gry komputerowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki
00:08 11.08.2007
Stosunkowo nowa forma marketingu - reklamy umieszczane w grach, zyskuje coraz większą popularność w miarę pojawiania się kolejnych badań potwierdzających jej skuteczność. Badanie firmy Massive, należącej do Microsoftu, że dzięki reklamie w grach rozpoznawalność marki zwiększyła się o 64 proc., a ocena marki o 37 proc. Po obejrzeniu reklamy gracze ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, advergaming, gry komputerowe -
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
12:03 31.07.2007
Second Life to nie tylko świat awatarów. Możemy w nim spotkać rzeczywiste firmy, które zdecydowały się i tam zaistnieć, wietrząc zysk. Ich marketerzy są w awangardzie, skoro wirtualny świat przenika do prawdziwego życia - czemu nie odwrotnie. Hiroyashi Koba z Second Life budzi się zwykle po 22:00. Zaraz po przebudzeniu wygląda przez okno – widok z ...
Tematy: Second Life, świat wirtualny, gry online, gry komputerowe -
Google tworzy "AdSense for Games"
10:38 24.07.2007
... się reklamy tekstowe i reklamy wideo. Początkowo system będzie testowany jedynie w grach online, ale Google zamierza rozszerzyć obszar jego działania na gry komputerowe i gry na konsolach.
Tematy: Google, Google AdSense, Google AdSense for Games, gry komputerowe -
Reklama w grach komputerowych
01:09 08.07.2007
... mln dol., tymczasem w 2012 r. mają sięgnąć sumy 2 mld dol. Sceptycyzm marketerów wobec gry jako środka reklamy może okazać się błędem. Reklamodawcy obawiają się, że ... pokazują, że gracze akceptują reklamy umieszczane w grach, gdyż sprawiają one, że gry wydają się bardziej realistyczne. Reklamodowacy, którzy zdecydują się na taką formę promocji ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, advergaming, gry komputerowe -
Gry internetowe łączą ludzi
00:03 15.10.2006
... lepszą komunikację, umożliwiają wymianę poglądów, interaktywną rozrywkę. Dzięki temu gry online coraz bardziej angażują i tworzą swego rodzaju społeczność, przyciągając i ... Interactive Entertainment. Aktywni gracze poświęcają średnio ponad pięć godzin tygodniowo na gry angażujące społeczność, natomiast młodzież - ponad siedem godzin. Mimo ...
Tematy: gry internetowe, społeczność internetowa, gry sieciowe, gry online -
Xbox zapewni dzieciom bezpieczeństwo
00:04 14.10.2006
Microsoft rozpoczyna kampanię podkreślającą problem zagrożeń tkwiących w interaktywnym środowisku, po którym za pośrednictwem gier poruszają się dzieci. Koncern zamierza poinformować rodziców, jak konfigurować ustawienia w konsoli Xbox 360, aby zapewnić swoim pociechom bezpieczeństwo. Krok ten jest odpowiedzią na rosnące obawy rodziców związane z ...
Tematy: Xbox, konsole do gier, gry komputerowe, dziecko w sieci -
Gry komputerowe dla starszych
00:11 08.10.2006
... staruszek może rozegrać partię tenisa. Według profesora Mihai Nadin z University of Texas, w Dallas wizja taka mogłaby się urzeczywistnić w niedalekiej przyszłości. Gry komputerowe zaś są w stanie pomóc osobom starszym w nieustającym poznawaniu otaczającego ich świata oraz w dłuższym zachowaniu sprawności umysłowej. 68 letni prof. Mihai ...
Tematy: gry, gry komputerowe, seniorzy, osoby starsze -
Gry szansą dla marketerów
00:03 30.09.2006
Gry przyciągają nie tylko nastolatków płci męskiej - wynika z badań przeprowadzonych przez comScore. ... proc. respondentów badania, liczby te są niższe i wynoszą odpowiednio 27 proc. i 42 proc. "Z punktu widzenia reklamodawców, gry to potencjalnie potężny i skuteczny środek dotarcia do tej grupy konsumentów, do której trudno dotrzeć za pomocą ...
Tematy: gry, gry komputerowe, gracze komputerowi -
Gry online na celowniku hakerów
00:03 21.08.2006
... "To nie jest naciągany problem" - powiedział BBC News. Czarny rynek Gry MMORPG pozwalają graczom w wirtualnym świecie kontrolować ich postacie, których w grze jest tysiące ... i World of Warcraft. Gracze kupują grę i płacą miesięczny abonament za możliwość gry online. Gracze spędzają godziny na rozwijaniu umiejętności ich postaci i zdobywaniu ...
Tematy: gry online, gry komputerowe, MMORPG, World of Warcraft -
Chronimy dzieci czyli internet tylko w nocy
13:37 11.08.2006
... związana jest jedna z definicji, określająca środki masowego komunikowania: "Środek masowego komunikowania - każdy środek materialny i niematerialny, w szczególności gry wideo i programy komputerowe, radiofonia i telewizja, prasa, komiksy, portale internetowe, reklama zewnętrzna, trwałe nośniki muzyki oraz filmy, umożliwiający dotarcie do ...
Tematy: dziecko w sieci, ochrona małoletnich, szkodliwe treści, ustawa o ochronie dzieci
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- przychody podatkowe
- zagrożenia internetowe
- ataki hakerów
- e-commerce
- monitoring mediów
- złośliwe oprogramowanie
- GPW
- cyberbezpieczeństwo
- szkodliwe oprogramowanie
- ransomware
- monitory
- telefony komórkowe
- trojany
- wirusy
- źródła przychodów podatkowych
- NewConnect
- święta
- reklama