e-grocery - wiadomości i porady tematyczne
-
Świąteczny koszyk zakupowy 2024 droższy o 4,6% w skali roku
12:17 12.12.2024
Świąteczny koszyk zakupowy jest droższy o 4,6% niż rok temu, a najbardziej zdrożały takie produkty jak: sok pomarańczowy, czekolada mleczna oraz niektóre przyprawy (cynamon) i herbata - wynika z tegorocznego badania ASM Sales Force Agency. Tańsze niż rok temu są filety śledziowe i masa makowa. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie produkty ...
Tematy: koszyk świąteczny, zakupy świąteczne, świąteczny koszyk, świąteczne zakupy -
Świąteczny koszyk zakupowy droższy o 13% niż rok temu
12:17 19.12.2023
... zarówno sprzedaż̇ online, jak i offline). Rodzaje analizowanych sklepów: Cash & Carry (Makro, Selgros) - wielkopowierzchniowy sklep/hurtownia, przeznaczona dla przedsiębiorców i detalistów; E-grocery - sklep prowadzący działalność wyłącznie w Internecie; Dark Store - wirtualny sklep oferujący szybką dostawę do domu; Dyskont (Biedronka, Lidl, Netto ...
Tematy: koszyk świąteczny, zakupy świąteczne, świąteczny koszyk, świąteczne zakupy -
Inflacja zwalnia, ale koszyk zakupowy nadal drożeje. Raport o cenach w sieciach handlowych
11:30 09.08.2023
... droższe niż przed rokiem. Najtańsze zakupy oferują dyskonty, a najdroższe kanał e-grocery. Największy wzrost cen w skali roku (40%) odnotowano w kategorii dodatki ... najdroższych badanych produktów (21) można było w lipcu br. znaleźć w kanale e-grocery. Tuż za nim znalazł się POLOmarket (7), Kaufland (5), sklepy E.Leclerc, Netto, Carrefour, Intermarche ...
Tematy: inflacja, koszyk zakupowy, ceny koszyka, inflacja w Polsce -
Średni koszyk zakupowy w 2022 roku podrożał o 12,5%
12:51 02.02.2023
... Największy wzrost cen od stycznia do grudnia odczuli kupujący w kanale e-grocery (19,01%) oraz w sieciach: Dino (16,38%) i Carrefour (16,37%). ... drugiej stronie szali – w roli lidera najwyższych cen – niechlubnie uplasował się kanał e-grocery. Oferowane produkty w 8 z 10 badanych grup były najdroższe. Jedynie produkty sypkie wypadły drożej w ...
Tematy: koszyk zakupowy, ceny koszyka, ceny żywności, produkty spożywcze -
Świąteczny koszyk zakupowy droższy o 18% niż rok temu
13:00 15.12.2022
... 01 zł, czyli 1,52% w porównaniu do października br. Największe podwyżki odnotowano w kanale e-grocery (3,63%). W ujęciu rocznym dwucyfrowy wzrost cen zaobserwowano we wszystkich 10 ... raportu Zbigniew Sierocki, Dyrektor Zarządzający ASM Sales Force Agency. Kanał e-grocery powyżej 300 zł i wciąż w górę Na szczycie rankingu najtańszych sieci ...
Tematy: koszyk świąteczny, zakupy świąteczne, świąteczny koszyk, świąteczne zakupy -
Jush! wyprzedza Liska. Nowy ranking dark stores
11:22 07.09.2022
... analizowanych w koszyku zakupowym w różnych kanałach sprzedaży. Obecnie, to właśnie zakupy w sklepach typu dark store są najdroższe, przewyższając cenę koszyka zakupowego w e-grocery o 4% oraz w sieci sklepów tradycyjnych o 20%. W poprzednim zestawieniu zakupy w dark store były droższe od sklepów tradycyjnych o 11% oraz tańsze od zakupów ...
Tematy: dark stores, sklepy, sklepy magazynowe, quick delivery -
Ranking dark stores. Na podium Lisek APP, Jush! oraz BOLT Market
10:41 09.06.2022
... trzech aplikacjach były tańsze o 6,5% od zamawianych w kanale e-grocery, ale droższe o 11% niż w sieciach sklepów tradycyjnych. Pandemia przemodelowała rynek ... e-grocery oferowano po 5 najdroższych grup produktowych. W dark store’ach droższe były chemia domowa i kosmetyki, dodatki, napoje, produkty tłuszczowe oraz sypkie, natomiast w e-grocery ...
Tematy: dark stores, quick delivery, zakupy, e-grocery -
POLOmarket uruchamia sklep internetowy
13:51 17.05.2021
W czasie pandemii klienci coraz chętniej korzystają z oferty sklepów online. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom POLOmarket uruchamia sklep internetowy. Klienci będą mogli zrobić zakupy na swoich komputerach, a w kilkudziesięciu sklepach będzie możliwy dowóz zamówionych zakupów do domu. Rok temu POLOmarket udostępnił swoim klientom usługę ...
Tematy: POLOmarket, sklep internetowy, e-commerce, e-grocery -
Dyskonty w Polsce na fali wzrostu
00:50 14.04.2021
... – nie kupimy u nich m.in. produktów szybko psujących. Inwestycje w e-grocery Sprzedaż internetowa artykułów spożywczych to obecnie ok. 1% udziału w ... Jednak z biegiem czasu przestaniemy widzieć duże różnice w przedziałach wiekowych klientów e-grocery. Pokolenie świadome technologicznie będzie coraz starsze, a nowi klienci przyzwyczajeni ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, Biedronka