer experience -
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
08:37 09.04.2020
... się wyróżnikiem, pozwalającym sprzedać tę samą kolację za o wiele wyższą cenę. Tak działa ekonomia doświadczeń – mówi Wiesław Kotecki. Real time Customer Experience Management Podniesienie przychodów oraz zwiększenie lojalności klientów i zaufania do marki to główne korzyści, jakie płyną z prowadzenia kampanii marketingowych w czasie rzeczywistym ...
Tematy: usługi kurierskie, obsługa klienta, jakość obsługi, customer experience -
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
10:01 28.02.2020
... firmy z klientami. Salesforce poświęcił temu dwa poradniki adresowane do firm, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z serwisami społecznościowymi: „6 Steps to Trasformative Customer Service" oraz „The Complete Guide to Social Media for B2B Marketers". Na co powinni zwrócić uwagę ludzie od marketingu budując ...
Tematy: media społecznościowe, obsługa klienta, komunikacja z klientem, relacje z klientem -
Płatności zbliżeniowe i programy lojalnościowe. Tego chcą konsumenci
00:22 01.02.2020
Płatności w tradycyjnych placówkach handlowych bywają przyczyną frustracji klientów. Jak wynika z badania „Emerging Trends at Point of Sale”, przeprowadzonego przez Hanover Research dla Ingenico Group i FreedomPay, problemów technicznych podczas płatności przy kasie doświadczył na własnej skórze co drugi z kupujących. Sprzedawcy, którzy chcą ...
Tematy: handel stacjonarny, zachowania konsumentów, customer experience, płatności zbliżeniowe -
Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
10:43 30.01.2020
... generują wielcy detaliści sieciowi (jak Walmart czy Carrefour); 18% obrotów należy do marek rozwijających modele sprzedaży bezpośredniej (D2C - Direct to Customer), w tym sklepów online; 9% należy do nowych kanałów (w tym sprzedaż poprzez media społecznościowe). Klienci są pragmatyczni – dokonując zakupów kierują się wygodą ...
Tematy: zakupy przez internet, zachowania konsumentów, m-commerce, e-commerce -
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
10:56 07.01.2020
... przez customer experience ma radzić sobie biznes? Odpowiada Richard Bennett, dyrektor ds. rozwiązań i strategii biznesowych w firmie Vmware. Pojęcie customer experience (CX ... ich klienci i odbiorcy. Komu najbardziej potrzebne są dzisiaj kompetencje w zakresie budowania customer experience. Czy to droga tylko i wyłącznie dla sprzedawców doświadczeń i ...
Tematy: customer experience, CX, zachowania konsumentów, rozwój biznesu -
Jak HoReCa walczy o doświadczenia konsumentów?
09:56 20.11.2019
... dla świadczonych usług. Pojawienie się na rynku graczy w rodzaju Airbnb, szybko poddało branżę presji wprowadzania nowych technologii. Aby zapewniać wyjątkowe customer experience, wiodący przedstawiciele sektora rozpoczęli zatem demokratyzację takich rozwiązań jak roboty, sztuczna inteligencja czy też powszechne już tablety. HoReCa na ścieżce ...
Tematy: branża HoReCa, gastronomia, hotele, restauracje -
Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM
08:55 18.11.2019
... było jak najbardziej „spersonalizowane”. Innymi słowy, światowy e-commerce zwraca się w kierunku kompleksowego zarządzania wrażeniami zakupowymi klienta. Mowa tu o Customer Experience Management, czyli CXM. Design poparty danymi Częstym błędem właścicieli platform zakupowych jest utożsamianie CXM jedynie z wyglądem strony sklepu internetowego ...
Tematy: sklep internetowy, handel online, jak podwyższyć sprzedaż, customer experience -
Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?
00:15 09.11.2019
... klienta (ang. customer experience, CX) będzie niewątpliwie technologia. Współcześni klienci już dziś przyzwyczajeni są do wysokiego poziomu usług i mnogości oferowanych im udogodnień technologicznych, a firmy, które chcą dotrzymać im kroku powinny zrewidować swoje sposoby myślenia o ekosystemie konsumenckim. Na customer experience będą wpływały ...
Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami -
Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację
00:44 16.10.2019
... ich wiedzy – mówi Andrzej Musiał, starszy menedżer w dziale usług doradczych w zespole Customer & Growth w KPMG w Polsce. 1/4 Polaków przynajmniej raz czuła się ... oraz opracowania wniosków w przypadku obydwu raportów była autorska metodologia Sześciu Filarów™ Customer Experience stosowana przez KPMG na całym świecie. Pierwsze z nich, które było ...
Tematy: oferta banków, usługi bankowe, banki, jakość obsługi
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- e-commerce
- usługi bankowe
- nowe technologie
- zakupy online
- rok 2019
- sztuczna inteligencja
- sklepy internetowe
- social media
- ochrona danych osobowych
- media społecznościowe
- rekrutacja
- zakupy przez internet
- internet
- sprzedaż
- pandemia
- ubezpieczyciele
- decyzje zakupowe