dziennikarze - wiadomości i porady tematyczne
-
Kto porzucił media dla PR?
12:06 27.02.2014
W zeszłym roku portal PRoto.pl 17 razy informował o dziennikarzach, którzy zdecydowali się na przejście do PR-u. Najczęściej porzucali oni prasę. Biorąc jednak pod uwagę poszczególne redakcje, największa liczba dziennikarzy odeszła z TVN24. Gdzie byli już pracownicy mediów kontynuowali karierę? Mariusz Mazur został PR Managerem w PKO Leasing, ...
Tematy: media, prasa, dziennikarstwo, dziennikarze -
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
13:02 27.01.2012
Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w 2011 roku najwięcej ...
Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni -
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
09:28 02.09.2011
Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w pierwszym półroczu najwięcej ...
Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni -
Spółki giełdowe a komunikacja z mediami
11:21 13.06.2011
... o otoczeniu rynkowym i trendach w branżach oraz informacje dotyczące strategii biznesowej firmy. Na kolejnych miejscach uplasowały się prognozy finansowe oraz fuzje i akwizycje. Dziennikarze za interesujące uznają także takie informacje jak: zamiany w akcjonariacie, zmiany personalne i życiorysy oraz opinie publikowane przez inne media. Z otoczenia ...
Tematy: media, dziennikarze, spółki giełdowe, spółki na GPW -
Jacy są polscy dziennikarze 2010?
00:11 27.11.2010
... dziennikarze kierują się w swojej pracy? Jak duża część z nich doświadczyła nacisków i prób manipulacji? Wreszcie, ile zarabiają dziennikarze i czy dobrze współpracuje się im z branżą PR? To niektóre z pytań, na które odpowiadali dziennikarze ...
Tematy: media, prasa, dziennikarze, badania dziennikarzy -
Linie lotnicze: słaba komunikacja PR
13:27 10.12.2008
... sprzedaży samolotów) oraz o prowadzonych działaniach marketingowo-reklamowych. Wśród innych poszukiwanych informacji dziennikarze wymienili kwestię rekompensat za opóźnione lub odwołane loty. Ocena działań komunikacyjnych badanych linii Audytowani dziennikarze ocenili każdą z badanych linii lotniczych pod względem dostępności do informacji o danym ...
Tematy: badania dziennikarzy, media, dziennikarze, linie lotnicze -
Jak branża PR ocenia dziennikarzy?
00:20 23.11.2008
... się z praktyką przeklejania przez dziennikarzy treści otrzymanej informacji prasowej, 25% - uznało, że dziennikarze nie stosują prawa autoryzacji. 16% z PR-owców biorących udział w badaniu przyznało, że miało do czynienia z przypadkami, kiedy dziennikarze nie podawali nazw firm, które reprezentowali eksperci, których opinie przytaczali w swoich ...
Tematy: branża PR, public relations, raport PRoto, media -
Co dziennikarze sądzą o branży PR?
13:32 27.10.2008
... . 13% uznało, że najczęstszym błędem jest nieciekawa treść. 9% ankietowanych dziennikarzy zwróciło uwagę na złą jakość techniczną dołączonych materiałów graficznych. Dziennikarze, którzy odpowiedzieli na ankietę wskazywali też na błędy językowe, naszpikowanie informacji „bełkotem” marketingowym, „cukierkowatość stylu”, a także podawanie nieprawdy ...
Tematy: branża PR, public relations, raport PRoto, media -
Dziennikarze kontra specjaliści od public relations
11:36 24.08.2007
... wyniki uzyskały Microsoft (38,5% dziennikarzy) oraz Acer (6%). Badanych poproszono również o spontaniczne wskazanie agencji PR, z którymi współpraca przebiega najlepiej. Jako takie dziennikarze ocenili ITBC Communication (prawie 13% dziennikarzy), Sigma Poland oraz Mmd Coroporate Communications (niemal 11%), a także Rowland i Indalo PR (7%), co ...
Tematy: branża PR, public relations, dziennikarze, badania dziennikarzy -
Polacy przeciwni agentom w mediach
10:53 08.07.2006
Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej", większość Polaków jest przeciwna werbowaniu dziennikarzy przez służby specjalne. 52 procent respondentów jest zdania, że wprowadzenie zakazu werbowania dziennikarzy jest dobrym pomysłem. Ankietowani są zdania, że zakaz werbowania powinien obowiązywać również w ...
Tematy: dziennikarze, media, służby specjalne, badania dziennikarzy