ekwiwalent reklamowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Którzy członkowie ustępującego rządu podbili media?
12:47 11.12.2023
... nigdy nie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem mediów. W tym wypadku zainteresowanie związane jest z osobą Dominiki Chorosińskiej – wyjaśnia prezes Instytutu Przywództwa. Ekwiwalent reklamowy to kwota, jaką należałoby zapłacić za publikacje, gdyby były one reklamą. Jego wartość zależy między innymi od objętości materiału, rodzaju ...
Tematy: politycy, ekwiwalent reklamowy, media, monitoring mediów -
Liderzy polityczni w trakcie kampanii wyborczej 2023 - kto najcenniejszy medialnie?
12:31 14.11.2023
... kampanii wyborczej. Wartość przekazów z ich udziałem wyniosła odpowiednio 450 mln zł, 421 mln zł i 339 mln zł - podaje Instytut Przywództwa. Ekwiwalent reklamowy to kwota, jaką należałoby zapłacić za publikacje, gdyby były one reklamą. Jego wartość zależy między innymi od objętości materiału, rodzaju ...
Tematy: politycy, ekwiwalent reklamowy, media, monitoring mediów -
Oscary 2022 w polskich mediach. Will Smith zgarnął wszystko?
11:00 01.04.2022
... przez IMM okresie w kontekście Oscarów wzmiankowały ponad 400 razy. Informacji o filmie „Sukienka” zaś pojawiło się ponad 1,5 tys., generując tym samym ekwiwalent reklamowy w wysokości 11,3 mln złotych. Medialność incydentu z udziałem Willa Smitha O szokującym zdarzeniu na ceremonii rozdania Oscarów 2022 z udziałem Willa Smitha, który ...
Tematy: media, social media, monitoring mediów, Oscary -
Polscy politycy: kto jest najcenniejszy medialnie?
09:45 22.07.2021
... miejsce, widzimy jaki wpływ na obecność ministra w mediach ma nadzwyczajna sytuacja jaką jest pandemia – komentuje Piotr Gąsiorowski, prezes Instytutu Przywództwa. Ekwiwalent reklamowy to kwotę jaką należałoby zapłacić za publikacje, gdyby były one reklamą. Jego wartość zależy między innymi od objętości materiału, rodzaju ...
Tematy: politycy, ekwiwalent reklamowy, media, monitoring mediów -
Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?
09:06 16.09.2016
... i internecie w okresie od 1 czerwca do 15 sierpnia 2016 roku. Badano przede wszystkim wpływ festiwali na promocję miasta-gospodarza. Ilość publikacji medialnych i ekwiwalent reklamowy zostały następnie zestawione z budżetem, który dane miasto przeznaczyło organizowaną imprezę. Przedmiotem badań były: Open’er Festival w Gdyni, OFF Festival Katowice ...
Tematy: festiwale muzyczne 2016, festiwale muzyczne, imprezy masowe, koncerty 2016 -
Domy dziecka w mediach: co trzeci przekaz negatywny
13:58 03.06.2015
... , PR Gdańsk, Radio RDC, PR Białystok, PR PIK Bydgoszcz, PR Opole) telewizja: TVP Rzeszów (6) portale internetowe: wiadomosci.gazeta.pl (5) AVE - ekwiwalent reklamowy, jedna z technik pomiaru efektywności PR. Polega na szacowaniu wartości publikacji poprzez porównanie publikacji reklamowych w takim samym formacie. Metoda ta pozwala ...
Tematy: domy dziecka, placówki opiekuńczo-wychowawcze, monitoring mediów, media