efektywność pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
Kryzys a wydajność pracowników
12:02 31.01.2011
... nowych sposobów wynagradzania pracowników, które uwzględniałyby rezultaty ich pracy. W badaniu Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego, które zostało przeprowadzone na pracownikach działów HR, 35% respondentów stwierdziło, że podczas kryzysu ich firmy zaczęły inaczej oceniać efektywność pracowników. Przeciwnego zdania było 65% badanych. Wyniki te ...
Tematy: wydajność pracowników, efektywność pracy, efektywność pracowników, motywacja pracownika -
PARP: telepraca wciąż niepopularna
00:25 29.04.2010
... , a współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Jego głównym celem jest przełamanie stereotypowego postrzegania pracy zdalnej i promowanie idei pracy na odległość, jako korzystnego i efektywnego sposobu zatrudnienia w firmie. W ramach projektu na terenie całej Polski zostaną przeprowadzone ...
Tematy: telepraca, praca zdalna, efektywność pracy, praca w domu -
Wykorzystaj portale społecznościowe w firmie
09:43 17.02.2010
... . Dotyczy to szczególnie pracowników młodych. Kolejnym skutkiem będzie przedefiniowanie pojęcia pracy. Pracodawcy muszą uprzedzić ten trend i znaleźć sposób wykorzystania serwisów społecznościowych ... pracowników w stosunku do firmy, dzięki czemu w efekcie poprawi się ich efektywność, co z kolei wpłynie na lepszą wydajność firmy. Kolejną zaletą ...
Tematy: portale społecznościowe, serwisy społecznościowe, wydajność pracy, zarządzanie firmą -
Koszt pracy w Polsce wzrasta
13:17 05.02.2010
... wydajność Rosnące koszty pracy w Polsce nie przekładają się na wzrost wydajności zatrudnionych. W latach 2004-2008 koszty pracy rosły w tempie 7%, a produktywność zwiększała się średnio o 2,4%. Dopiero pogorszenie koniunktury gospodarczej zahamowało przyrost wydatków i przyniosło nieznaczny wzrost wydajności. Niska efektywność jest kosztowna ...
Tematy: koszt pracy, efektywność pracy, koszty pracy w Polsce, koszty pracy -
Budowanie relacji menedżer - pracownik
13:06 05.02.2010
... Wiesz, że relacje jakie masz ze swoimi pracownikami wpływają na ich efektywność pracy? Zastanawiałeś się kiedyś nad tym w jakim stopniu pracownicy Ci ufają? ... trójki to byłoby to subiektywne poczucie bezpieczeństwa. Składają się na niego, gwarancja pracy, jasne zasady dotyczące kontroli oraz oceny przez przełożonego, przewidywalność zadań i ...
Tematy: relacje przełożony - podwładny, kontakty międzyludzkie, efektywność pracy, komunikacja interpersonalna -
Efektywność pracowników spada
12:23 21.01.2010
... na dane stanowisko. - „W dobie spowolnienia gospodarczego przedsiębiorcy stawiają na wydajność pracowników i oszczędności w firmie. Na pozór lęk przed utratą pracy może chwilowo zwiększyć efektywność pracowników, jednakże nie będzie to zjawisko długotrwałe. Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że jeśli pracownik nie sprawdza się w stu ...
Tematy: efektywność pracy, motywowanie pracowników, efektywność pracowników, zarządzanie pracownikami -
Efektywność pracy a nowa era zarządzania
01:16 25.12.2009
... rozwiązaniem. Efektywność a zarządzanie Coraz więcej firm dostrzega potrzebę wprowadzenia zmian w sposobie zarządzania. Według badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Regus wśród 1130 przedsiębiorców, 83% firm dostrzega potrzebę zmiany w sposobie zarządzania miejscem pracy. Coraz śmielej mówi się o koncepcji środowiska pracy opartego na ...
Tematy: dni wolne, dni wolne od pracy, okresy odpoczynku, zarządzanie personelem -
Wypalenie zawodowe częstsze u menedżerów
13:26 17.12.2009
... menedżerów idzie też niska efektywność pracy. Jak wykazało badanie Talent Club „Polski menedżer czasów kryzysu”, jedynie 23% menedżerów pracuje z efektywnością 100%. Z kolei ponad połowa respondentów określiła ją na poziomie 60-70%. Jednocześnie z tego samego badania wynika również, że zwiększenie efektywności w pracy przy zachowaniu takich ...
Tematy: badanie kadry menedżerskiej, menedżerowie, efektywność pracy, sytuacja zawodowa -
Zakres obowiązków menedżera a kryzys
02:05 27.10.2009
... połowa badanych (53%) uważa, że jest wystarczająco przygotowana do swojej pracy i zakresu obowiązków. Natomiast 16% menedżerów stwierdziło, że nie są należycie ... do pełnienia swojej funkcji w okresie spowolnienia gospodarki. Na dobre przygotowanie do pracy w czasach kryzysu według menedżerów wpływa przede wszystkim wcześniej zdobyte doświadczenie ...
Tematy: badanie kadry menedżerskiej, menedżerowie, efektywność pracy, badania menadżerów -
Czym jest kultura korporacyjna?
12:02 19.10.2009
... , Kraków 2009). Eksperci wyjaśniają, jak zmuszanie pracowników do pracy poza ich "naturalnymi strefami komfortu" blokuje efektywność, źle wpływa na rezultaty i upośledza wrodzone zdolności przywódcze. Zachęcają, by rozpoznać i zaakceptować indywidualny, unikatowy styl pracy i typ motywacji każdego pracownika, połączyć go z indywidualnymi stylami ...
Tematy: kultura korporacyjna, efektywność pracy, motywowanie pracowników, metody motywacyjne
Podobne tematy:
- rynek pracy
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- wysokość wynagrodzenia
- gospodarka
- inflacja
- inwestycje
- nowe technologie
- rekrutacja pracowników
- koronawirus
- płace
- sztuczna inteligencja
- social media
- zatrudnienie
- rekrutacja
- polska gospodarka
- małe i średnie przedsiębiorstwa
- bariery przedsiębiorczości
- praca zdalna
- MSP