eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyekwiwalent reklamowy

ekwiwalent reklamowy - wiadomości i porady tematyczne

  • Którzy członkowie ustępującego rządu podbili media?

    Którzy członkowie ustępującego rządu podbili media?

    12:47 11.12.2023

    ... nigdy nie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem mediów. W tym wypadku zainteresowanie związane jest z osobą Dominiki Chorosińskiej – wyjaśnia prezes Instytutu Przywództwa. Ekwiwalent reklamowy to kwota, jaką należałoby zapłacić za publikacje, gdyby były one reklamą. Jego wartość zależy między innymi od objętości materiału, rodzaju ...

    Tematy: politycy, ekwiwalent reklamowy, media, monitoring mediów
  • Liderzy polityczni w trakcie kampanii wyborczej 2023 - kto najcenniejszy medialnie?

    Liderzy polityczni w trakcie kampanii wyborczej 2023 - kto najcenniejszy medialnie?

    12:31 14.11.2023

    ... kampanii wyborczej. Wartość przekazów z ich udziałem wyniosła odpowiednio 450 mln zł, 421 mln zł i 339 mln zł - podaje Instytut Przywództwa. Ekwiwalent reklamowy to kwota, jaką należałoby zapłacić za publikacje, gdyby były one reklamą. Jego wartość zależy między innymi od objętości materiału, rodzaju ...

    Tematy: politycy, ekwiwalent reklamowy, media, monitoring mediów
  • Oscary 2022 w polskich mediach. Will Smith zgarnął wszystko?

    Oscary 2022 w polskich mediach. Will Smith zgarnął wszystko?

    11:00 01.04.2022

    ... przez IMM okresie w kontekście Oscarów wzmiankowały ponad 400 razy. Informacji o filmie „Sukienka” zaś pojawiło się ponad 1,5 tys., generując tym samym ekwiwalent reklamowy w wysokości 11,3 mln złotych. Medialność incydentu z udziałem Willa Smitha O szokującym zdarzeniu na ceremonii rozdania Oscarów 2022 z udziałem Willa Smitha, który ...

    Tematy: media, social media, monitoring mediów, Oscary
  • Polscy politycy: kto jest najcenniejszy medialnie?

    Polscy politycy: kto jest najcenniejszy medialnie?

    09:45 22.07.2021

    ... miejsce, widzimy jaki wpływ na obecność ministra w mediach ma nadzwyczajna sytuacja jaką jest pandemia – komentuje Piotr Gąsiorowski, prezes Instytutu Przywództwa. Ekwiwalent reklamowy to kwotę jaką należałoby zapłacić za publikacje, gdyby były one reklamą. Jego wartość zależy między innymi od objętości materiału, rodzaju ...

    Tematy: politycy, ekwiwalent reklamowy, media, monitoring mediów
  • Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?

    Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?

    09:06 16.09.2016

    ... i internecie w okresie od 1 czerwca do 15 sierpnia 2016 roku. Badano przede wszystkim wpływ festiwali na promocję miasta-gospodarza. Ilość publikacji medialnych i ekwiwalent reklamowy zostały następnie zestawione z budżetem, który dane miasto przeznaczyło organizowaną imprezę. Przedmiotem badań były: Open’er Festival w Gdyni, OFF Festival Katowice ...

    Tematy: festiwale muzyczne 2016, festiwale muzyczne, imprezy masowe, koncerty 2016
  • Domy dziecka w mediach: co trzeci przekaz negatywny

    Domy dziecka w mediach: co trzeci przekaz negatywny

    13:58 03.06.2015

    ... , PR Gdańsk, Radio RDC, PR Białystok, PR PIK Bydgoszcz, PR Opole) telewizja: TVP Rzeszów (6) portale internetowe: wiadomosci.gazeta.pl (5) AVE - ekwiwalent reklamowy, jedna z technik pomiaru efektywności PR. Polega na szacowaniu wartości publikacji poprzez porównanie publikacji reklamowych w takim samym formacie. Metoda ta pozwala ...

    Tematy: domy dziecka, placówki opiekuńczo-wychowawcze, monitoring mediów, media


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: