gry komputerowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Gry komputerowe: historia prawdziwa
11:46 02.12.2015
... gier wideo. Narodziny nowej branży Aż do początku lat 70. gry komputerowe są nowinkami przekazywanymi w bardzo ograniczonym gronie – ludzi z wykształceniem technicznym, mających ... poprzeczkę wydajności i jakość generowanej grafiki. 2004: Premiera World of Warcraft – najpopularniejszej gry typu MMORPG. W 2011 roku gra w nią już 11 milionów osób z ...
Tematy: komputery dla graczy, komputery, historia komputerów, gry komputerowe -
Polscy producenci gier - obiecująca branża?
14:47 06.10.2015
... graczy po premierze skutkować może przeceną walorów. Ewentualne przesunięcia terminu wydania gry, z jakimi mieliśmy do czynienia chociażby w przypadku poprzedniej części „Snipera”, mimo że w ... chociaż trochę rozczarował ilością sprzedanych kopii. Mimo to trzyletnie nakłady na produkcję gry zwróciły się już w dniu premiery. Wpływ na ten wynik miały ...
Tematy: producenci gier, gry komputerowe, gry na pc, polscy producenci gier -
Kim są europejscy gracze?
12:30 30.09.2015
... 20 godzin w tygodniu. Głębsza analiza preferowanych gatunków pokazuje, że najpopularniejsze wśród graczy są gry akcji, preferowane przez 45% uczestników, za nimi plasują się strzelanki (44% wszystkich ... graczy: podczas gdy użytkownicy w wieku do 39 lat preferują strzelanki, gry akcji i gry online, upodobanie do tych gatunków zmniejsza się po 40 roku ...
Tematy: gracze, gry komputerowe, gry, gry online -
Kim jest polski gracz i jakie gry online najchętniej wybiera?
09:10 13.08.2015
... gry online oraz na urządzeniach mobilnych, panowie wolą gry komputerowe. Łącznie 92 proc. polskich internautów w wieku 15+ spędza czas na graniu. Główne wnioski raportu: W gry gra minimalnie więcej kobiet niż mężczyzn (93 proc. vs. 91 proc.). Internautki najczęściej wybierają gry ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Gaming przynosi krociowe zyski
12:03 23.01.2015
... Fargo – legenda branży i twórca najgenialniejszych produkcji z lat 90. i początku dwutysięcznych – powiedział: „Zebraliśmy najlepszą i najbardziej doświadczoną ekipę w branży, by dostarczyć najlepsze gry, nie tylko na komputery PC, ale także urządzenia mobilne”. Komentarze komentarzami, ale czy gra okazała się faktycznie sukcesem? Fargo prosił ...
Tematy: gry komputerowe, gaming, Destiny, Call of Duty -
Jacy są polscy gracze komputerowi?
10:05 26.12.2014
... gracz aktualnie uczy się lub studiuje (71% odpowiedzi). Wbrew stereotypom granie w gry komputerowe nie wpływa negatywnie na jego oceny – ich średnia wynosi 4.0. Co ... badaniem IPSOS Omnibus 2014). W opinii samych graczy wpływ gier na naukę jest zdecydowanie pozytywny. Gry przede wszystkim pomagają w nauce języków obcych (aż 98% graczy zna język ...
Tematy: gry, gry komputerowe, gry wideo, rynek gier -
Gry cyfrowe formą kultury?
10:46 26.03.2014
... przepustowość łącza internetowego, ale jego stabilność i niezawodność. Czekają również na urządzenia i aplikacje, które będą im gwarantować coraz lepsze doznania podczas gry. "Pojawienie się na rynku bardzo osobistych urządzeń – opartych o aplikacje i służących różnorodnym celom, czyli smartfonów – pozwoliło grom dotrzeć do znacznie szerszego ...
Tematy: gry, gry komputerowe, gry wideo, rynek gier -
Gry komputerowe: zabawa czy zagrożenie dla dzieci?
09:10 15.01.2014
... wpływ na rozwój osobisty mają gry komputerowe jest chociażby ciesząca się ostatnio coraz większą popularnością gra „Minecraft”. Twórcy gry położyli duży nacisk na aspekt kreatywności, którą wykorzystują gracze podczas tworzenia konstrukcji z sześciennych bloków w otwartym trójwymiarowym świecie. Zalety gry, w której ogranicza nas tylko nasza ...
Tematy: gry komputerowe, zagrożenia w sieci, dziecko w sieci, zagrożenia internetowe -
Ataki hakerskie na graczy w 2013 roku
11:48 20.12.2013
... Christian Funk, starszy analityk wirusów, Globalny Zespół ds. Badań i Analiz (GReAT), Kaspersky Lab. Gracze, a zwłaszcza ci, którzy będą inwestować w nowe gry w te święta Bożego Narodzenia, powinni podjąć odpowiednie środki ostrożności, instalując skuteczne oprogramowanie bezpieczeństwa i zabezpieczając się przed całym szeregiem zagrożeń, na ...
Tematy: Kaspersky Lab, zagrożenia internetowe, szkodliwe programy, gry komputerowe -
Prawo autorskie a negatywna recenzja
00:40 29.10.2013
Recenzje są potężnym narzędziem opiniotwórczym. Ludzi sugerują się tym, jak inni oceniają filmy, muzykę, książki, czy gry komputerowe. Pozytywne recenzje napędzają sprzedaż, a negatywne zazwyczaj szkodzą ocenianym dziełom. Wild Games Studio, producent gier komputerowych, doskonale zdaje sobie sprawę z siły, ...
Tematy: prawa autorskie, prawo autorskie, recenzje, gry komputerowe
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- przychody podatkowe
- zagrożenia internetowe
- ataki hakerów
- e-commerce
- monitoring mediów
- złośliwe oprogramowanie
- GPW
- cyberbezpieczeństwo
- szkodliwe oprogramowanie
- ransomware
- monitory
- telefony komórkowe
- trojany
- wirusy
- źródła przychodów podatkowych
- NewConnect
- święta
- reklama