działania sponsoringowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Ulga sponsoringowa - jakie korzyści podatkowe?
00:03 30.09.2022
Wprowadzona ulga dla wspierających sport, kulturę i edukację jest atrakcyjnym instrumentem umożliwiającym podatnikom podejmowanie działań marketingowych, promocyjnych, biznesowych oraz wsparcie działalności istotnej dla społeczeństwa, przy jednoczesnym korzystaniu z preferencji podatkowej. Odpowiednie ukształtowanie procesów w firmie oraz ...
Tematy: ulga sponsoringowa, ulga na CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, sponsoring -
Ulga na wsparcie kultury. Kto i kiedy może skorzystać z ulgi na sponsoring?
00:01 21.07.2022
Wspieranie kultury w Polsce przez przedsiębiorców uległo znacznemu ograniczeniu w czasie pandemii COVID-19, nie dziwi zatem że nawet przepisy prawa podatkowego zawierają system "zachęt" podatkowych dla finansujących działalność kulturalną. Zawarcie jednak samej umowy sponsorskiej nie gwarantuje nam korzyści w postaci zaoszczędzonego wydatku! Jak ...
Tematy: ulga sponsoringowa, ulga na CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, sponsoring -
Polski Ład: dla kogo ulga na sponsoring?
00:08 02.03.2022
Na mocy przepisów Polskiego Ładu wprowadzona została tzw. ulga sponsoringowa, pozwalająca odliczyć 50 proc. kosztów poniesionych na działalność sportową, kulturalną bądź wspierającą szkolnictwo wyższe i naukę. Kto może sięgnąć po tę formę ulgi? Ulga sponsoringowa to nowa propozycja zachęty podatkowej – do tej pory bowiem w podatku dochodowym nie ...
Tematy: ulga sponsoringowa, ulga na CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, sponsoring -
Zimowy sponsoring sportowy przyniósł zyski
10:26 11.04.2014
Firmy, które tej zimy postanowiły sponsorować sportowców. mogą mieć powody do zadowolenia - dzięki osiągnięciom naszych reprezentantów zyski w przypadku niektórych sponsorów osiągnęły zupełnie niespodziewany poziom. A wszystko to w przeważającej mierze za sprawą niezwykle udanej dla Polski Olimpiadzie w Soczi - wynika z badania zrealizowanego ...
Tematy: sponsoring, sponsoring sportowy, działania sponsoringowe, marketing sportowy -
Czym jest umowa sponsoringu?
12:12 27.06.2011
... obowiązki. To z kolei pozwoli stwierdzić i prawidłowo ocenić ewentualne przypadki niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Pod względem treści umowy sponsoringowe mogą być przecież dość skomplikowane. Ponieważ sponsoring może dotyczyć różnych dziedzin życia społeczno-gospodarczego, trudno o przedstawienie typowych postanowień tego ...
Tematy: sponsoring, działania sponsoringowe, umowa sponsoringu -
Sponsoring sportowy w Polsce
00:18 21.05.2011
Blisko 80% polskich firm angażujących się w sponsoring przewiduje wzrost rynku sponsoringu sportowego w najbliższych latach. Pozytywne nastroje w branży ujawnia raport o sponsoringu sportowym wydany przez agencję marketingu sportowego SportWin oraz Pentagon Research. Rola sponsoringu jako narzędzia komunikacji firm stale rośnie, a sport jest ...
Tematy: sponsoring, sponsoring sportowy, działania sponsoringowe, marketing sportowy -
Sponsoring audycji - zmiany
12:04 28.04.2011
28.04.2011 r. wchodzi w życie nowelizacja rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 6 lipca 2000 r. w sprawie sposobu sponsorowania audycji lub innych przekazów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1677, dalej "nowelizacja"). Rozporządzenie, będące przedmiotem nowelizacji, określa szczegółowe zasady i warunki sponsorowania, czyli ...
Tematy: sponsorowanie audycji, sponsoring audycji, sponsoring, działania sponsoringowe -
Czym są naming rights?
01:13 24.01.2010
Naming rights to innowacyjna forma komunikacji z konsumentem poprzez ekspozycję i promocję marki głównie na obiektach sportowych i wielofunkcyjnych. W Polsce określenie "naming rights" zaczyna coraz mocniej zakorzeniać się w świadomości sponsorów oraz inwestorów i właścicieli obiektów sportowych. Naming rights polega na partnerskiej współpracy ...
Tematy: sponsoring, Naming rights, promocja marki, działania sponsoringowe -
Działania sponsoringowe: na co uważać?
00:29 24.05.2009
... . Działania sponsoringowe nie będą bowiem skuteczne jeśli wspierana dziedzina nie będzie odpowiadać strategii całej organizacji lub co gorsza będzie z nią sprzeczna. Analizując jednak wpływ działań sponsoringowych na kształtowany przez organizację wizerunek, eksperci przytaczają definicję sponsoringu. „Mianem sponsoringu określa się działania ...
Tematy: sponsoring, kreowanie marki, wizerunek firmy, rodzaje sponsoringu
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- podatek dochodowy
- ulgi podatkowe
- reklama
- rok 2022
- Polski Ład
- wydatki na reklamę
- odliczenia podatkowe
- marketing
- Nowy Ład
- społeczna odpowiedzialność biznesu
- CSR
- wizerunek firmy
- KUP
- promocja marki
- prawo do ulgi
- odliczenia od dochodu
- kreowanie marki