eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyemployer branding

employer branding - wiadomości i porady tematyczne

  • Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?

    Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?

    12:33 25.11.2019

    Candidate experience, czyli doświadczenia wynoszone przez kandydatów z procesu rekrutacyjnego, to coś, czego nie należy bagatelizować. I nie chodzi tu wyłącznie o wysoko wykwalifikowanych specjalistów, ale również o pracowników najniższego szczebla. Tym bardziej, że pracownik fizyczny staje się w obecnych realiach kandydatem wysoko deficytowym. ...

    Tematy: rynek pracy, pracownicy fizyczni, badania pracowników, rekrutacja
  • Candidate Experience, czyli o wysokich kosztach złej rekrutacji

    Candidate Experience, czyli o wysokich kosztach złej rekrutacji

    10:04 07.11.2019

    Przed nami najnowsza odsłona opracowanego przez eRecruiter raportu "Candidate Experience". Czego dowodzi? Przede wszystkim tego, że niewłaściwie przeprowadzona rekrutacja może znacznie popsuć wyniki sprzedażowe. Okazuje się że niemal 2/3 specjalistów zmienia nastawienie do marki, z którą mieli złe doświadczenia rekrutacyjne. Eksperci są już ...

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Komunikacja wewnętrzna w firmie. Strategia, zasady, narzędzia

    Komunikacja wewnętrzna w firmie. Strategia, zasady, narzędzia

    15:02 07.10.2019

    ... jest o porozumienie tam, gdzie brakuje miejsca dla ciągłej i efektywnej wymiany informacji. Działania w zakresie komunikacji wewnętrznej najlepiej jest prowadzić w oparciu o strategię employer brandingową i HR-ową firmy. Niestety okazuje się, że tego rodzaju wytyczne ciągle należą do rzadkości. Jak dowodzi zeszłoroczny raport EB, tylko ...

    Tematy: employer branding, HR, komunikacja interpersonalna, komunikacja wewnętrzna
  • Employer branding i inne tendencje na rynku pracy

    Employer branding i inne tendencje na rynku pracy

    13:26 01.10.2019

    ... podzielili je na 3 obszary tematyczne: poszukiwanie pracy i rekrutacje, pracę, pożegnanie z firmą. Oto, jak prezentują się główne wnioski płynące z ich analizy. 1. Employer branding ma znaczenie. I działa, zarówno ten dobry, jak i ten zły. Przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie 97% e-kupujących zasięga w sieci opinii o produkcie ...

    Tematy: rynek pracy, sytuacja na rynku pracy, employer branding, poszukiwanie pracy
  • Branding, czyli od obietnicy do realnej zmiany świata

    Branding, czyli od obietnicy do realnej zmiany świata

    10:25 30.07.2019

    ... . Możemy powiedzieć, że organizacje były skazane na employer branding– analizuje ekspert Commplace dodając, że mimo tak oczywistych powiązań i potencjalnych korzyści employer branding wciąż jest to kwestią, która w wielu polskich firmach wymaga dopracowania. Co po employer branding?- analiza Commplace Tymczasem zachodnie organizacje są już krok ...

    Tematy: employer branding, branding, wizerunek marki, budowanie marki
  • Wielopokoleniowość wymaga elastycznej przestrzeni biurowej

    Wielopokoleniowość wymaga elastycznej przestrzeni biurowej

    13:31 18.06.2019

    ... Choć główną motywacją pozostanie wciąż redukcja kosztów (43%) i dostosowywanie pomieszczeń do aktualnego obłożenia (48%), warto zwrócić uwagę na rosnące znaczenie Employer Brandingu w strategiach biznesowych organizacji. Blisko 30% przedsiębiorstw uznaje dobrze zaprojektowane, wielofunkcyjne przestrzenie biurowe jako sposób na przyciąganie talentów ...

    Tematy: powierzchnie biurowe, employer branding, wizerunek pracodawcy
  • Candidate Experience? Buduj go wespół zespół z agencją

    Candidate Experience? Buduj go wespół zespół z agencją

    13:39 14.06.2019

    ... 68% respondentów sprawna komunikacja z rekruterem stanowi o sukcesie całego procesu. Dane te potwierdzają, iż profesjonalne działania agencji są istotne z perspektywy dbania o employer branding firmy– mówi Magdalena Kamińska, Finance &Professional Services Recruitment Manager w People. Jak mają się sprawy, gdy Candidate Experience buduje się we ...

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Etyczna rekrutacja pracowników - na co zwrócić uwagę?

    Etyczna rekrutacja pracowników - na co zwrócić uwagę?

    00:15 04.04.2019

    Walka o kandydatów do pracy trwa w najlepsze. Deficyt kadr w szczególności doskwiera branży IT, której brakuje obecnie około 50 tys. pracowników. Takie realia wymuszają na pracodawcach wyjątkową dbałość o wizerunek firmy. Ta powinna zaczynać się już na etapie rekrutacji. Niestety ciągle zdarza się, że rekruterzy do kandydatów podchodzą „taśmowo” i ...

    Tematy: rekrutacja pracowników, employer branding, wizerunek pracodawcy, metody rekrutacji
  • Hejt pracowniczy a wizerunek pracodawcy

    Hejt pracowniczy a wizerunek pracodawcy

    13:01 04.06.2018

    ... pracowników. Employer branding jest po prostu korzystny. Wśród oszczędności związanych z budowaniem pozytywnej marki pracodawcy można wymienić wiele aspektów. Między innymi wzrost zaangażowania pracowników, powstrzymywanie dobrowolnych rotacji czy przyciąganie talentów do organizacji. Okazuję się również, że strategia employer brandingowa ma ...

    Tematy: hejterzy, hejting, hejt w internecie, wizerunek pracodawcy
  • Targi pracy odpowiedzią na niedobór kompetencji?

    Targi pracy odpowiedzią na niedobór kompetencji?

    12:49 04.05.2018

    ... obecność na targach pracy. Agnieszka Czarnecka podkreśla, że faktycznie coraz więcej pracodawców traktuje targi jako bardzo ważny element strategii rekrutacyjnej i employer brandingowej, ale też coraz więcej przykłada uwagę do należytej jakości i charakteru swojego uczestnictwa w tego typu wydarzeniach. To pozytywny sygnał, ponieważ ...

    Tematy: wizerunek pracodawcy, wizerunek marki, rekrutacja pracowników, employer branding

poprzednia  

1 2 3 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: