e-commerce - wiadomości i porady tematyczne
-
Sklepy internetowe. Intensywny rozwój i co dalej?
09:58 31.03.2020
... ? Oto, jak ubiegłe 12 miesięcy podsumowała platforma Shoper w raporcie zatytułowanym "E-commerce 360 stopni". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: W jakich regionach jest ... liczba sklepów internetowych, e-kupujących oraz branż rozwijających się w świecie e-commerce. W minionych miesiącach nowe internetowe biznesy pojawiały się we właściwie wszystkich ...
Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, zakupy online, sposoby płatności -
Handel w internecie w dobie koronawirusa. Jakie pułapki prawne?
00:35 23.03.2020
... należy zapewnić z uwagi na mnogość regulacji prawnych. Kluczem do sukcesu dla firm w czasach epidemii może się okazać przeniesienie biznesu do e-commerce, co wiąże się nie tylko z udostępnieniem oferty, ale również dostosowaniem strony do wymogów prawnych, o czym warto pamiętać.
Tematy: handel w internecie, e-handel, e-commerce, sklep internetowy -
Koronawirus: czy e-commerce zyska na pandemii?
10:19 20.03.2020
... jednak wątpliwości, że są i takie branże, które z tego ogromnego kryzysu mogą wyjść obronną ręką. Taką szansę ma m.in. e-commerce - twierdzi firma Cushman & Wakefield. E-commerce w dobie pandemii W opublikowanym komunikacie Cushman & Wakefield przyznaje wprawdzie, że jest jeszcze nazbyt wcześnie, aby mówić o bezapelacyjnych wygranych i wprost ...
Tematy: e-commerce, handel elektroniczny -
Nie tylko ostatnia mila. W e-commerce liczy się też magazyn
11:45 19.03.2020
... logistyce „ostatniej mili”. Nie tylko ostatnia mila zyskuje na znaczeniu Jak czytamy w komunikacie z ostatniego badania Cushman & Wakefield ("Jak ugryźć E-commerce w magazynie"), w przypadku e-commerce pierwsza mila zdecydowanie nabiera znaczenia. Nacisk kładziony na szybki dostęp do klienta końcowego oraz jak najkrótszy termin dostawy sprawiają ...
Tematy: magazyn, powierzchne magazynowe, sklepie internetowym, e-commerce -
Zakupy online: 3 nowe zachowania konsumenckie
11:07 13.02.2020
... W badaniach Barometr E-shopper 2019 DPDgroup wyłoniły się trzy nowe zachowania konsumenckie, które wpłyną na przyszłość europejskiej branży e-commerce: „E-konsument entuzjasta”, fundament e-commerce: doskonale radzi sobie z zakupami w zagranicznych sklepach internetowych, często kupuje online, jest zadomowiony w świecie cyfrowym i oczekuje sposobu ...
Tematy: e-commerce, zakupy przez internet, zakupy online, sklepy internetowe -
Przedsiębiorca e-commerce a polskie ustawodawstwo
00:44 03.02.2020
... Kolejnym z istotnych obszarów, o które należy zadbać, prowadząc działalność w zakresie e-commerce, jest kwestia kierowania do swoich klientów informacji handlowych czy innego rodzaju wiadomości, ... w kontekście różnorodności celów, dla których przetwarzane są dane przez sklepy e-commerce (m.in. kwestie dostawy towaru, zwrotów itp.), co wiąże się z ...
Tematy: e-commerce, sklep internetowy, działalność gospodarcza, prawa konsumenta -
Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
10:43 30.01.2020
... na różne sposoby – u detalistów, przez e-sklepy wybranych marek czy poprzez platformy e-commerce. Klienci dobierają sposób zakupu online w zależności od tego, co jest w danym ... się do sieci. Sklepy stacjonarne zmieniają swoją rolę Mimo dynamicznego rozwoju e-commerce sklepy stacjonarne nadal zajmują wysoką pozycję w handlu detalicznym, ale ich rola ...
Tematy: zakupy przez internet, zachowania konsumentów, m-commerce, e-commerce -
Atrakcyjne wyprzedaże w e-commerce? Znalezienie okazji to wyzwanie
00:20 19.01.2020
Kochamy wyprzedaże. Black Friday, Cyber Monday, święta. Teraz pora na te noworoczne. Już przed Sylwestrem sklepy kusiły nas promocjami, rabatami, obniżkami. Zarówno te stacjonarne, jak i internetowe. Tylko czy rzeczywiście te obniżki są takie ogromne? Z kolejnej edycji "Świątecznego Barometru Cenowego" opracowanego przez Deloitte i Dealavo wynika, ...
Tematy: wyprzedaże, e-commerce, promocje, rabaty -
Zakupy online wg poleń X, Y i Z. To powinien wiedzieć e-commerce
09:53 08.01.2020
... pod niektórymi względami badane grupy istotnie się różnią, ale mają również wspólny mianownik - wyraźny wzrost świadomości konsumenckiej. To sygnał dla e-commerce, że dziś jak nigdy liczy się dbałość o detale i szczegóły obsługi. W przeciwnym razie klient swoje kroki skieruje prosto do konkurencji. Zachowania ...
Tematy: zachowania konsumentów, zakupy online, zakupy przez internet, e-commerce -
Ruszają wyprzedaże i zwroty towaru. Ile traci handel?
11:09 20.12.2019
Dwa ostatnie miesiące roku to tradycyjnie już okres, o którym handel myśli w kontekście pnących się w górę słupków sprzedaży. I nie jest to w zasadzie żadnym zaskoczeniem, skoro towary sprzedane między 1 listopadem a końcem grudnia mogą stanowić nawet 30 proc. całości rocznej sprzedaży. Walka o klienta w tym okresie jest tym bardziej zacięta, że ...
Tematy: handel, e-commerce, wyprzedaże