eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyFacebook

Facebook - wiadomości i porady tematyczne

  • Marki w social media

    Marki w social media

    11:31 11.09.2012

    ... zostało zrealizowane metodą CAWI okresie czerwiec-lipiec 2012 na próbie 1200 osób posiadających konto na przynajmniej jednym z następujących serwisów społecznościowych: Facebook, nk.pl, Google+ i Myspace. Wyniki uzyskane na podstawie deklaracji respondentów zostały wzbogacone o twarde dane pochodzące z badania Megapanel PBI/Gemius. Dodatkowo ...

    Tematy: marketing social media, działania marketingowe, strategia marketingowa, kampanie marketingowe
  • Profile marek w social media zawiodły marketerów?

    Profile marek w social media zawiodły marketerów?

    11:17 27.08.2012

    ... zostało zrealizowane metodą CAWI okresie czerwiec-lipiec 2012 na próbie 1200 osób posiadających konto na przynajmniej jednym z następujących serwisów społecznościowych: Facebook, nk.pl, Google+,i Myspace. Wyniki uzyskane na podstawie deklaracji respondentów zostały wzbogacone o twarde dane pochodzące z badania Megapanel PBI/Gemius. Dodatkowo ...

    Tematy: Facebook, media społecznościowe, fan page, polskie marki
  • Akcje Facebooka mocno w dół. Czy Zuckerberg pozostanie CEO firmy?

    Akcje Facebooka mocno w dół. Czy Zuckerberg pozostanie CEO firmy?

    20:20 17.08.2012

    ... tej pory obowiązywała karencja na sprzedaż. od debiutu internetowego giganta wartość jego akcji spadła o blisko połowę. Od momentu swojego debiutu Facebook traci wartość giełdową. Akcje, które w maju przy starcie giełdowym kosztowały 43 dolary, wczoraj warte były już niecałe 20 dolarów. Przyczyną ...

    Tematy: Facebook, Mark Zuckerberg, NASDAQ, giełda
  • Komercjalizacja Google i Facebooka

    Komercjalizacja Google i Facebooka

    10:30 10.08.2012

    ... do pierwszej trójki wyników (TOP3) będzie się wiązało z olbrzymimi nakładami finansowymi. Z kolei Facebook testuje promowanie prywatnych profili za opłatą. Czy komercjalizacja Facebooka i ... ale także od budżetu firmy, która stoi za stroną. Facebook wyciska co może… Portal Facebook poza rywalizowaniem z Google, stara się zwiększać zyski na każdym ...

    Tematy: Google, wyszukiwarka Google, Google AdWords, Facebook
  • Branża turystyczna a Facebook

    Branża turystyczna a Facebook

    10:33 31.07.2012

    ... . Coraz więcej dobrych turystycznych marek inwestuje większe budżety w social media niż rok czy dwa temu. W segmencie travel dużą rolę poza Facebook.com może odegrać Pinterest.com. Turystyka to sprzedawanie marzeń, nienamacalnego produktu. Kusimy obrazami. Fan page turystyczne cieszą się ogromnym powodzeniem ...

    Tematy: branża turystyczna, turystyka, serwisy turystyczne, usługi turystyczne
  • Media społecznościowe w Polsce

    Media społecznościowe w Polsce

    10:52 30.07.2012

    ... przez Interaktywnie.com. W polskiej branży social media karty rozdaje dwójka największych - Facebook i NK.pl, które jako jedyne - według ostatniej, majowej fali badania ... wzrosty Facebooka skłaniają coraz więcej firm do rozważenia swojej obecności w serwisie. Facebook nie jest odpowiedzią na wszystkie potrzeby. - W Polsce na Facebooku są już zupki w ...

    Tematy: Facebook, serwisy społecznościowe, społeczności internetowe, media społecznościowe
  • Konta bankowe na Facebooku

    Konta bankowe na Facebooku

    13:53 18.07.2012

    Facebook zmienia wymiar bankowości internetowej. Według catNapoleon.com w Polsce najszybciej fanów zdobywa Alior Sync, który umożliwił internautom dokonywanie niewielkich przelewów, także ...

    Tematy: instytucje finansowe, banki, social media, media społecznościowe
  • Polscy kibice a Facebook

    Polscy kibice a Facebook

    13:59 03.07.2012

    Kibicować na Facebooku można na kilka sposobów - z dumą i szacunkiem dla godła i flagi, skrupulatnie analizując wyniki rozgrywek lub niezmiennie wspierając "naszych". Na śmiertelnie poważnie, czyli "po kibolsku" i zupełnie niepoważnie. A gdy wynik czy dyscyplina nie ma znaczenia - ważni są sportowcy. Instytut Monitorowania Mediów w ramach raportu ...

    Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie
  • Portale społecznościowe: uważaj w co klikasz

    Portale społecznościowe: uważaj w co klikasz

    11:40 02.07.2012

    ... je nawet kilkanaście razy dziennie. Niewątpliwym liderem społecznościówek jest Facebook, który dużymi krokami zbliża się do miliarda zarejestrowanych użytkowników. ... miało to się zmienić” – tłumaczy Maciej Ziarek, ekspert z Kaspersky Lab Polska. „Facebook jest dla cyberprzestępców platformą zapewniającą szybki oraz łatwy zysk, a ciekawość ...

    Tematy: serwisy społecznościowe, konto na Facebooku, Facebook, portale społecznościowe
  • Polskie marki nie dbają o fanów?

    Polskie marki nie dbają o fanów?

    13:57 21.06.2012

    Socialbakers ogłasza ranking marek osiągających najlepsze wyniki w zakresie Social Customer Service. Żadna z marek polskich nie znalazła się w zestawieniu. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują że branże: telekomunikacyjna, lotnicza i finansowa najszybciej reagują na socialowe zgłoszenia fanów. Według badania, firmy kierujące się tzw. standardem ...

    Tematy: Facebook, media społecznościowe, fan page, polskie marki

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 21 22 ... 29

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: