gracze - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek gier wideo wzrośnie o jedną trzecią do 2028 roku
14:28 02.10.2024
... 9,5 godziny tygodniowo, natomiast gracze powyżej 45 roku – 2,5 godziny. Już w badaniu sprzed dwóch lat zaobserwowaliśmy, że młodsi gracze wolą spędzać czas z ... coraz częściej stawiają na immersyjność, czyli budowanie rozległych wirtualnych światów, w które gracze mogą się w pełni zanurzyć, nawiązywać kontakty społeczne i samodzielnie tworzyć treści. ...
Tematy: rynek gier, rynek gier wideo, wartość rynku gier, gry komputerowe -
Gaming i e-sport: zyskują popularność czy nie?
12:16 08.06.2024
... te kategorie są znacznie bardziej popularne wśród kobiet. Mężczyźni częściej wybierają gry akcji i strzelanki, a także strategiczne, wyścigowe oraz sportowe. Starsi gracze, powyżej 55 roku życia, sięgną przede wszystkim po gry karciane - młodsi zaś (18-24 lata) po gry akcji/strzelanki, symulatory i gry przygodowe ...
Tematy: gaming, gracze, gry komputerowe, gry online -
W gry na smartfona codziennie gra co 5. Polak
10:11 21.04.2023
... graczowi zdarza się grać w gry z innymi osobami, łącząc się z nimi przez internet. Dla zdecydowanej większości są to po prostu inni gracze, obce im osoby. Ponadto 1/3 grających w ten sposób gra „ze znajomymi”, ale istniejącymi wyłącznie w sieci. Taki sam odsetek umawia się ...
Tematy: gaming, gracze, gry komputerowe, gry online -
Rozliczenia PIT (i nie tylko) - co i jak?
17:47 10.03.2023 PORADA
Witam! Jestem osobą z zerową wiedzą na temat podatków itp. W związku z tym mam kilka pytań które mnie nurtują od pewnego czasu. Zdaję sobie sprawę z tego, że moje pytania będą mogły wydawać się niepoważne lub śmieszne, ale liczę na okazanie wyrozumiałości :) (nie wiem do kogo ...
Tematy: sprzedaż przedmiotów wirtualnych, sprzedaż muzyki, staż z urzędu pracy, jak rozliczyć PIT -
E-sport: polscy użytkownicy liderami wśród fanów
00:22 24.01.2023
E-sport przeżywa swój intensywny rozwój, do czego przyczynia się w szczególności intensywny rozwój nowych technologii, ale również inne, często niespodziewane czynniki, jak np. pandemia. Najwięcej zwolenników znajduje on we wschodniej Azji, ale popularności nie można mu odmówić również w Europie. Z doniesień Deloitte wynika, że najbardziej ...
Tematy: e-sport, nowe technologie, sport, kibice -
Gaming, czyli jak gramy w gry?
00:44 11.12.2022
Wśród polskich internautów nie brakuje wytrawnych graczy, ale też osób, dla których gry i e-sport to po prostu sposoby na zabicie nudy lub wypełnienie wolnego czasu. Jak grają Polacy? Odpowiedzi na to pytanie udziela wspólne badanie Inquiry oraz TryEvidence. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z czym najczęściej kojarzony jest gaming? Jakie ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Platforma Steam na celowniku. Co zrobić, gdy konto zostało zhakowane?
10:48 18.10.2022
Gry wideo cieszą się wciąż rosnącą popularnością. Wielu ich miłośników korzysta z platformy Steam, co nie umknęło uwadze cyberprzestępców. Ekspert cyberbezpieczeństwa ESET podpowiada, co możemy zrobić, gdy nasze konto na tej platformie zostało zhakowane i jak możemy je zabezpieczyć? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak można odzyskać zhakowane ...
Tematy: Steam, platforma Steam, gry wideo, gracze -
Opodatkowania sprzedaży przedmiotów wirtualnych z gry.
16:55 17.09.2021 PORADA
Witam. Mam pytanie odnośnie opodatkowania sprzedaży przedmiotów wirtualnych z gry. Przedmioty sprzedawane są na platformie z grami "Steam", która umożliwia handel przedmiotami z gier, które znajdują się na tej platformie na stworzonym do tego celu "Rynku Steam". Po sprzedaży ...
Tematy: sprzedaż przedmiotów wirtualnych, sprzedaż przez internet, obowiązek podatkowy, gracze -
Sprzedaż przedmiotów wirtualnych
12:16 26.06.2021 PORADA
Witam, jestem studentem i od jakiegoś czasu (około 3 miesięcy) dorabiam sobie sprzedając wirtualną walutę w grze za pośrednictwem allegro. Wygląda to tak, iż kupuję od osoby prywatnej te złoto taniej i sam sprzedaję na allegro drożej. W skali miesiąca wpływy z allegro wynoszą coś ...
Tematy: sprzedaż przedmiotów wirtualnych, allegro, sprzedaż przez internet, rozliczenia z urzędem skarbowym -
Podatek od od-sprzedaży waluty w grze.
17:07 17.01.2021 PORADA
Witam. Ostatnio zacząłem sprzedawać walutę znajomych w grze. Np. kupuję od znajomego walutę w grze za 250, sprzedaję za 270 na Allegro i zarabiam 20 złoty. Moje pytanie, czy mogę mieć problemy podatkowe? Bo np. zarobię tylko 1000 złoty na odsprzedaży, ale na Allegro to wygląda ...
Tematy: gry komputerowe, waluty wirtualne, sprzedaż na allegro, zakup od osoby fizycznej -
Jaka stawka ryczałtu oraz PKD
16:10 06.01.2021 PORADA
Witam, Jaki PKD wybrać? Zajmuję się sprzedażą kont w grze League of Legends. Wbijam podany poziom, który życzy sobie klient wraz z wirtualną walutą (którą się dostaje po wbiciu danego poziomu). Jaką stawkę powinienem płacić czy jest to działalność handlowa stawka 3% czy ...
Tematy: kody PKD, stawki ryczałtu ewidencjonowanego, PKD, ryczałt ewidencjonowany -
Cyberpunk 2077 przyciąga uwagę hakerów
00:44 09.12.2020
10 grudnia zadebiutuje długo oczekiwana gra - Cyberpunk 2077. Gra oraz zainteresowani nią gracze już od dawna są w centrum zainteresowania cyberprzestępców. Firma Kaspersky zidentyfikowała liczne zagrożenia podszywające się pod grę. Eksperci zwracają uwagę, że ...
Tematy: ataki hakerów, ataki hakerskie, hakerzy, cyberzagrożenia -
Jak wybrać dobry laptop gamingowy?
10:39 27.11.2020
... za komfort rozgrywki. Na rynku mobilnych kart graficznych od lat w zasadzie panuje NVIDIA i to właśnie na nią powinni zwrócić uwagę gracze. Najlepiej, aby przenośny komputer do gier wyposażony był w najnowszy układ GeForce RTX, który pozwoli na prowadzenie rozgrywki w najwyższych ustawieniach Full ...
Tematy: laptop gamingowy, gry, gracze, notebooki -
Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?
00:35 30.10.2020
... przekładają się na bardzo pozytywny odbiór kampanii reklamowych w gamingu przez graczy. Gracze nie są jeszcze nasyceni natłokiem reklam, przez co reagują pozytywnie na ... i prawie 80% hard gamerów zauważyło zaangażowanie w kampanię reklamową któregokolwiek ze streamerów. Gracze bardzo pozytywnie odbierają tego typu współprace – w grupie casual to 61% ...
Tematy: marketing, formy marketingu, działania marketingowe, skuteczność reklamy -
Gry mobilne: zaskakujące dane o graczach
11:16 07.10.2020
... są cierpliwymi i wyrozumiałymi odbiorcami. Na przykład badania przeprowadzone w USA pokazują, że mamy – gracze doceniają niektóre reklamy nowych produktów i brandów, których wcześniej nie znały. ... gier, to znaczy, że jest, o co walczyć. Dodatkowo według badań gracze zwracają uwagę na reklamy częściej w grach mobilnych (41 proc.) niż w Internecie ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe